Koffiebar

Beoordelingen van Appart-Hotel EZZAHIA by HMS

3 out of 5
Appart-Hotel EZZAHIA by HMS
Avenue Abdelkrim El khatabi Guéliz, Marrakech

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 107 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 32 van 107 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 107 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 107 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 107 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Naziha , Eindhoven

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel was zo vies. Toen we aankwamen zaten er nog remsporen in het toilet. Wij Verbleven met 4 personen en kregen maar 2 handdoeken. Er werd niet schoongemaakt. Onze kamer stonk ontzettend!! Er was geen ontbijt beschikbaar.
5 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Naima

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel heeft net een opfrisbeurt gehad. Prima kamer, goede bedden. Personeel is zeer vriendelijk.
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

najat, rotterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Goede locatie
Aardig personeel compliment .goede locatie . Jammer dat je geen ontbijt kan kopen als je een keer wil .goed zwembad lekker rustig. Alleen onze schoonmaakster kon er niks van .dat was het enigste minpunt. Wij hebben er niks van gezegd . Vonden haar ook zielig.
14 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Te duur voor vervallen hotel. Ontbijt karig.
Dit hotel viel ons erg tegen. Het is erg oud en in vervallen staat. Badkamer klein en vies. Het ontbijt was heel karig. Enige pluspunt: vriendelijk personeel en lekkere bedden.

6/10 – Redelijk

Najem

Reisde met familie
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Keri

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous stay. On the main road - easy access to public transportation to take you into the Médina. Super clean with friendly staff.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Keri

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay!
Great location, friendly staff, ample room and so clean! I was really surprised by how clean it was because of prior reviews. They have definitely taken it as constructive criticism! Only thing that I could see being an issue for others is the road noise. You hear a ton of traffic from the rooms facing the highway. I’m not a light sleeper so it didn’t bother me, but I could see it being a problem for some.
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Dirty shower curtains low loo pressure. Reception needs upgrade
7 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Mohamed

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

adam

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, practical for family long stay in Marrakech, the rooms need lots of attention to details, kitchen is totally empty! not even glasses in there! no shower curtain! no shower head holder, no place to hang the towels, mirror light was out, bed room had no door nob in the inside so if the door closed you would be looked in inside! breakfast very average, packaged orange juice, no napkins….. easy fixes but need to be done!
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Hassan

2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je le recommande pas
C pas Propre du tout Il y a bcp de bruit
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
À fuir
À fuir de suite. Odeur des égouts dans la salle de bain, pas de papier de toilette bien qu'on en demande, les serviettes sont changées une fois sur 2. On vous prends les sales mais on ne vous en donne pas d'autre. Bruits dans l'hôtel, toilette qui fuit toute la nuit. Séjour horrible.
5 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Alain

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel ezzahia bon rapport qualité prix
Séjour d une semaine dans une chambre familiale Proche de gueliz, bien placé, les taxis passent souvent devant l hôtel Rapport qualité prix remarquable Chambre correctes, piscine sympa, petit déjeuners simples et corrects Un bon hôtel pour petit budget
7 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

9 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
They Rented our Paid, Confirmed & ranteed Suite!
We were a family of 4, parents and 2 little ones. We paid for an apartment/suite. Hotels.com confirmed it was paid, confirmed & guaranteed . Upon check in, the receptionist told us our apartment was rented to someone elses and to either take 2 rooms and go elsewhere. Our ill child needed both parents present at all times but they could care less. Never again! Unreliable staff.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

chaabane

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Patrick

Negatief: Comfort kamer
Hôtel nécessitant une rénovation sérieuse
L’hôtel EZZAHIA n’est pas particulièrement fait pour un séjour touristique en dépit d’ Jolie piscine Aucune isolation phonique. Les chambres sur l’avenue sont très bruyantes Seul le prix est attractif
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Amr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Amr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Katri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

kaly, Florida

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible service
This property doesn’t provide the guest the access to the air Cinditioning . I have to go down to the front desk to ask why the air conditioning is not working . The told me that they will send somebody to fix it for me, but the guy came with the remote controle. He turned the IC on but he kept that remote control with him .
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van abdelfatah op 25 apr 2018
hello thank you for boking hotel ezzahia.about your question i think you change your room quielcly becouse you air condition it is not working .

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rien avoir avec les photos
Établissement qui n’a rien à voir avec les photos, des prises secteurs qui ne sont pas bien brancher sur les murs, piscine toujours froide malgré de grosse température, on se demande comment ils font pour avoir 4 étoiles
7 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheap no frils hotel
My stay at Ezzahia hotel was very good and comfortable .The hotel staff were very helpful whenever I required assistance. Overall my stay has been excellent and would definitely recommend this hotel.

