Dogo Grand Hotel
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Dōgo Onsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Dogo Grand Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Bathroom) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Bathroom)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een privébadkamer
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Room Only) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Room Only)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een apart bad en aparte douche
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Half board) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Half board)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een apart bad en aparte douche
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, Breakfast) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, Breakfast)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een apart bad en aparte douche
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

16-21 Dogoyuno, Matsuyama, Ehime, 790-0842
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Dormy Inn Matsuyama Natural Hot Spring
Dormy Inn Matsuyama Natural Hot Spring
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 71
8 jul - 9 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Dogo Grand Hotel Hotel
Dogo Grand Hotel Matsuyama
Dogo Grand Hotel Hotel Matsuyama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Dogo Grand Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 nov 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
従業員は○、建物は△
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Yuki
21 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuki
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jul 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
daiki
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
daiki
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
MAKI
Reisde met familie
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAKI
1 nacht verbleven in maart 2020