Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ibis Massy





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 64
inclusief belastingen en toeslagen
30 aug - 31 aug
Kameropties
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed, toegankelijk voor mindervaliden laden

Kamer, 1 tweepersoonsbed, toegankelijk voor mindervaliden
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
8,8 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6 Rue Du Saule Trapu, Massy, Essonne, 91300
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: EUR 100 per accommodatie, per verblijf
- Schadeborg: EUR 100 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.58 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 13.9 voor volwassenen en ca. EUR 6.95 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
De foto's bij deze beschrijving geven een beeld van de standaard van deze hotelketen en zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Hotel Massy
ibis Massy
ibis Massy Hotel
ibis Massy Hotel
ibis Massy Massy
ibis Massy Hotel Massy
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Massy
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met partner
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Arno
Zakenreiziger
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arno
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Peter, Hillegom
Reisde met partner
8 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
MG
Zakenreiziger
14 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voorbij Parijs, dichtbij snelweg
MG
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Francisca
22 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francisca
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor een leuke prijs
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2018
8/10 – Goed
N. de Kramer, Rijswijk
17 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor ons doel (afhalen volgende dag op Orly) prima
N. de Kramer
10/10 – Uitstekend
Günter
21 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Günter
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lottie
Reisde met partner
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lottie
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kissa
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kissa
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Marion
Zakenreiziger
15 mei 2025
Marion
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jean-marcel
Zakenreiziger
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-marcel
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Didier
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Didier
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Arthur
Zakenreiziger
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arthur
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jimmy
Zakenreiziger
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jimmy
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Corinne
Zakenreiziger
25 mrt 2025
Positief: Netheid
Corinne
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Manuel
Zakenreiziger
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boulot
Manuel
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Bentaiba
12 mrt 2025
Bentaiba
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jorge
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jorge
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jerome
Zakenreiziger
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jerome
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Damien
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Damien
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Adeline
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adeline
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jean-marcel
Zakenreiziger
22 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-marcel
4 nachten verbleven in december 2024