Hotel Kobemas Melaka

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Dierentuin van Malakka

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Kobemas Melaka

Voorkant van accommodatie
Junior suite | Een bureau, gratis wifi, beddengoed, rolstoeltoegankelijk
Familiekamer | Een bureau, gratis wifi, beddengoed, rolstoeltoegankelijk
Receptie
Ontbijt (MYR 20 per persoon)

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 24
inclusief belastingen en toeslagen
9 aug - 10 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bezorgdienst voor maaltijden
Kabelzenders
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bezorgdienst voor maaltijden
Kabelzenders
  • 32 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bezorgdienst voor maaltijden
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer (2 Single Beds)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bezorgdienst voor maaltijden
Kabelzenders
  • 173 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bezorgdienst voor maaltijden
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Family Room

  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 queensize bed

Superior Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan MITC Prima 1, Hang Tuah Jaya, Ayer Keroh, Malacca City, 75450

In de buurt

  • Melaka International Trade Center - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Dierentuin van Malakka - 2 min. rijden - 2.7 km
  • Multimedia University - 3 min. rijden - 1.6 km
  • Pantai-ziekenhuis - 5 min. rijden - 3.8 km
  • A Famosa - 12 min. rijden - 10.9 km

Lokaal vervoer

  • KB17 Pulau Sebang/Tampin Station - 30 min. rijden
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 87 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Idamurni - ‬12 min. lopen
  • ‪Woodfire - ‬14 min. lopen
  • ‪Lobby Lounge, The Mudzaffar Hotel - ‬14 min. lopen
  • ‪Nasi Kandar Hafsha - ‬12 min. lopen
  • ‪Pak Din Ikan Bakar - ‬15 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Kobemas Melaka

Hotel in de buurt van Dierentuin van Malakka
Hotel Kobemas Melaka bevindt zich in de buurt van Multimedia University en Pantai-ziekenhuis en biedt extraatjes zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een businesscentrum en een restaurant. Voorzieningen zoals een snackbar/delicatessenwinkel en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en vergaderruimtes
  • Meertalig personeel, een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 165 gastenkamers bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn) en Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: MYR 20 per persoon
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 1 gebouw
  • 7 etages
  • Gebouwd in 2015
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Maaltijdbezorging

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 17.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. MYR 20 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 240.00 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Kobemas Melaka Malacca
Hotel Kobemas Melaka
Kobemas Melaka Malacca
Kobemas Melaka
Hotel Kobemas Melaka Hotel
Hotel Kobemas Melaka Malacca City
Hotel Kobemas Melaka Hotel Malacca City

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Kobemas Melaka?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Kobemas Melaka?

Vandaag, 10 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Kobemas Melaka van één nacht voor twee volwassenen op 9 aug. 2025 min. € 24,35, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Kobemas Melaka te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Kobemas Melaka?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 17.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Kobemas Melaka uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Kobemas Melaka een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 240.00 per voertuig.

Waar ligt Hotel Kobemas Melaka?

Dit hotel ligt in Bukit Baru, op 2,8 km van Dierentuin van Malakka en op 2,8 km van Multimedia University. Ook Pantai-ziekenhuis en Klein India liggen binnen 15 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Kobemas Melaka

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 129 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 47 van 129 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 129 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 129 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 129 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Choo

1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Tey

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Door lock got problem
1 nacht verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Mahadir

1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Dr Saeed

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

LILIS

2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Nurhazirah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is ok but there’s no towel available. Called for request at 4pm, they promised to send at 5pm, until 12am there’s no towel available. Called again, they’ll send the next morning, replacing with fave towel, some badly torn. Bad service.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Mohd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

LILIS

2 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Cho

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was very disappointed with the hotel once we check in the room was very smelly, the water heater not function, the air conditioning too. The bed got blood stains and the table was full of dust. It was I didn't stay at this hotel at all. I complained to front office they said they don't know anything we are so upset and straight away check out. They are u hope I can get the full refund I was very upset
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Tommy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ok

all is good , but the breakfast can’t enjoy as only till 1030
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Noorezly M

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Zunaidi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Yaty

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Front desk excellent but bilik maybe boleh baiki lagi servis perkhidmatan. Bilik xda lampu dan pintu rosak. Maintenance team sampai lambat.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

ridanz

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good condition
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Front Desk Staff need to upgrade the customer service level.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Are Mei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good excellent
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
it was a reasonably clean hotel
7 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Tommaso

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

AHMAD

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok best n good
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

LEW

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019