Een binnenzwembad, een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Hotel Riu Tikida Palmeraie - All Inclusive

4 out of 5

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 496 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 366 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 83 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 36 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 1005 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Ligt te afgelegen
7 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Brahim

4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hajar

We had a great stay! The staff was so sweet and kind, we were more than welcome and everything was so good.
8 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 31 jan 2024
Dear Hajar,Thank you for your comment,We continually strive to provide the best quality and, to ensure, that all our guests return home with beautiful memories of their vacation with us.We note that in your case we met our goal.Now we just need you to come back to visit us again soon.Yours faithfully,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Caleb

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel with very kind staff. The rooms are big and clean. The design of the resort is green and nice to take a walk in. The only minor downside is that the hotel is a bit remote to the city.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jamal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf in Riu Tikida
Geweldig hotel! Erg genoten van het hotel, wij waren met twee gezinnen en hadden het niet beter kunnen treffen. Ik ben het personeel erg dankbaar voor hun gastvrijheid en betrokkenheid. Wij komen zeker weten terug!
5 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Sébastien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sophie Simone GUEDE

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'hôtel est beau, la décoration est vraiment sympa, le personnel est charmant, les chambres sont confortables, le buffet est varié et bon
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Frédérick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love there I have just one problem the wi-if not York in the room and I told few times but they told me was fixed but never fixed I have to come out of the room to get wi-fi. The rest was very good a big thanks to the super good lady who clean the my room!! I will come again!!
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

fabien

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon accueil Séjour s'est bien déroulé Personnel très gentil et bienveillant Navette mise en place pour aller a Marrakech très appreciable Manque de soirée le soir Globalement très bien
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Randal, Monroe

8 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

ewelina

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just came back from lovely week stay at the resort. The staff are amazing. Everyone very helpful and extremely nice. Nothing was too much of the hussle. The grounds are beautiful and walking around is great especially if you trying to walk baby to sleep. The food is pretty much the same in all restaurants. And almost every day it’s the same food served in the main restaurant with few small changes. We had some issues in our room but that got resolved the next day where we were offered an upgraded different room. One negative thing I must say is on one morning I woke up with approximately 5cm cockroach crawling on me and the next night I could not sleep as I constantly imagined more cockroaches in the bed but fortunately there were none.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag op 29 apr 2024
Dear Ewelina,Thank you for taking the time to leave your feedback about your recent stay.It is very rewarding to read you appreciated the efforts of our beautiful staff and you had a nice stay.Though we manage a proper fumigation program for all our areas, it is unfortunate that we are unable to control insects at 100%.Due to the warm weather and the location of our resort, which is surrounded by vegetation, it is possible that insects can enter our facilities. Our lovely staff work to keep them under control, since our grounds have extensive garden areas. We fumigate continuously all areas to keep insects away from our grounds. Certainly, we will share your opinion for further consideration.We cannot wait to host you again.Kindest Regards,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Caroline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bel hotel avec un personnel toujours aux petits soins. Le service de Navette est très pratique Petit bémol : la piscine n'est pas chauffée donc difficile de se baigner
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 30 apr 2024
Chère Caroline,Merci de nous avoir choisis, la satisfaction de nos clients est notre meilleur résultat.Nous nous efforçons constamment de fournir la meilleure qualité et de nous assurer que tous nos clients rentrent chez eux avec de beaux souvenirs de leurs vacances.Soyez assurés que nous prenons note de vos commentaires et que nous les transmettrons aux services concernés.Revenez bientôt, nous serons ravis de vous accueillir de nouveau.Cordialement, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Hassan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property but lacs few basic things in my opinion. The usual amenity kits hotels provide: toothpaste, body creams, slippers...
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag op 25 apr 2024
Dear Hassan,It really makes us happy to read the reviews of our guests and learn they enjoyed their well-deserved holiday.We would like to thank you very much for choosing us for your stay.We will continue working in order to improve our services.Wishing to welcome you again and we wish you a brilliant day!Kindest Regards!Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Gérald

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Pauline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'hotel est splendide, vous avez droit a un cadre idyllique, le personnel est irreprochable, toujours souriants et au petit soin. Seul bemol pour nous : *La qualité des transats et parasols ( ils sont tres souvent cassés ou tombent en ruines ) *Les cafard, nous en avons apercu a plusieurs reprise dans le hall l'hôtel ( dans les toilettes qui sont en face du restaurant principal ) .. ce qui laisse un peu a désirer. *La nourriture : Tres souvent la meme chose et de plus vous avez droit lors de votre sejour a un restaurant un peu plus spécifique dans l'hotel ( italien et marocain ) mais une seule fois sur le sejour, ce qui n'étais pas indiqué. Sinon si vous chercher flâner et profitez c'est le top.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 23 apr 2024
Chère Pauline,Nous vous remercions pour votre excellent commentaire. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié nos installations et nos services.Notre objectif est d'offrir une expérience inoubliable à chacun de nos hôtes, et le fait de savoir que nous y sommes parvenus nous donne encore plus de motivation.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt.Cordialement, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Philippe

