Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

14 Suetsuguhon-cho, Matsue, Shimane-ken, 690-0843
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Ohashikan
Ohashikan
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 25 beoordelingen
De prijs is € 164
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Minamikan Inn Matsue-shi
Minamikan Matsue-shi
Minamikan Inn Matsue
Minamikan Inn
Minamikan Matsue
Minamikan
Minamikan Hotel
Minamikan Matsue
Minamikan Hotel Matsue
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Minamikan
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 jul 2022
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Abdulelah, jeddah
4 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdulelah
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても満足しました

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Taro
Reisde met een groep
1 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Taro
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
KAZUHISA
30 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUHISA
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
あきこ
31 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
あきこ
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
NAOMI
Reisde met familie
16 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAOMI
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
MICHIHIRO
Reisde met familie
15 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最高の宿です
MICHIHIRO
1 nacht verbleven in april 2020
2/10 – Ontzettend slecht
xxx
12 jan 2020
xxx
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Ching hua
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ching hua
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Michie
Reisde met familie
16 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michie
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
KATSUHIKO
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KATSUHIKO
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
少しだけ残念
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Tatsuro
8 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
落ち着いた宿
Tatsuro
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Matthieu
27 nov 2018
Matthieu
3 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Noriko, Washington, DC
17 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
がっちゃん, 日本
17 aug 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
がっちゃん
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Sunny, Seoul
29 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sunny
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
w l, Hong Kong
19 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
提供美味食物的旅馆
w l
2 nachten verbleven in april 2018