Guesthouse Tomoshibi - Hostel
Hostel met een 24-uurs receptie in Matsumoto
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Guesthouse Tomoshibi - Hostel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 70
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een kookplaat
Kookgerei, borden en bestek
Gemeenschappelijke keuken
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Azumi 4166-2, Matsumoto, 390-1520
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Guesthouse Hoshizora no Akari
Guesthouse Hoshizora no Akari
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Spelletjeskamer
- Magnetron
9.2 van 10, Fantastisch, 18 beoordelingen
De prijs is € 88
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 800 per dag
- Toeslag voor lang parkeren: JPY 800 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Guesthouse Tomoshibi Hostel Matsumoto
Guesthouse Tomoshibi Matsumoto
Guesthouse Tomoshibi
Tomoshibi Hostel Matsumoto
Guesthouse Tomoshibi - Hostel Matsumoto
Guesthouse Tomoshibi - Hostel Hostel/Backpacker accommodation
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Guesthouse Tomoshibi - Hostel
Beoordelingen
7,8
Goed
7,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sze Teck
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sze Teck
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Shigeru
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigeru
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Lisa
13 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
hong yi
Reisde met partner
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hong yi
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Elina
5 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elina
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
William
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
William
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Yoichi
14 okt 2023
Yoichi
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Yuki
21 sep 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Yuki
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Masayuki
27 mei 2023
Positief: Personeel en service
Masayuki
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Attapol
28 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Attapol
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Masami
16 okt 2022
Masami
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Tanryo
2 nov 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanryo
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jul 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Melina
7 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melina
2 nachten verbleven in mei 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Oxana, Kawasaki
24 okt 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oxana
1 nacht verbleven in oktober 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Mr
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mr
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
BERNARD
Reisde met een groep
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BERNARD
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Alice
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Alice
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
RAJEEV
5 mei 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok
RAJEEV
2 nachten verbleven in mei 2019