Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Ijen Suites Hotel

4 out of 5
Ijen Suites Hotel
Jl. Ijen Nirwana Raya, Blok A, No 16, Malang, East Java

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 60 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 60 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 60 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 60 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 60 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Pep, P

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, alle basis faciliteiten aanwezig
Goed zwembad, goede locatie. Redelijk ontbijt buffet, genoeg keus. Mijn kamer met 2 single bedden was netjes. Alleen bij het tegen elkaar schuiven van de 2 bedden was onder het bed niet goed schoongemaakt. Dit is wel gelijk opgelost. Personeel erg vriendelijk.

8/10 – Goed

Saskia, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig luxe hotel
Al met al een prachtig hotel, goed eten, geweldig zwembad en vriendelijk personeel. Enige minpunt is de herrie. Het hotel licht vlak bij een doorgaande weg en de balkondeuren sluiten slecht waardoor er veel geluid doorheen komt. Ook de meerdere moskees die regelmatig "af gaan" zorg voor veel geluid. Zorg dus dat je oordoppen bij hebt, en je hebt een fantastisch verblijf

8/10 – Goed

Hok Kwan, germany

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
must have own car to go anywhere
Kleiner travel

10/10 – Uitstekend

sied, hengelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel, mooi en rustig gelegen.
Op rustige locatie gelegen nieuw en modern hotel. Personeel is uiterst vriendelijk en attent. Service desk uiterst behulpzaam bij zoeken van locatie of tripjes. Hebben (samen met zoon en dochter) er zeer genoten.

10/10 – Uitstekend

Ida

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My favorite place to stay during my visit..Malang. All employees is very kind , polite and helpful, the area is very clean and quiet. High recommend place to stay
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Panji

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Hotel!!!
Es war ein wirklich angenehmes Aufenthalt!!!
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Aldo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Bryant

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
Amazing
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is okay
2 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Doddy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just okay
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Sudrazat

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Sudrazat

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

William

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Chih chiang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
今回で3回目の滞在ですが、設備も清潔でスタッフのかたも大変親切です。朝食後にだしたラウンドリーが昼過ぎに返ってきたのにはビックリしました。
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not too bad, great for the area.
Stay was ordinary, fried rice was good, other than that the food was not too good. Bed was very comfortable.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the architecture, this hotel has a complete facilities, such as great size swimming pool, spa, what I love the most is Jacuzzi and sauna. This hotel offers savory breakfast buffet that has variety of authentic Javanese cuisines. Also, this hotel has met international standard as every staff able to communicate in English.
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The area is very excellent everywhere from reception, to staff, and to the rooms. The only thing you can have a look out is some areas can be cleaned from dust in the rooms by lamps and shelves. Everything else I am very happy about the stay in this hotel.
13 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Slight smell of smoke in non smoking room. No remote TV when I came in. After receiving remote found that TV was not good, many dead spots on screen. The most I like is the bed linen and pillows quality, one of the best I've been at this price level
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Josef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel outside main cbd
Nice hotel with very friendly helpful staff.
4 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

AKIHIKO

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Suprihatin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great holiday exp with family
Great experience staying there. Room is clean and hotel guy is helpful and give their best services. Room also provided with clean mukena wrapped with plastic which not found such kind of this in my hotel experience. Keep up this good work bro ... thanks
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Sis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel not so far from finding good food and shoppi g mall
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

COLLIN, SINGAPORE

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OVERALL EXPERIENCE EXCEEDS MY EXPECTATION FOR A SECOND TIER CITY LIKE MALANG.VERY FRIENDLY, COURTEOUS AND RESPONSIVE STAFF. MY COMPLAIN WERE THE MALFUNCTIONING PHONE IN THE HOTEL ROOM AND WIFI CONNECTIVITY AT TIMES. I WILL DEFINATELY CHOOSE IJEN SUITES EVERYTIME I VISIT MALANG.
5 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とてもよい!
とても綺麗です!! スタッフの教育も完璧です!
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Arie, Surabaya

Negatief: Netheid, comfort kamer
4* Hotel Swiming pool and lobby, but Budget Hotel room design
1 nacht verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Di malam hari terdengar suara berisik banget di kamar sy seperti suara almari berderik...serem
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Ben

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ben
This large hotel in Malang stands out as a nice place for respite in an otherwise crowded and traffic jam packed city. The rooms and hotel are very nice with a pool, spa and sauna, and the restaurant has great breakfasts but staff is slow to restock

10/10 – Uitstekend

Astrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved it - swimming pool fantastic.
Excellent! Fantastic coffee! The best of the 7 hotels, we have stayed at the last 2 weeks.
2 nachten verbleven in december 2017
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and for the time you took to share your review about our hotel. We are glad to read that you had a good stay with us and, that, we have been able to fulfill your expectations. Wishing you a pleasant day ahead, and we look forward to having the pleasure to welcome you again in the near future. Best Regards Reservation Ijen Suites Hotel Malang

