Hoshino Resorts KAI Tamatsukuri
Ryokan met gratis ontbijt, op 4 minuten lopen van Warme Bron van Tamatsukuri
Fotogalerie voor Hoshino Resorts KAI Tamatsukuri





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-style with Outdoor Bath 1H5) laden

Traditionele kamer (Japanese-style with Outdoor Bath 1H5)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Apart bad en douche
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-style, with Outdoor Bath 1S5) laden

Traditionele kamer (Japanese-style, with Outdoor Bath 1S5)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Apart bad en douche
Een haardroger
Diep bad
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-style, with Outdoor Bath 2S4) laden

Traditionele kamer (Japanese-style, with Outdoor Bath 2S4)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Apart bad en douche
Een haardroger
Diep bad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1237 Tamatsukuri, Tamayu-cho, Matsue, Shimane, 699-0201
Over deze accommodatie
Hoshino Resorts KAI Tamatsukuri
Vergelijkbare accommodaties

Matsue Excel Hotel Tokyu
Matsue Excel Hotel Tokyu
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 741 beoordelingen
De prijs is € 70
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hoshino Resorts KAI Izumo Inn Matsue
Hoshino Resorts KAI Izumo Inn
Hoshino Resorts KAI Izumo Matsue
Hoshino s KAI Izumo Matsue
Hoshino Resorts KAI Izumo
Hoshino Resorts KAI Tamatsukuri Ryokan
Hoshino Resorts KAI Tamatsukuri Matsue
Hoshino Resorts KAI Tamatsukuri Ryokan Matsue
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hoshino Resorts KAI Tamatsukuri
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yukie U
Reisde met familie
28 mrt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukie U
10/10 – Uitstekend
TAK YIN
Reisde met familie
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAK YIN
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ENCHING
Reisde met familie
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ENCHING
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Gary
Reisde met familie
29 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Han Chi Emily
Reisde met een groep
30 okt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
服務及設備
Han Chi Emily
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Chen-Hua, New Taipei City
Reisde met partner
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chen-Hua
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Hiu King
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiu King
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
愉快放鬆的溫泉旅行
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Alan, Sunderland
26 apr 2024
Alan
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
MAN HUEN ARIEL
7 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAN HUEN ARIEL
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
SZE YUEN
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SZE YUEN
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Isibasi
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Isibasi
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Suk Wah Clara
23 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Suk Wah Clara
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Gan
21 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gan
1 nacht verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Vicky, HK
16 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
酒店好貴, 員工好好, 但食物唔掂
Vicky
1 nacht verbleven in december 2017