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent rapport qualité prix pour cet hôtel. Personnel agréable et serviable, lieu calme mais à faible distance du centre-ville, équipement complet pour petits et grands, repas variés et de qualité. Matériel autour de la piscine à rénover ( tonnelles, transats, parasol)
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 16 apr 2024
Cher Philippe,Nous sommes ravis d'avoir eu l'occasion de lire vos aimables commentaires et de savoir que vous avez souligné plusieurs aspects de l'hôtel qui ont enrichi votre expérience. Nous attendons avec impatience votre prochaine visite, dans l'espoir de vous offrir à nouveau une expérience mémorable dans nos installations.Soyez assuré que nous prenons note de vos commentaires et que nous les transmettrons aux services concernés.Nous nous réjouissons de vous accueillir.Cordialement, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Philippe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’insonorisation des portes est mauvaise et même si le chant des oiseaux n’est pas le pire son, c’est bien trop tôt le matin
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 18 apr 2024
Cher Philippe,Ce fut un véritable plaisir pour nous de recevoir vos commentaires. Soyez assurés que nous suivrons vos commentaires et que nous les traiterons avec les services concernés.Nous attendons avec impatience votre retour et l'occasion de vous offrir une nouvelle expérience mémorable dans nos installations. Nous esperons vous accueillir bientôt de nouveau.Cordialement, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Rajinder

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food was sometime a little bland
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag op 15 apr 2024
Dear Rajinder,We really thank you for your evaluation, we will forward your remark.And it is very rewarding to read you enjoyed your stay We cannot wait to host you again soon.Caring Greetings,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Nawal

5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

dominique henri

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellents séjour je recommande
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Pascale Nicole

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Parfait
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Yassin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent sejour
9 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Fungai

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel with plenty of good restaurants and activities.
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 12 mrt 2024
Dear Fungai,First of all, thank you for your comment and rating,We hope that you will give us another opportunity to welcome you at one of our facilities soon and, in this way, be able to offer you a better experience.We are waiting for you with open arms.Yours faithfully,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Jean louis

