Strand

Beoordelingen van Grand Mogador Agdal

5 out of 5
Grand Mogador Agdal
Zone touristique Agdal, Marrakech

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 157 van 704 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 205 van 704 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 136 van 704 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 91 van 704 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 115 van 704 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Salma

4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Catharina

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I like to come back 💗
6 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Wel oud hotel maar netjes! Ben tevreden , dichtbij vliegveld en ook centrum!
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwembad, en het eten was goed. Veel faciliteiten. Wat beter kan is dat het personeel bij het zwembad ligbedden bezet houdt voor klanten tegen betaling. Hierdoor had ik zelf nooit een ligbed. Ergste is dat de ligbedden leeg blijven voor uren, worden bezet gehouden door de handdoek erop te gooien en weg te blijven. Jammer! Minidisco - shows waren ook saai.
3 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
12 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige familie hotel met geweldige personeels. We komen hier zeker terug. Super!
5 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamers mer uitzicht op het zwembad zijn beter dan kamers met uitzicht op de tuin.
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Jenneken

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een oase van rust
De tweede keer dat ik in dit hotel verbleef, er stond zelfs een fruitschaal voor ons klaar en lekkere koekjes als welkoms geschenk. Het is een prachtige accomodatie en de keuken is top. Heel erg vriendelijk personeel; kortom een oase
4 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Najoua

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf, wel verbeter punten
Fijn verblijf gehad. Personeel aan de balie niet altijd even vriendelijk. Kamers waren ruim, goede badkamer met ligbad. Bedden en kussens waren minder goed. Prijs kwaliteit verhouding was goed.
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Ab

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige hotel, duizend en een nacht Volgende keer weer
4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Jenneken

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe
Een schitterend hotel met een ruime fijne kamer met balkon die uitkijkt op het prachtige zwembad en tuin. Het ontbijt, lunch en diner zijn voortreffelijk, kortom een geweldige week gehad. Klein minpuntje; geen airco in defitness ruimte waardoorheen erg warm was.

8/10 – Goed

geen, Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een mooie en culturele hotel.
Het was een mooie ervaring voor een 1e keer Marrakesh. Het hotel was heel mooi en echt Marrakesh style.
11 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Elmehdi Jniah op 8 nov 2017
Dear Guest, Thank you for the review that you have shared following your stay at Mogador palace. We are delighted to note that we managed to create memorable experience for you and thank you for commending our colleagues. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Distribution & E-commerce Manager

2/10 – Ontzettend slecht

salma, o

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vreselijk!
Nooit meer dit hotel voor ons! Het was vreselijk. Ik voelde me zo vies in de hotelkamer. Er waren ontzettend veel insecten. Wel 15 tot 20 vliegen/muggen per dag. We sliepen hierdoor slecht. Muren hadden veel vlekken van de dode insecten. Badkamer was goor. In het bad was er cement en een vieze badmat erover. Koelkast was kapot, geen drankjes, geen waterkoker, geen tissuebox, douche spoot alle kanten op, kapotte schuifpui wat niet gerepareerd werd, 2 dagen geen wifi. We hebben dit meerdere keren aangekaart. Zelfs veranderd van kamer. Maar hetzelfde probleem. We hebben niks terug gekregen. Ze zeiden dat we dat via Expedia moesten regelen. Dus dat gaan we ook doen! En dit noemen ze een 5 sterren hotel! De lobbby ja. De kamers zijn ruim maar smerig.
Cement in bad
Oud en vies
Cement in bad en vieze mat
Insecten
7 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

L, Den haag

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer teleurstellend! Absoluut geen 5 sterren!
Hotel is zeer achteruit gegaan. Vraag me af hoe dit hotel als 5-sterren kan worden geclassificeerd? Kamer is zeer verouderd, heb genoeg foto's die laten zien dat dit hotel misschien net 3 sterren waard is. Gordijnen helemaal kapot waardoor we heel vroeg lichtinval hadden. Aangeven bij de receptie hielp niet, want er werd niets mee gedaan. Het ontbijt: drama. Niet voldoende borden, bestek etc. waardoor je iedere keer moest wachten tot je eten koud werd.
5 nachten verbleven in april 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Jammer dat de shuttlebus 2 dagen niet reed. Voor handdoeken moesten we vragen kregen eer standaard 2 maar met 2 kinderen heb je er gewoon 4 nodig en dit elke dag.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Aziz, Holland

Negatief: Netheid, personeel en service
Waardeloos personeel
Personeel is zeer onprofessioneel. Nadat ik mijn beklag deed bij de manager over de behandeling die mij ten deel viel beloofde hij mijn zijn nr. te geven zodat de problemen opgelost kunnen worden. Maar zoals verwacht werd ook deze belofte niet ingelost. Ik kan wel een boekwerk schrijven over alles wat er mis gaat in dit hotel. Het is echter tekenend voor veel hotels in de regio, tenzij je bereid bent om erg veel geld te betalen voor een hotel. Blijf het treurig vinden dat men niet gewoon doet wat het moet doen, dat zou veel schelen.

