Ingang binnen

Beoordelingen van Hotel de la Poste

3 out of 5
Hotel de la Poste
Rue de la poste 8, Martigny

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 18 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Didier

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
TRES DECU
Très mauvais rapport qualité/prix, seul l'emplacement est bien ,la chambre est petite pas du tout au goût du jour, idem pour la salle d'eau; quant au pdj c'est le strict minimum dommage car le personnel est sympathique...
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

NOELLE MARIE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

chiawen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Salvatore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
We needed to check in two hours early because we needed to feed our 6 month old granddaughter. The baby was not staying at the hotel but was with us right then before she was picked up. We had the hotel for two nights. I got sick the day before and we called to cancel the first night. We were told we had to pay for both nights, Feb. 22 and 23, which was OK. But then we were not allowed admittance to the room.It was our room - we needed it and it had been our room since the day before. The room had been sold to someone else. We had to feed the baby on a park bench in the cold. We also asked how to take a bus to the Giannada art museum. The gal gave us a convoluted way to find the bus - we walked a mile or two - never found the bus and walked to the museum. Guess what - the bus stop was across from your hotel as we found out when we came home. Horrific service. However, when we did finally check in later that day, the second woman was very sweet and helpful.
2 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniquement l’emplacement sinon rien ne l’an convenue
7 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Josy, Luzern

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Fabien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

ÉVELYNE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Au centre ville, facile à trouver, parking gratuit, personnel agréable et souriant, petit bémol vu que l’hôtel n’a pas encore mis le chauffage, un radiateur électrique pour se doucher aurait été apprécié. A bientôt nous reviendrons .
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

isabelle

Positief: Netheid, personeel en service
bon accueil. bien situé. bon sejour
8 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Catou

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon emplacement au cœur de ville. Personnel sympathique surtout la jeune fille du PDJ. Pas de clim dans les chambre mais ventilateur
3 nachten verbleven in juni 2017