Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fine Garden Matsuzaka II





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Standard Double Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

829 Onoe-cho, Matsusaka, Mie-ken, 515-2109
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Fine Garden Matsuzaka III
Fine Garden Matsuzaka III
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
7.8 van 10, Goed, 108 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 800–1260 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fine Garden Matsuzaka II
Fine Garden Matsuzaka II Hotel
Fine Garden Matsuzaka II Hotel Matsusaka
Fine Garden Matsuzaka II Matsusaka
Fine Garden Matsuzaka II Adults Hotel Matsusaka
Fine Garden Matsuzaka II Adults Hotel
Fine Garden Matsuzaka II Adults Matsusaka
Fine Garden Matsuzaka II Adults
Fine Garden Matsuzaka II Hotel
Fine Garden Matsuzaka II Matsusaka
Fine Garden Matsuzaka II Adults Only
Fine Garden Matsuzaka II Hotel Matsusaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fine Garden Matsuzaka II
Beoordelingen
7,4
Goed
6,6/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
4,0/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
13 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Takumi
Zakenreiziger
21 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takumi
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Motonao
30 jun 2024
Motonao
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Tomoaki
3 jun 2024
Tomoaki
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
KINCHU
4 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
KINCHU
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
MASAYOSHI
10 apr 2022
MASAYOSHI
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
??
30 jul 2021
??
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
masami
Reisde met familie
12 aug 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
masami
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
壁がうすい
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
RYOTA
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RYOTA
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 feb 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
SAYAKA
8 feb 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SAYAKA
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
SAYAKA
27 dec 2019
SAYAKA
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
11 okt 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 aug 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
うーん。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
vasin
28 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worthed every penny!
vasin
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jun 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
kazuya
1 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
カップルや夫婦ならベスト
kazuya
1 nacht verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
K, 愛知県
1 apr 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
近くに居酒屋がある
K
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
伊勢詣で
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 nov 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
水回りが気にならなければ全然OK
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017