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Antoinette

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a wonderful time at this property! Friendly staff, good food, and very clean rooms. The property is beautiful. We would definitely come back.
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag op 29 feb 2024
Dear Antoinette,We are so grateful to read that you gave us the opportunity to prove that all the positive reviews that we have, are based on the reality of our hotel and the result of the work of our lovely staff.Thank you for your feedback and for being our guest, we look forwad to welcoming you again, Antoinette.Kindest Greetings,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Christina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Staff was extremely friendly and the resort was just amazing. I will definitely go back.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag op 29 feb 2024
Dear Christina,Thank you very much for staying with us.We love working for our guests, your fantastic feedback makes us want to continue improving.Wishing you a very happy day and hoping to welcome you again soon, Christina!Warmest wishes!Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Levin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hallo zusammen, die Anlage und die Zimmer werden definitiv anders im Internet präsentiert wie sie in der Realität sind. Verkalkte Armaturen, abgeplatze fließen, scharfe Kanten alles unsauber gearbeitet. Abgenutzte Handtücher die nicht wirklich abtrocknen. SCHIMMELIGE Stellen im Bad. Unhygienische Getränke die schlecht schmecken an der Poolbar. Leider kein Einzelfall. Leider auch nicht erst seit gestern. Also 4 Sterne am Hotel für was ?! :D Das Personal war wirklich sehr freundlich. Während des Abendessens haben wir auch einen Fragebogen erhalten...wenn man sich diesen mit Verstand durch ließt dann merkt man schnell , dass dieser Fragebogen letztendlich nur dafür dient die Leistungen der Mitarbeiter zu bewerten. Nicht den Rest. Absolut nicht zielführend. Daran Sieht man das dass Management an Instandhaltung oder generell der Zufriedenheit der Gäste nicht interessiert ist. ( sonst wäre die Anlage nicht in dem Zustand). Wir haben auch den Shuttlebus Service des Hotels genutzt bzw. wir wollten es. In der Hotelapp sollte man sich dafür anmelden, das taten wir. In der App wird der Abholort angezeigt...wir haben dort 15 Minuten gewartet und keiner kam. Im Hotel angekommen sagte man uns das die App samt Abholort fehlerhaft sei. Das Taxi durften wir selber bezahlen. Eine Rückerstattung gab es keine da laut Hotel es nur ein Service sei.(Laut Manager Mr. Adnan) Paradox und unfair. Mr. Adnan gab mir eine Mail Adresse von der Verwaltung mit bitte um Kontaktaufnahme..weil der MANAGER?
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 26 feb 2024
Sehr geehrter Levin,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu Ihrem kürzlichen Aufenthalt bei uns zu geben. Wir geben immer unser Bestes, damit unsere Gäste positive Urlaubserinnerungen mit nach Hause nehmen und wir freuen uns, dass Sie unser freundliches Personal gelobt haben. Dennoch, die Enttäuschung, die Sie während Ihres letzten Besuchs in unserem Hotel Riu Tikida Palmeraie erlebt haben, bedauern wir sehr und sind sehr enttäuscht,Es uns sehr leid, dass Sie unser Haus mit keiner guten Meinung verlassen haben. Dies war sicherlich nicht unsere Absicht und wir können Ihnen versichern, dass die Erfahrung, die Sie gemacht haben, keinesfalls unsere Standards widerspiegelt. Selbstverständlich werden wir Ihr Feedback zusammen mit unserer Direktion nachgehen, falls unsere Standards an irgendeiner Stelle nicht erfüllt wurden. Rückmeldungen wie die Ihrige helfen uns die Dienstleistungen stetig zu verbessern und wir haben Ihr Feedback bereits an die entsprechenden Stellen im Hause weitergeleitet.Was den Transferservice angeht, so ist dieser in der Tat eine externe Dienstleistung und wir empfehlen Ihnen sich in Bezug zu den AGBs des Dienstleisters mit diesen in Verbindung zu setzen.Wir würden uns freuen, Sie in naher Zukunft wieder in einem unserer weltweit verfügbaren Hotels begrüßen zu dürfen, um Ihnen zu beweisen, dass Ihr unbefriedigender Aufenthalt eine Ausnahme war! Mit freundlichen Grüßen,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Deborah virginie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genial cet hotel
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Sarah, Alexandria

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the resort had security and my private guides and taxis had to go through security. My hotel room was fine. I had a clogged up bathroom sink. I had to go to the desk to get it resolved because my calls weren’t answered. The food wasn’t that great and I ended up not feeling good. The hot foods weren’t that hot and the seasoning was off. I couldn’t even get a pot of good coffee. It was a Nescafé dehydrated coffee. I realized on my last day at the resort, there was an espresso machine at the bar. However, the food and drinks outside the resort was great. I was not impressed with the lack of details the front desk had regarding taxis and resorts. There was no consistency with taxi and booking details such as pricing. Prior to leaving the last day, I informed the front desk that I would need a taxi at 4:00 AM. When I reconfirmed this taxi on Saturday evening, I was told don’t worry and I confirmed that price is usually $200 to $250 Moroccan dirham. If the hotel has taxis on standby for destination, should the fare be determined before hand. I was should that my fare when I arrived to the airport to the resort was $130 Moroccan dirham and leaning the resort at 4:30 AM was $250 Moroccan dirham. But what upset me was the fact, the taxi driver then said $300 Moroccan dirham at the airport. It definitely left a sour taste in my mouth leaving the resort. But I did enjoy relaxing at the pool and spa. I just wished our rooms had better tv channels and toiletries.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 21 feb 2024
Dear Sarah,Thank you very much for choosing us and for sharing your review about your last stay. We are really pleased to read that overall you had a good time. However, we lament to read that not all the aspects of your experience did meet your expectations as we place great importance in providing all of our guests with memorable experiences and our aim is providing friendly and sincere hospitality and make our guests feel at home.We look forward to hosting you again in the near future. Kind regards, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

ISTVAN LE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sejour au calme, parfait pour se détendre.
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Mareen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt abseits der Stadt und dem Trubel. Es gibt einen kostenlosen Shuttle Bus in die Altstadt. Das Hotel ist sehr schön ausgestattet und das Essen war sehr gut. Die Mitarbeiter waren sehr freundlich. Ein Hotel zum weiterempfehlen
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 16 feb 2024
Sehr geehrte Frau Mareen,Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte,Wir freuen uns zu lesen, dass Sie Ihren Urlaub in unseren Einrichtungen genossen haben. Es freut uns zu lesen, dass Sie Ihren Urlaub in unseren Einrichtungen genossen haben, denn es ist sehr erfreulich zu wissen, dass wir Ihre Erwartungen mit unseren Dienstleistungen übertroffen haben.Nachrichten wie die Ihre zeigen uns, dass wir auf dem richtigen Weg sind und Sie auch in Zukunft bei uns willkommen heißen werden.Wir werden immer mit offenen Armen auf Sie warten.Mit freundlichen Grüßen,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Samira