10/10 – Uitstekend

elhaddioui, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zwembad roomservice
Roomserverice perfect Zwembad lekker koud Groot zwembad met discomuziek Eten was super Baliepersoneel was vriendelijk

2/10 – Ontzettend slecht

rachid

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was prima, supermarkt op loop afstand 200m
Bad was top. Zwembad was goed alles was gewoon goed

6/10 – Redelijk

Hansvanwinkel, Eindhoven

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Blij dat ik daar geen week was
Prachtig hotel met schitterend zwembad..... Maar saaiiii Dankzij hotels.com een lage prijs en maar voor een dag gelukkig

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nette mooie hotel
Mooi groot zwembad.. Dicht bij de oude plein en discotheek pasha.. Vriendelijk personeel.. Een echte aanrader

2/10 – Ontzettend slecht

Jo, Rotterdam

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kortom, een ramp!
Met het huidige personeel en de ontbrekende service, zou ik het niemand aanbevelen! Geen 5 sterren waard!

4/10 – Matig

gast, Rotterdam

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Dit hotel moet anders gerund worden!
Te lang aan de balie gewacht, bijna 2 uur! Service is onder de maat. Dit hotel is geen 5 sterren waard.

10/10 – Uitstekend

Bernardo

3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Anwar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good experience
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

susan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were friendly, room was good.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Completely the 5-star experience we wanted. The live music during buffet breakfast and lunch is always nice. The rooms are very large and spacious. The staff are so nice and polite… I loved my stay here and will be back for more.
6 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Muhammad Taimoor

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Suhail

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El Hattab
The Staff was polite and helpful nice and fresh facility, good breakfast
8 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relation Manager op 27 dec 2023
Dear Mr ElhattabThank you very much for taking the time to share your feedback on your recent stay with us. We are genuinely appreciative of your kind words regarding the politeness and helpfulness of our staff, the pleasantness of our facilities, and the quality of our breakfast.Ensuring our guests have a positive experience is our utmost priority, and it is rewarding to learn that we met your expectations. Your satisfaction is a testament to the dedication of our team.We look forward to the opportunity to host you again in the future and provide you with another exceptional stay.Warm regards,Guest Relation Manager.

10/10 – Uitstekend

ADELAIDE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Maria

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

hicham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour
Nous avons passé 3 nuits au Grand Mogador et l'expérience fut très sympathique. Les points forts sont la qualité de l'accueil, du service et les excellents petits déjeuners. Le point faible est la déco des chambres très sommaire qui mérite un rafraichissement.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Responsable Relation Client op 27 dec 2023
Cher Monsieur Hicham,Nous tenons tout d'abord à vous remercier d'avoir choisi le Grand Mogador pour votre séjour et d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la qualité de notre accueil, de notre service et nos délicieux petits déjeuners.Votre retour sur la décoration des chambres est également très précieux pour nous. Nous prenons en compte toutes les remarques de nos clients afin d'améliorer constamment nos prestations. .La satisfaction de nos clients est notre priorité, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Grand Mogador pour vous offrir une expérience encore plus agréable lors de votre prochain séjour.Nous vous remercions pour votre confiance et restons à votre disposition pour toute autre remarque ou demande.Cordialement,Responsable Relation Client.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A revoir
Pas de lampe + Pas d’eau chaude pendant tout le sejour , vu sur chantier rt sur un stade impossible de dormir le soir pendant leur entrainement Chambre vraiment ancienne , service pitoyable hormis femme de ménage , restaurant 1/10 . Hotel qui ne merite vraiment pas un 5* C’est la derniere fois pour moi .
3 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Emir

2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Hanane

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Bahhou, Dallas

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The customer service on front desk it’s not professional and they do slow and didn’t answer the phone
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Mathias

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Greit hotell. Men ekstremt harde senger. Noe slitte rom.
4 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Harrykerrie

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid at all cost
Avoid at all cost this hotel is absolutely disgusting. Dirty dirty dirty. Was given wrong room it was pointed out but it was so what attitude. We booked a pool view superior double room and was given a dirty out the back room. Hotel was disgracefully dirty
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

gaetano

Hotel che necessita di una manutenzione generale( cambio moquettes luoghi comuni) e particolare( muri da imbiancare nel bagno in camera).
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Lucie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
bon rapport qualité / prix
Je souhaite tempérer les avis très négatifs qui ont été donnés sur ce site. Alors, oui, les 5* ne sont pas méritées, et datent sûrement d'il y a quelques années, mais on ne peut pas payer un hôtel 30% moins cher que les autres, et se plaindre que les prestations ne sont pas équivalentes ! Faut arrêter de faire les rageux, ou alors payer le prix des palaces, si c'est ce que vous voulez. L'hôtel est certes vieillissant mais bien entretenu. Le personnel est souriant et serviable. Le buffet n'est pas très grand mais bien fourni de produits frais. Les pâtisseries sont vraiment variées et excellentes ! Il n'y a pas une mais bien 2 grandes piscines et 2 petites pour les enfants, et elles sont très propres, et en plus une structure de jeux aquatiques et des toboggans. La première ou il y a toutes les animations est bruyante mais la 2eme est calme et il y a assez de transats pour tout le monde. Nous avons une chambre face à la route mais une fois la fenêtre fermée le bruit, comme celui des avions, est vraiment un murmure étouffé. Hôtel familial sans prétention qui vaut bien son prix
5 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Stephanie

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très sale Personnel désagréable Restauration froide et peu variée 2 machines à café pour 500 personnes Pas de boisson comprise dans la demi pension Lit non confortable
6 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Karim

3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Moulay Driss

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Déçu
Hôtel a subi beaucoup de dégradation, rien à voir avec avant. Il faut vraiment un coup de balai
5 nachten verbleven in juli 2023