Hotel Lent
Wintersportverblijf in de bergen met 20 restaurants en 20 bars/lounges
Fotogalerie voor Hotel Lent





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Exclusieve studio suite laden

Exclusieve studio suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Een bronwaterbad
Een privébadkamer
Satellietzenders
Alle foto's voor Exclusieve studio suite laden

Exclusieve studio suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Laptopwerkplek
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

9 Dravska ulica, Maribor, Upravna enota Maribor, 2000
Over deze accommodatie
Hotel Lent
Vergelijkbare accommodaties

Hotel City Maribor
Hotel City Maribor
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 258 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: EUR 30 per accommodatie, per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.13 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.56, per nacht voor gasten van 7 tot 17 jaar oud. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 7 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor overdekt parkeren: EUR 12 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Slovenië een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Lent Hotel
Hotel Lent Maribor
Hotel Lent Hotel Maribor
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Lent
7,8
Goed
8,0
Netheid
8,0
Voorzieningen
8,0
Personeel en service
7,0
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Günther
Reisde met een groep
5 jul 2025
Günther
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Robertino Mato
21 jun 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robertino Mato
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
FABIENNE
Reisde met partner
15 jun 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
FABIENNE
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
1 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mark
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Myung
Reisde met een groep
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Myung
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Sherine
Reisde met familie
26 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sherine
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Sania
Reisde met familie
1 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Sania
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Nelli
Reisde met familie
17 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nelli
1 nacht verbleven in juli 2023