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag op 13 feb 2024
Dear Samira,There is no better feedback than reading that our lovely guests had a well-deserved nice holiday.Thank you very much for your feedback, on behalf of our staff. It is gratifying to read you enjoyed it.We wish you a fantastic day, Samira.Loving Regards!Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Sheikh Mohammed jahangir

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
People are lovely, staff friendly, really enjoyed our stay. insha'Allah will be coming back to Marrakech in the future
Reactie van Online Reputation Manager op 13 feb 2024
Dear Sheikh Mohammed jahangir,Thank you very much for your nice words and for your fantastic rating.We are very happy that you had a good vacation with us!We hope to welcome you again soon, in one of our facilities.With our best wishes, we remain at your entire disposal.Yours faithfully,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Mathieu

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel est très agréable dans un cadre magnifique et reposant. Il reste loin du centre de Marrakech même si la navette gratuite mise à disposition par l’Hotel permet de s’y rendre très facilement. Les équipements sont soignés et les personnels sont attentifs à la qualité du séjour. La qualité des espaces de restaurations en terme de nourriture mériterait d’être améliorés, notamment le petit déjeuner (attendu dans un complexe à étoiles équivalentes)
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Jeremy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value hotel, decent facilities. Food and drink could be better.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag op 7 feb 2024
Dear Jeremy,Thank you very much for your sharing your feedback.It is so nice to learn you enjoyed your stay.And it makes us want to continue improving for our lovely guests.We are already waiting for you to be back.Loving wishes,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

hadeel

7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Darren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10
I don't have a bad word to say about this hotel. From start to finish, the hotel's a 10/10. The staff really go out their way to accommodate you. Special mention to Hitcham and Adil who gave us a 5* experience.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag op 7 feb 2024
Dear Darren,We feel fortunate that you have chosen our hotel.Thank you very much, Darren!It is a delight to read you had a nice stay.Wishing to welcome you again soon!Kindest Greetings,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

Saadia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel trop calme à mon goût. Beaucoup de retraités et de golfeurs. Pratiquement pas d'animations, il faut sortir de l'hôtel pour ça. Excellent pour se reposer et ne pas être dérangé.
6 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ahcene Ameziane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Fozia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lovely hotel and good vibes
Lovely stay, great food and lovely staff. Free shuttle bus to the Medina definitely helps with keeping the cost low.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 24 jan 2024
Dear Fozia,we appreciate you taking the time to share your great review here! We are happy to know that you were so pleased with our service. We look forward to hosting you again in the near future. We wish you all the best, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 – Goed

NICOLAS, ST AUGUSTIN

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bel établissement, dans les critères d’un 4 étoiles.
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Philippe

10 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

jean

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kamal

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kabir

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and Spacious area, facilities were top notch and staff were extremely kind
8 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Online Reputation Manager op 31 jan 2024
Dear Kabir,Thank you for your kind words,We are delighted to read that you enjoyed your vacation in our facilities, as it is very gratifying to know that we exceeded your expectations with our services.Messages like yours let us know that we are evolving in the right direction and we will continue to welcome you in the future.We will always be waiting for you with open arms.Yours faithfully,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Sheng

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a superbly run place and we really enjoyed our stay at the resort. The resort was relatively small and our room was perfectly quiet. The room was cleaned without fuss everyday, even when we stayed in the room all morning. The buffet was small but the food was varied. The ‘mainstay’ items, such as couscous and tagine, pasta, meat and fries were all delicious. On new year’s eve there was a gala dinner which was really impressive. Both the lobby and poolside bars were great. They make a very good mojito by the beach. There is a small play area for children which was fun. The major plus for us was the indoor swimming pool of very good size, which was ideal in the chilly winter months. We liked zumba by the pool and kids’ mini disco. The animation team was super nice.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Online Reputation Manager op 17 jan 2024
Dear Sheng,Thank you very much for your review,We are very happy to know that you enjoyed our accommodation in several aspects.For us, your feedback is a breath of good energy that encourages us to continue on our path of continuous improvement.We look forward to seeing you again soon.Yours faithfully,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Monia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mariza

7 nachten verbleven in december 2023