Hotel Katsuyama Premiere
Hotel met een restaurant, in de buurt van Dōgo Onsen
Fotogalerie voor Hotel Katsuyama Premiere





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 72
15 dec - 16 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer laden

Economy eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-11-1, KATSUYAMACHO, Matsuyama, Ehime, 790-0878
Over deze accommodatie
Hotel Katsuyama Premiere
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL VISTA Matsuyama
HOTEL VISTA Matsuyama
- Gratis wifi
- Wasservice
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
9.2 van 10, Fantastisch, 255 beoordelingen
De prijs is € 60
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 880 voor volwassenen en ca. JPY 880 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Business Hotel Katsuyama EHIME
Business Hotel Katsuyama
Hotel Katsuyama Premiere Hotel
Hotel Katsuyama Premiere Matsuyama
Hotel Katsuyama Premiere Hotel Matsuyama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Katsuyama Premiere
Beoordelingen
7,8
Goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 okt 2025
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
sayaka
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sayaka
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
yoshiaki
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
yoshiaki
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yumiko
Zakenreiziger
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumiko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Takashi
17 apr 2025
Takashi
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
ゆみ
24 feb 2025
ゆみ
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
???
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
ナオコ
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ナオコ
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
SUNBIN
6 dec 2024
SUNBIN
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
BAN
3 dec 2024
BAN
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
みきお
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
みきお
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
kenji
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
kenji
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
syuji
10 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
syuji
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
なおひと
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
なおひと
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
yoshihito
Zakenreiziger
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoshihito
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
??
3 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
shingo
12 aug 2023
shingo
1 nacht verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Naoki
10 mei 2023
Naoki
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Akihiko
Zakenreiziger
12 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akihiko
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 nov 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
受験者A
Zakenreiziger
25 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
受験者A
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
wasaharu, 福岡
Zakenreiziger, Reisde met partner
7 okt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wasaharu
1 nacht verbleven in oktober 2019








