Kamer, 1 queensize bed (Prestige) | Een kluis op de kamer, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van Leez Inn Makati

3 out of 5
Leez Inn Makati
4989 P. Guanzon, Poblacion, Makati

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 55 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 55 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean quiet and close to the main areas
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

RYOTA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
値段のわりには清潔で寝るためになら十分の広ささた。
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Robert, Spring Valley

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had everything I needed to be comfortable. I was on the 9th floor. The street noise wasn’t very loud at all. AC was nice and strong. The table was big enough to comfortably work on my laptop. I recommend this place.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Robert, Spring Valley

2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Hiroki

7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Matthew

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

misako

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
近くにコンビニ、ショッピングモール、レストランなどあり夜も人通りが多いので比較的安心して歩くことができた。 駅まで遠いのが難点。
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Martyn Leighton

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff where amazing always ready to help in any way they could greet you with a smile every time you seen them morning noon and night i would definitely recommend it
20 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

John

Only 3-4 tv channels
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

evelyn, glendale

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyday cleaning, i have a clean bed and comfortable. Jenna recognized me whenever i am in the Philippines i stayed here since 2010.
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Juan Angel

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Julian

9 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Eugene

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location! The staff is always friendly.
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Eugene

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very conveniently located
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

TOMOAKI

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

LOURDES

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient and accessable to everything
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Henrik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Clean. Friendly staff
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great location and clean and friendly staff
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good quality at a reasonable price
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location and clean rooms at a good price
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and good standard
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and good price for the quality of the hotel
5 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service
Good location and room large. Poor facilities in my Penthouse room 4 though. No wardrobe.
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean good location and friendly staff
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Relaxing location and staff
7 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

SIVAKUMAR

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
I strongly urge everyone to look for an alternate hotel in the vicinity as the management of Leez Inn is a habitual offender when it comes to overstating amenities. The wifi will not work properly and constantly the airconditioners never work and breakdown. I will not blame the staff as they are just scape goats facing the wrath of the guests where as the owners continue to fleece their customers by promising amenities that dont exist. So better beware of this unscrupulous hotel operator and be prepared for deficiency of service!
6 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Sangyoun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최고 써비스를 받은 호텔
아주 청결하고 룸내에 완벽한 준비가 아주 만족합니다. 별기대를 하지 않았는데 너무 만족스러웠습니다. 호텔 바로 앞 론드라이 서비스도 굉장히 좋았습니다. 만점입니다.
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Henry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Frederick August

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
The staff would clean but they wouldn’t replace towelette paper or towels unless you asked. I liked that there was a safe and fridge.

8/10 – Goed

Barry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location, good value
Great location, lovely staff, good value. It’s not the Hilton but you’re not paying for the Hilton. The important bits, bed, sheets and towels are all good quality. Location is tight in the heart on Makati
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for the money
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

marc

1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

maciej

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for 1 night stay
Slow check in. Midly loud ( both guests and street noise) Bed and facilities are good.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Masahiro

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方々がとても親切で、部屋も清潔感があり満足しました。ただ、ベッドメイキングを6日間のうち2日間忘れていたため、少し残念でした。
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Paula D. op 5 nov 2019
Dear Valued Guest, We are pleased to hear that you were satisfied with your stay. We are happy that you appreciate the cleanliness of our room and your kind of word about our staff. Thank you for choosing our hotel and we look forward to welcoming you again at Leez Inn Makati. Sincerely, Paula D.

2/10 – Ontzettend slecht

MYUNGJUN

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff is not kind
The staff is not kind I received a room different from the one i had reserved it's very noisy around here
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Paula D. op 5 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a perfect rating. We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to seeing you soon again at Leez Inn Makati! Sincerely, Paula D.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
C'est un hôtel bien situé au cœur du quartier d'affaire
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Marj op 19 sep 2019
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a review.We are glad that you liked our location, it is definitely one of the things we are very proud about our hotel. We are looking forward to welcome you again very soon !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
離Greenbelt不算太遠
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Paula D. op 5 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to give us a positive rating. We are glad that you find our hotel location convenient. We hope to see again soon! Sincerely, Paula D.

8/10 – Goed

Veronica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Marj op 11 sep 2019
Dear Ms. Veronica, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marj op 11 sep 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

4/10 – Matig

Carl

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
A no no for soft opening
Soft opening of the hotel. I would suggest not opening it when you can smell the paint everywhere within the hotel. The pass didn't work for a day when I stayed and had to be accompanied by someone for my room to be opened. Chances are, the representative during that night didn't know how to activate or operate a pass when I checked in. You can hear people outside your room when they talked. There's no quiet moment and not a good place to nap in the afternoon. You can do better in the future.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marj op 11 sep 2019
Dear Mr. Carl, Thank you for taking the time to give us a review. We sincerely apologize for the inconvenience caused since we are still on our soft opening the time you checked in. But we have noted your comments and will definitely use that to improve ourselves. We are hoping to see you again soon at Leez Inn Makati!

2/10 – Ontzettend slecht

Bader

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The staffs service not good and not telephone and the bathroom smell not good
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marj op 11 sep 2019
Dear Mr. Bader, Thank you for staying at our hotel.We are excited to let you know that phones are already installed, as well are the wifi connection. We have taken note of your comments and rest assured that this will be shared with the concerned departments for appropriate action and for future improvement. We hope for your come back and we guarantee improvement on your next stay.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Paula op 25 aug 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us. We hope to see you again soon. Best, Paula

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value
Decent stay in a newly renovated hotel. Good value for the money spent. Refrigerator provided which is nice. The only drawback is the cigarette smell from the back staircase can go into the bathroom.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Paula D. op 13 aug 2019
Dear Valued Guest, It's so heartwarming to hear such a detailed review of what you loved most about our hotel. If you're travelling to our area gain soon, don't hesitate to call us. We hope to see you again! Sincerely, Paula D.