HOTEL SEN
Pension in Matsue, in de buurt van Meer Shinji
Fotogalerie voor HOTEL SEN





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming met klimaatregeling
Een haardroger
3 badkamers
Een laptopwerkplek
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, uitzicht op stad laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Klimaatregeling
3 badkamers
Een haardroger
Een laptopwerkplek
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, uitzicht op stad laden

Deluxe Twin kamer, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

481-1 Asahimachi, Matsue, Shimane, 690-0003
Over deze accommodatie
HOTEL SEN
Vergelijkbare accommodaties

Matsue Universalhotel
Matsue Universalhotel
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
6.6 van 10, 321 beoordelingen
De prijs is € 39
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL SEN Matsue
HOTEL SEN Guesthouse
HOTEL SEN Guesthouse Matsue
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL SEN
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Yasuyuki
Zakenreiziger
30 jul 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuyuki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
TOMOKI
Zakenreiziger
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOMOKI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また利用したいと思います。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
??
10 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
yoko
Zakenreiziger
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
シンプルで親切
yoko
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Junko
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junko
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適です
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024








