Grand Sakura Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een lokale shuttleservice en fitnessfaciliteiten in Medan

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Sakura Hotel

Interieur
Lounge
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, extra bedden
Lounge
Interieur

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 20
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een minibar
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Executive

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een minibar
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl Prof H.M Yamin SH No. 41, Medan, North Sumatra, 20234

In de buurt

  • Grand City Hall - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Winkelcentrum Medan - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Tjong A Fie's Landhuis - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Sun Plaza - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Maimunpaleis - 3 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Medan Station - 7 min. lopen
  • Medan (KNO-Kuala Namu Intl.) - 44 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sate Nasional - ‬3 min. lopen
  • ‪Datin Ong Hot Pot Restaurant - ‬6 min. lopen
  • ‪Pizza Hut - ‬4 min. lopen
  • ‪Paradise Dynasty - ‬5 min. lopen
  • ‪Steak 21 - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Sakura Hotel

Hotel in het zakendistrict
Bij Grand Sakura Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een stomerij/wasserijservice, autoverhuur ter plaatse en een bar. Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan de sauna. Bij het plaatselijke café, Heritage Cafe, kun je genieten van internationale gerechten. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een fitnesscentrum en een businesscentrum.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een gratis lokale shuttleservice, een 24-uurs receptie en wasservices
  • Een lift, een bagageopslagruimte en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle 120 kamers zijn voorzien van leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Gratis shuttle van/naar het winkelcentrum
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Heritage Cafe
  • Silk Road Lobby Lounge

Dingen om te doen

  • Sauna
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 5 kinderen, met een maximale leeftijd van 1 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 165000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: IDR 300000 per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 200000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 5)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 165000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Sakura
Grand Sakura Hotel
Grand Sakura Hotel Medan
Grand Sakura Medan
Hotel Grand Sakura
Sakura Grand
Grand Sakura Hotel Hotel
Grand Sakura Hotel Medan
Grand Sakura Hotel Hotel Medan

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Sakura Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Grand Sakura Hotel?

Vandaag, 21 jul. 2025, kost een verblijf bij Grand Sakura Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 22 jul. 2025 min. € 20,18, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Grand Sakura Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Sakura Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Sakura Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Grand Sakura Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 200000 per voertuig.

Waar ligt Grand Sakura Hotel?

Dit hotel ligt in het centrum van Medan, binnen 2 km afstand van Grand City Hall, Winkelcentrum Medan en Tjong A Fie's Landhuis. Ook Sun Plaza en Sri Mariamman-tempel liggen binnen 3 km afstand. Medan Station ligt op 7 minuten lopen.

Beoordelingen over Grand Sakura Hotel

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 46 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 107 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Azwir

2 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

bram, medan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Niet schoon en veel rook kamers.

net goed genoeg voor een nachtje medan voorafgaand aan verdere reis land inwaards. helaas hotelkamers niet schoon, erg veel lawaai van aircos en andere apparaten. 2 nachten hier geslapen met een week ertussen. als je boekt, boek dan de meest luxe kamer, alles daaronder niet doen
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Wim en Monic

Positief: Netheid

Er mag nog heel wat aan gedaan worden.

Het hotel wil een luxe uitstraling hebben maar zijn daar ons inziens niet in geslaagd . De keuze van behang in de lobby en de combinatie van oude bankstellen met nieuwe in een ruimte te zetten wat nog "opgepimpt" werd. Een koud drankje kon je niet krijgen. Het restaurantgedeelte was groot en sfeerloos, tijdeens het ontbijt moest je zelf je bestek en borden zoeken want dat was er niet evenals het drinken en eten wat op was. Daar moest het personeel steeds op gewezen worden. Het bed was kei hard, de kamer zag er verzorgd uit echter het raam kon niet dicht wat lag aan de achterkant waar de airco's hingen waardoor het geluid van de diverse airco's binnen de kamer te horen was.

10/10 – Uitstekend

Bryan

5 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Muhammad

Limited breakfast without milk
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ajit

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dirty washroom, dirty towel, no coffee or tea in room. order for food the staff charge me double in price, i have proof in a printed bill.
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

pascal

pas terrible !

chambre spatieuse, bonne wifi, calme, bonne literie, chambre avec fenêtre qui donne sur un mur d'immeuble, sans ouverture possible donc pas de lumière naturelle dans la chambre ! la clim ne fonctionne pas non plus, chaleur étouffante dans la chambre ! personnel sympa.
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like it very much due to its location is very convenience to my clients premises in order for me to menage my businesses and conveniences to travel around in Medan city . and the diapoinment
2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room 312, was filled with ants and cockroaches. Toilet had problem, water was retaining and d floor was stagnant with water. Tv did not work. Changed room then to 311, a little better, but tv did not work. Saw rats running in restaurant at lobby.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Spoal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wifi connection really bad need to fix
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
overall are good
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

udamamo, KANAGAWAKEN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
空港鉄道のメダン駅から徒歩15分程度、ダムリパスの終点(Plaza Medan Fair0から徒歩40分の立地にあります。ホテルの設備は新しい訳ではありませんが、掃除は行き届いていたと思います。レストランは、朝食、夕食とも使用しましたが、種類も多く、味も私の舌に合いました。スタッフは親切で申し分ないです。メダン駅まで無料シャトルもあります。チャンスがあればまた泊まろうと思います。
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel service are good. Shopping complexs area are nearby.
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
シャワーのお湯が冷たい。2日目、洗面所の水が茶色。歯を磨くのにペットボトルの水を使った。エアコンの温度調整ができない。 テレビのが画面が大きい。毎日洋画が見れる。
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Andreas nicco

Positief: Personeel en service

Hotel dengan Sarapan Reccomended

Hotel dengan lokasi oke, sarapannya lengkap dan sangat enak. Kenyamanan kamar standar, air mineral tidak di refill.
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Muhammad

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
At town easy go any place with public transport.
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Ghazali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
The food breakfast display was kari kambing but no ka Ong inside
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Air Conditioning could have been a bit colder. but overall everything else was fine.
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the location
2 nachten verbleven in februari 2019