D' Hotel
Hotel in Malakka-stad, op loopafstand van Avondmarkt van Jonker Street
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor D' Hotel





Beoordelingen
5,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 queensize bed, uitzicht op stad laden

Superior tweepersoonskamer, 1 queensize bed, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer, uitzicht op stad laden

Familie driepersoonskamer, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

335, Jalan Ong Kim Wee, Malacca City, Malacca, 75300
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

JonkeRED Heritage Hotel
JonkeRED Heritage Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Roomservice
9.0 van 10, Fantastisch, 60 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: MYR 5.00 per dag (onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor parkeren in de buurt: MYR 5.00 per dag (op 10 meter afstand)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in tussen middernacht en 08.00 uur
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
D' Hotel Malacca
D' Malacca
D' Hotel Hotel
OYO 44024 D'hotel
D' Hotel Malacca City
D' Hotel Hotel Malacca City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over D' Hotel
Beoordelingen
5,6
5,6/10
Netheid
6,2/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
5,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
20 mei 2023
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Hasrul
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hasrul
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Louis
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Louis
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Azim
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Azim
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Noraini
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noraini
1 nacht verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Tada
11 dec 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tada
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 nov 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Nurul Aqilah
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wall mirror so big
Nurul Aqilah
1 nacht verbleven in september 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
20 aug 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
26 jun 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
8 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
4 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Badrol
1 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Badrol
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
30 mrt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Things at the hotel that need to improve
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2018
4/10 – Matig
Nor Aidah
19 mrt 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nor Aidah
1 nacht verbleven in maart 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 mei 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Upset
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 mei 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room door not functioning well...
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 mei 2017
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Francis
1 feb 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
only location is good
Francis
2/10 – Ontzettend slecht
husband & Wife, singapore
19 nov 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
totally a bad experience
husband & Wife
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 okt 2016
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
frenzz, malaysia
6 okt 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sucks
frenzz
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Zety, MY
2 sep 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer