Yukeikohan Suitenkaku
Ryokan aan een meer met een restaurant en een bar/lounge
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Yukeikohan Suitenkaku





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 77
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op stad laden

Traditionele kamer, uitzicht op stad
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Een bidet
Apart bad en douche
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, privébadkamer (City View) laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, privébadkamer (City View)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Apart bad en douche
Regendouchekop
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Chidori 39, Matsue, Shimane, 6900852
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Matsue New Urban Hotel
Matsue New Urban Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 372 beoordelingen
De prijs is € 48
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 1850 voor volwassenen en ca. JPY 1100 voor kinderen
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: JPY 300 per nacht (onbeperkt in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de warmwaterbronnen en toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Yukeikohan Suitenkaku Inn Matsue
Yukeikohan Suitenkaku Inn
Yukeikohan Suitenkaku Matsue
Yukeikohan Suitenkaku Ryokan
Yukeikohan Suitenkaku Matsue
Yukeikohan Suitenkaku Ryokan Matsue
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Yukeikohan Suitenkaku
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
7,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 jun 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep
23 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Kiyoshi
17 mei 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiyoshi
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Shinji
Reisde met een groep
7 apr 2025
Positief: Personeel en service
Shinji
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
あきとし
13 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
あきとし
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
??
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
HIROYOSHI
Zakenreiziger
27 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROYOSHI
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jul 2024
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
hiroshi
20 jun 2024
hiroshi
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Oshiro
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oshiro
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Wei
Reisde met een groep, Reisde met familie
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wei
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jung hyeok
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jung hyeok
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Sam
Reisde met een groep
29 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very good place to stay
Sam
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
まなぶ
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
まなぶ
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
KOICHI
Reisde met familie
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOICHI
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
catherine
18 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
catherine
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 jul 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
ヨウスケ
6 jul 2023
ヨウスケ
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
YOSHIKO
Reisde met familie en kleine kinderen
3 jul 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIKO
1 nacht verbleven in juni 2023
2/10 – Ontzettend slecht
ひろゆき
30 jun 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろゆき
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jun 2023
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Merja
Reisde met familie
10 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mukavuutta ja tunnelmaa
Merja
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met partner
24 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in februari 2023