6/10 – Redelijk

abdel, paris

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bon rapport qualité prix pour un court séjour à recommander pour un petit budget
4 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Fouad

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Boyanski, Köln

Positief: Personeel en service
Geht so!
Erst ein paar Pröblemchen beim Check-In, aber das Personal war sehr freundlich und hat sich um alles gekümmert. Es war ein netter Aufenthalt, für 3-Sterne-Haus in der Landeskategorie Marokko okay.
3 nachten verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

martin

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Syntes ikke beliggenheden var speciel god. Poolen var beskidt, og der var ikke morgenmad. Folk var dog rigtig søde og fint wifi..
3 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

David, Uk

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel close to everything
Stayed here for 1 night and wished i had of spend more time there as it was so central to everything shops, restaurants and even a bus stop a few meters up from the hotel but everything was within walking distance the rooms are very basic but for £23 a night was fine, it even has a large lovely swimming pool which is very private. The staff were really friendly and nice and gave great customer service. i did'nt get to try the food as i was only there for one night and was leaving at 4.30 for the airport the next day and to my surprise they offered to get me a taxi to take me to the airport which not many hotels would do. i'm going back again in 8 weeks and i think i will stay here for the duration of my trip what has made this hotel is the location and the staff and the price
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Marek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fajny apartament w centrum miasta
Hotel z apartamentami. Mieszkanie z salonem i sypialnią. Kuchnia bez kuchenki gazowej lub elektrycznej. Łazienka brudna mimo codziennego sprzątania.

8/10 – Goed

Katri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

nadia mokhtar, france

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel tres tres nul
Hotel viellot ne vaut absolument pas le prix payer pas de chauffage petit petit dejeuner a deconseiller vivement fuyer!!!!
7 nachten verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Nora

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel très sympa besoin de travaux
L'éclairage des chambres ne fonctionne pas économies
7 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Jozef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for the money
We needed a decent place to stay for a night and this was a great deal for the money. The beds were clean and the room was spacious. Yes, the bathroom could maybe use some renovation, but again, for the money we spent it was a good deal. I would stay here again for a short-term stay. The area is also good with some really good restaurants and bars.
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service
Pas mal
L’hôtel est bien situer Le personnel est sympa La Clim n’est pas réglable La gare est pas loin ce qui es pratique Ils auraient pu me donner un lit double ou lieu de deux lit mais bon c pas mal dans l’ensemble le sol est très froid prévoyez de tong lol
2 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien en dépannage pour proximité de la gare
Hôtel pratique si vous devez prendre un train ou un bus rapidement. Sinon sans plus.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Katharina

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer sind ok, Sauberkeit "marrokanisch"
Unser Aufenthalt im Ezzahia war ok. Die Doppelzimmer sind nicht gerade gross und die Sauberkeit "marrokanisch", d.h. wir sind ohne Erwartungen an die Unterkunft hingefahren und wurden nicht enttäuscht. Das Bad ist dennoch renovierungsbedürftig (Duschkabine vergilbt und Türe schliessen nicht richtig, Toilettensitz wackelt und Spühlung kann man herausziehen etc.)! Wir haben im Bad kurzerhand selbst das Wichtigste geputzt, um es für uns so angenehm wie möglich zu machen. Der Putztrub selbst war sehr freundlich und bemüht, jedoch konnten wir nicht erkennen, was genau sauber gemacht wurde. Das Leitungswasser riecht sehr stark nach Chlor (typisch Marroko) und die Handtücher ebenso. Es gibt keinen Föhn, auch keine Möglichkeit sich einen Tee/Kaffee zu machen. Klimaanlage war da, wir haben Sie nicht genutzt, da die Balkontüre nicht richtig geschlossen hat und es im Januar eher frisch war. Hotel liegt an einer viel befahrenen Strasse, auch nachts laut und zur Medina ist es vergleichsweise weit (gibt auch Taxifahrer die nicht rausfahren wollen). Kurz um: Wir selbst würden uns nicht mehr in dieses Hotel einbuchen. Das war eine Notlösung auf den letzten Drücker!
9 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Massy, London

Positief: Netheid, personeel en service
Value for money
We stayed for 8 nights and switched rooms 3 times! Our first rooms was big and excacly what we wanted, however we had two single beds side by side and it wasn't really comfortable for couples. We have had a double bed in the 2nd room but the heater was not working and it was cold at nights. At last we have been offered to go back to the bigger rooms with single beds or another double room with little tiny shower, we took the double room. The staffs are very kind and helpful. The room cleaning is also done every day. The location is great with near by supermarkets and cheap restaurant. Get bus number 1 for 4 dirham "Cash payment are accepted" to Midina and back to hotel and avoid taxi drivers!
8 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good budget hotel in Marrakech
I enjoyed my stay here. As a couple of other reviewers have commented, the decoration is a little tired and it does not look quite as smart as the photos. But it's very comfortable and clean. I particularly appreciated having a thick duvet as Marrakech does get cold overnight in winter. Tons of hot water in the shower and good wifi speed. The Ezzahia is quite a long walk from the Medina - probably about 45 minutes from the Djema el Fna square - but it's quite a pleasant walk through the new town that takes you past lots of shops and restaurants. It's about a 10 minute walk to the station, and about 15 minutes walk from the nearest airport bus stop (at the Carre Eden shopping centre).
5 nachten verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

maroc, lyon

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voyage etait un cauchmar
On a etait tres mal accueilli, drap tres sale tacher de sang , on avais pour une semaine on a pas passer une seul nuit cetait trop sale et il voulais pas nous remboursé inacceptable
7 nachten verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Emmanuelle, Sherbrooke, Québec

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel de passes! Il y avait des poils sur le sol!
Les photos étaient belles, nous avons été tentés malgré le prix bas. Je pense que cet établissement est un hôtel de passes! Il y avait des poils sur le plancher, des trous dans les draps. Internet ne fonctionnait pas. L'Hôtel est un peu à l'extérieur de Guéliz, très difficile de trouver un taxi pour quitter. Nous n'avons finalement pas couché là!
1 nacht verbleven in november 2017