Shintomi-tei
Ryokan met gratis ontbijt en een lokale shuttleservice in Matsushima
Fotogalerie voor Shintomi-tei





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Apart bad en douche
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style - Sea View) laden

Traditionele kamer (Japanese Style - Sea View)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Apart bad en douche
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer (Run of House) laden

Kamer (Run of House)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Apart bad en douche
Een haardroger
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

38-1 Kakinochi, Matusshima, Matsushimamachi, Matsushima, Miyagi, 981-0213
Over deze accommodatie
Shintomi-tei
Vergelijkbare accommodaties

Kibotcha - Hostel
Kibotcha - Hostel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.0 van 10, Zeer goed, 21 beoordelingen
De prijs is € 115
20 jan - 21 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking. Voor kinderen van 3 jaar en jonger geldt een toeslag voor het plaatsen van extra futons.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shintomi-tei Inn Matsushima
Shintomi-tei Inn
Shintomi-tei Matsushima
Shintomi tei
Shintomi-tei Ryokan
Shintomi-tei Matsushima
Shintomi-tei Ryokan Matsushima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Shintomi-tei
7,6
Goed
7,2
Netheid
8,2
Locatie
8,0
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
7,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
HIRONORI
7 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIRONORI
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
タカフミ
22 jul 2025
タカフミ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Analise
19 jul 2025
Analise
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
?
Reisde met familie
20 mei 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
???
11 mei 2025
???
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 apr 2025
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
AYA
Reisde met familie
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AYA
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ryuji
28 mrt 2025
Ryuji
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Masafumi
Reisde met familie
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masafumi
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
MIKA
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
料理がとても美味しいです。
MIKA
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ナオミ
31 dec 2024
ナオミ
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
y
27 dec 2024
y
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
EUNKYU
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EUNKYU
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
ミキ
Reisde met familie
3 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミキ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Urs
Reisde met een groep
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leicht ins Alter gekommen, aber sehr freundlich

Urs
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
かつみ
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
かつみ
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Rie
Reisde met familie
17 okt 2024
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Rie
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Ryo
Reisde met familie en kleine kinderen
6 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
レイコ
Reisde met familie en kleine kinderen
30 sep 2024
レイコ
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Eugene, West Roxbury
Reisde met familie
7 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eugene
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
TOSHIO
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
TOSHIO
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Woonsup
Reisde met partner
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Woonsup
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Masataka
4 jun 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Masataka
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
ひろき
Reisde met familie
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろき
2 nachten verbleven in mei 2024