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lage nicht optimal, da in neuem Wohngebiet.
Das Hotel ist auf westeuropäische Gäste nicht eingestellt. Es ist ein Tagungshotel für Muslime und asiatische Besuchergruppen, was man am Speisenangebot beim Frühstück sehr merkt. Gegen 3.00 Uhr wird man durch den Muezzim und den hoteleigenen Hahn geweckt. Service etc emtsprechen nicht dem europäischen Standart, dass war in allen anderen Hotels auf Java anders.
4 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Dewi Suryaningsih op 29 nov 2017
Dear Valued Guest, Thank you for staying at Ijen Suites Hotel Malang, and be certain that we highly appreciate the time you took to share your review. Our Customer's feedback is our most precious source of information in order to try to consistently improving our services and facilities. Kindly accept my sincere apologies for the inconvenience experience you had, and, please be sure, that, this is obviously absolutely not the kind of image that I want you to remember when you go home. Please be sure that corrective action has been taken, as we are continuously trying to improve our services and facilities. Once again thank you very much, and we look forward to welcoming you again on your next visit. Best Regards Reservation

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Need to try
Friendly place
1 nacht verbleven in november 2017
Dear Valued Guest, Thank you for staying at Ijen Suites Hotel Malang We are glad to read that you had an enjoyable stay with us and that you were impressed with the location as well as our hospitality. Please be sure that your comment have been warmly welcome by our players, and that, we will remain focus in order to improve our services and facilities, and committed to try to always positively surprise you. Once again, thank you very much for your review, and we look forward to having the pleasure to welcome you again in the near future. Best regards Reservation

10/10 – Uitstekend

Ana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I wish that the hotel were a non-smoking one. The pub on 11th floor was so congested with cigarette smoke that I could not enjoy being in there and immediately must go out.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
liburan keluarga
menyenangkan
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Sufan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel and will stay again
Good value for money. Affordable 4 stars hotel near town. Comfortable and quiet eyt close to town
Dear Mr/Mrs. Sufan Warmest greetings from Ijen Suite Resort & Convention Malang. Thank you for your time to give us a very positive comment, we are glad that you really enjoy your stay with us at Ijen Suite Resort Malang, and we are looking forward to serve you again in the near future. Thank you Warm Regards Yanstika Putri Rsv & E-commerce

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

sugianto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nyaman dan mewah
semua ok sesuai dng harganya

6/10 – Redelijk

タケマラン

Positief: Netheid, comfort kamer
マランの中心に位置するアクセス便利無いホテル。
当日、イベントがありキッチンの真上の部屋。エキゾーストの騒音最悪。 でも満室なので諦めて翌日最上階にアップグレード部屋は快適になりました。 レストランの皆さん朝食時笑顔でおはようございますですよ、朝から無表情はいけません。 なんだかんだで1週間突然お湯が出無かったり、ほんの2秒程度の停電5、6回ありましたがインドネシアでは良くあること。 プールのスタッフ日本在住経験あり良く気がつく良い人です。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Nothing extraordinrary, ok stay.
Hotel was heavily booked; The breakfast is not much to write about, not tasty. Overall, nothing memorable.

8/10 – Goed

Lal, Sydney, Australia

Positief: Netheid, personeel en service
Nice hotel close to facilities that we need.
We arrived in the afternoon. It took only 10 minutes for processing & we were shown to our room. Our room close by swimming pool so it was expected to be a little bit noisy, however noise is stop by 10 or 11 o'clock at night so it is still ok by us. Unfortunately one of the lift was broken when we were there, luckily we always out all day so it does not affect us that much. And also we were allowed to use staffs lift which was helpful immensely. In our next destinations I found out that I lost my wallet with some amount of money & a few cards in it. My nephew rang the management to query if they come across it & straight away they told us that they've found the wallet & the contents and waiting for instructions what to do with them. I have now got my wallet back with contents intact thanks to the management & the honesty of the hotel staffs.

8/10 – Goed

Take maran, 仙台市

Positief: Netheid
施設の配置の良いホテル
レイアウトが大変よろしい、動きやすい動線。 部屋がインドネシアにしては手狭。 朝食は毎日ほぼ同じメニューで飽きがくる。

2/10 – Ontzettend slecht

Debby cynthia

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

8/10 – Goed

Pungki, Auckland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel,but not a good food
It was a good family day out.hotel was good,service was excellent,but pool was dirty and breakfast was awful.for a 4stars hotel the should up their game.

8/10 – Goed

Vina

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sarapannya kurang cocok...

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoy my staying there
Good hotel and clean, staffs were warm and good hospitality as well as very responsive. Room and bathroom clean, the ambience is great. The foods are nice. The pool area is cool. Near to downtown. I really enjoy my staying in Ijen with my family. A tiny critics is you can hear the people talking next door in the room. However itis recommended staying here.

6/10 – Redelijk

Tola, New York

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
Fancy on the surface, poor quality underneath
Overpriced hotel. Looks really fancy at first. But the rooms were not cleaned properly and the quality of the rooms could be improved. It seemed poorly managed as they seemed to want to save money on everything (used slippers in the room, had to ask 3 times for toilet paper and then received a half roll, reused bottles for shampoo and conditioner, etc.). Small rooms and not at all soundproof.