Hoshino Resorts KAI Matsumoto
Ryokan met een volledig uitgeruste spa, op enkele stappen van Asama Onsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hoshino Resorts KAI Matsumoto





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 595
29 jul - 30 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium suite, terras (with private outdoor bath) laden

Premium suite, terras (with private outdoor bath)
Hoogtepunten
Een balkon
Een binnenplaats
Privéspa buiten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese style tatami) laden

Traditionele kamer (Japanese style tatami)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Een minibar
Massages in de kamer
Alle foto's voor Traditionele suite (with private outdoor bath) laden

Traditionele suite (with private outdoor bath)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Privéspa buiten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-31-1 Asama Onsen, Matsumoto, Nagano-ken, 390-0303
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Matsumoto Hotel Kagetsu
Matsumoto Hotel Kagetsu
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 887 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Gasten met een hulpdier dienen vooraf contact op te nemen met de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hoshino Resorts KAI Matsumoto Inn
Hoshino Resorts KAI Inn
Hoshino Resorts KAI Matsumoto
Hoshino Resorts KAI
Hoshino Resorts KAI Matsumoto Ryokan
Hoshino Resorts KAI Matsumoto Matsumoto
Hoshino Resorts KAI Matsumoto Ryokan Matsumoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hoshino Resorts KAI Matsumoto
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
TUNG-HSING
Zakenreiziger
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TUNG-HSING
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Bradley
17 mrt 2025
Bradley
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
HYUNGGYUN
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYUNGGYUN
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ethan
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ethan
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Terri
28 feb 2025
Terri
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Heather E
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heather E
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
休閑


Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ken
Reisde met partner
9 jan 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ken
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Connor
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best stay in Japan
Connor
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
haim vitali
4 nov 2024
haim vitali
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
JAECHUN
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
호텔 서비스정신
JAECHUN
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met familie
11 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Words cannot express




William
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Ying Ying
Reisde met een groep
9 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ying Ying
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Yuen Ying Prairie
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuen Ying Prairie
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Paulina
Reisde met familie
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paulina
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
QING
13 jun 2024
QING
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met partner
30 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
2 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Marco, Key Biscayne
Reisde met familie
2 mei 2024
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
penchas
Reisde met een groep
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
penchas
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Marie-Hélène
10 apr 2024
Marie-Hélène
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
5 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Yiyun
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yiyun
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Johan
29 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johan
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
WING MAN
Reisde met partner
26 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WING MAN
1 nacht verbleven in oktober 2023