Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Mercure Paris Massy Gare TGV

4 out of 5
Mercure Paris Massy Gare TGV
21 Avenue Carnot, Massy, Essonne

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 53 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 60 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 152 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Vincent, amsterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet meer dan OK.
Het was niet meer dan OK. Het bed was goed, maar verder kamer erg klein. Ja dit verwacht je in parijs, maar dit is massy! Gelukkig station en RER in de buurt. De buurt is in orde. Kamer vond ik redelijk versleten. Prijs/kwaliteit vond ik ondermaats. TV zenders kloppen niets van. Jammer dat er zo'n groot verschil in kwaliteit is in de Mercure keten.
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

patrick

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Nagesh

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

BELINDA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heureuse d’avoir séjourné une nuit à cet hôtel accessible et à proximité de la Gare des TGV. Personnel très accueillant et au petit soin des clients. La chambre est belle avec le nécessaire d’une arrivée tardive et très confortable. Bravo et merci
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

philippe

1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

laurence

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Noel

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Cédric op 12 sep 2023
Bonjour,Merci de votre agréable retour, nous nous félicitons de votre satisfaction, et espérons vous revoir très bientôt. Au plaisir de vous recevoir,Cordialement

10/10 – Uitstekend

Werner

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Cédric op 12 sep 2023
Bonjour,Merci de votre agréable retour, nous nous félicitons de votre satisfaction, et espérons vous revoir très bientôt. Au plaisir de vous recevoir,Cordialement

8/10 – Goed

ELODIE

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Juste une nuit pour le travail . Décue a ce prix là de voir une salle de bain comme celle ci .
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van MP op 29 jun 2023
Bonjour Elodie, effectivement ceci n'est pas normal. en avez vous informé la réception afin que nous puissions effectuer le nécessaire. je vous invite à me contacter personnellement afin que je puisse faire bénéficier de points sur votre carte Allmon mail marc.pelletier@accor.com

2/10 – Ontzettend slecht

Christophe

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van MP op 21 jun 2023
BonjourN'ayant aucun explication à cette appréciation nous ne pouvons comprendre ce qui vous a déplu. Dommage, nous aurions aimés savoir.Bien à vous

6/10 – Redelijk

Takeshi

3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Marylène

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Quynh Anh

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

duprey

1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Christophe

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Franciele

3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Dieudonne, Leduc

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mercure is a nice place to stay
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Dominique

1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

PHILIPPE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Yoshiyuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ビジネスで利用したが特に問題はなかった。
3 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Patrick

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Déplorable
Déplorable, le rapport n'y est pas ! Malgré des tarifs prohibitifs ! Flacons de gel douche vident Soirée demi pension avec un droit de 25 € pour le dîner ! De qui se moque ton !
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Valais

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Que du bien.
Une nuit au retour d'un voyage en Egypte.Dommage c'est un samedi soir,donc pas de restaurant.Petit déjeuner excellent et accueil parfait.
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Couro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Cecile

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Déçue
Séjour pour aller au stade de France entre amis , réservation de la chambre par internet ,sans petit déjeuner. Arrivée sur place ,l’hôtesse m’a proposé le petit déjeuner,j’ai demandé le tarif elle m’a bien dit 9€50 mes amis étaient à côté,ont bien entendu comme moi. Le lendemain je l’ai prit ,et à grande surprise au moment de régler les 2 petits déjeuner,j’ai payé 39€ !!!! La personne qui m’a fait payer n’a rien voulu savoir . Je suis énormément déçue . 19€50 juste pour un café et un pain au chocolat et bien merci . Je n’y reviendrai pas et je vais le signer à beaucoup de gens .
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Janete

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Julia

3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Hannu-Pekka

3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Weckström

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

C

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed our stay. Clean. Organised. Car parking overpriced.. 12 euros per day
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Jo

2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

francois

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Mederic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Au top !
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

CSE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

céline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!
Séjour professionnel, accueil professionnel et sympathique, personnel très accueillant et réactif.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

didier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle expérience
j'ai eu la chance de séjourner le jour d'une soirée organisé à l'occasion de l'inauguration du nouvel espace de séminaire. j'ai pu rencontrer et découvrir une équipe très dynamique et sympathique ! cela me donne envie. les chambres sont très belles et confortable, avec juste un petit bémol sur la salle de bain qui mérite mieux. L'extérieur de l'hotel reste à rénover.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Robin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Delphine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Anne-sophie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
Chambre confortable et agréable. Personnel attentif et accueillant. Hôtel situé près de la gare et du RER, très pratique.
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

alain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Excellent accueil explications parfaites sourire en prime
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Claude

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect !
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Françoise

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Delphine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent pour un sejour d'affaires
Hotel au top pour un court séjour d'affaire
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Julien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020