Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Shirafune Grand Hotel





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 308
25 jul - 26 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer (Japanese-Style) laden

Eenvoudige kamer (Japanese-Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een kluis
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4203 Azumi, Shirahone Onsen, Matsumoto, Nagano, 390-1515
Over deze accommodatie
Shirafune Grand Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Awanoyu
Awanoyu
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 45 beoordelingen
De prijs is € 455
24 aug - 25 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shirafune Grand Hotel Matsumoto
Shirafune Grand Matsumoto
Shirafune Grand
Shirafune Grand Hotel Hotel
Shirafune Grand Hotel Matsumoto
Shirafune Grand Hotel Hotel Matsumoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Shirafune Grand Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 mei 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
keiko
30 nov 2024
keiko
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Wing Fung
Reisde met partner
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Fung
6/10 – Redelijk
SATOMI
Reisde met familie
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
SATOMI
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
おさむ
Reisde met familie
6 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
おさむ
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
のぶゆき
Reisde met familie
5 sep 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
のぶゆき
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
ゆうぞう
Reisde met familie
20 aug 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆうぞう
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
たけお
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
たけお
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
正仁
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
正仁
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
????
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
HIDEO
7 mei 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
HIDEO
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
noriaki
Reisde met een groep
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
noriaki
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
としひろ
28 okt 2023
としひろ
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
YoungJun
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
24 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YoungJun
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Bruce
12 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruce
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Hidehiko
8 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hidehiko
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
john
Reisde met partner
14 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
john
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Po Ying
25 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Po Ying
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
HARUKO
23 mrt 2023
HARUKO
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
CHING WA
3 feb 2023
CHING WA
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Keiko
8 jan 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Keiko
10/10 – Uitstekend
KATSUYUKI
Reisde met een groep
28 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATSUYUKI
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
YAEKO
Reisde met partner, Reisde met familie
26 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
YAEKO
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
たかし
24 sep 2022
Positief: Personeel en service
たかし
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ホッコリ癒され宿
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2022
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Grand Hotel Pietra Ligure
- Romantische hotels in Maastricht
- 5-sterrenhotels in Serik
- 5-sterrenhotels in Iseomeer
- Fletcher-hotels in Eefde
- Chalets Rotterdam
- Hotel Deli River
- Hotels nabij Wembley Stadion
- Dorint Venusberg Bonn
- Hoi An Beach Resort
- Ruby Marie Hotel Vienna
- Spa & Wellness hotels in Gouda
- Hotels in Chateauroux
- Hotel Beaumont
- Angela Apartments
Autoverhuur