Asiatic Hotel
Art deco accommodatie met gratis parkeerplaatsen in Malakka-stad
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Asiatic Hotel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer (King) laden

Superior kamer (King)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Family Suite laden

Family Suite
Alle foto's voor Deluxe Triple Room laden

Deluxe Triple Room
Alle foto's voor Junior Suite laden

Junior Suite
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Superior Queen Room laden

Superior Queen Room
Alle foto's voor Superior King Room laden

Superior King Room
Alle foto's voor Premium Triple Room laden

Premium Triple Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2E, Jalan KLJ 4, Taman Kota Laksamana Jaya, Malacca City, 75200
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Eco Tree Hotel
Eco Tree Hotel
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.6 van 10, Goed, 298 beoordelingen
De prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
17 jul - 18 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: MYR 100.0 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd en is geen alcohol toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Asiatic Hotel Malacca
Asiatic Malacca
Asiatic Hotel Hotel
Asiatic Hotel Malacca City
Asiatic Hotel Hotel Malacca City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Asiatic Hotel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Andy
Reisde met familie
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel for a night stay
Andy
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Ricky
Reisde met familie
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricky
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Vijayan
3 sep 2023
Vijayan
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Leong
Zakenreiziger
11 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wonderful experience
Leong
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Leong
Zakenreiziger
15 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leong
4 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
jenny
Reisde met een groep
19 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jenny
3 nachten verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Ho
Reisde met familie
18 nov 2022
Ho
2 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
wendy
28 mrt 2022
wendy
2 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Ng
Zakenreiziger
16 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Ng
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Lee Ling
4 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice & comfy room
Lee Ling
1 nacht verbleven in april 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
14 sep 2020
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 aug 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Leong
Zakenreiziger
24 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leong
3 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Nabiela
9 mrt 2020
Nabiela
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 nov 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Mei
Reisde met familie
28 okt 2019
Mei
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Zulfitri
21 okt 2019
Zulfitri
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
30 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Family Trip
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
SOOK KUN
1 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
SOOK KUN
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Derek
30 okt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good breakfast, disappointing bathroom.
Derek
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Heng
11 okt 2018
Not worth
Heng
1 nacht verbleven in oktober 2018