Executive suite | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van The Menord Hotel

The Menord Hotel
Turgutreis Mahallesi Istiklal Caddesi, No. 188, Mersin

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 73 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 56 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 152 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 152 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van THE MENORD HOTEL op 29 aug 2019
Değerli Misafirimiz, Değerli yorumunuz ve puanlamanız bizim için önemlidir. Teşekkür ederiz. Tekrardan görüşmek dileğiyle.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van THE MENORD HOTEL op 16 aug 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van GM op 11 okt 2019
Değerli misafirimiz, vakit ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için The Menord Hotel ailesi olarak teşekkür ederiz. Sizleri ağırlamaktan her zaman mutluluk duyarız. Saygılarımızla, The Menord Hotel Yönetimi

10/10 – Uitstekend

SELMAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Mohamed Alaa

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mustafa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir würden nochmal kommen, wenn wir in Mersin sind
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Mehmet Erdal

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Elena

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Anil

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Yakup

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

EVGENII

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jeesoo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Alp

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Muhittin

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

ROCCO

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Mahmut

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Fawaz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra
2 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Emin

2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

igor

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Burak

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Jason

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van the menord hotel op 17 mrt 2022
Sayın Misafirimiz, Öncelikle TheMenord Hotel Mersin’e göstermiş olduğunuz nazik ilgiye teşekkür ederiz. Görüşleriniz bizim için önemlidir. Daha iyiye giden yolda bize yardımcı olacaktır. Sizleri ve misafirlerinizi her zaman TheMenord Hotel çatısı altında aile sıcaklığı ile misafir etmekten onur duyacağımızı belirtmek isteriz. Saygılarımızla; Nuray Kodal Ünlü TheMenord Hotel Genel Mdr.

10/10 – Uitstekend

UMIT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

muhammed

2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

ahmet tugyan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kahvaltıyı zayıf buldum
2 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van MENORD op 9 feb 2021
TEŞEKKÜR EDERİZ.

8/10 – Goed

Engin

1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van MENORD op 9 feb 2021
TEŞEKKÜR EDERİZ.

6/10 – Redelijk

Niyazi

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van MENORD op 19 jan 2021
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.

10/10 – Uitstekend

Vedat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van MENORD op 19 jan 2021
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ

10/10 – Uitstekend

Stanislav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van MENORD op 19 jan 2021
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.

10/10 – Uitstekend

Andac

3 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Eda Ersoy / FO Manager op 24 dec 2020
Değerli Misafirimiz, Vakit ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için teşekkür ederiz. Sizleri otelimizde ağırlamaktan her zaman mutluluk duyarız. Saygılarımızla,

8/10 – Goed

Serhat Mehmet

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van MENORD op 17 nov 2020
MENORD AİLESİ OLARAK TEŞEKKÜR EDERİZ.

6/10 – Redelijk

AZIZ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
the hotel wanted to reclaim the room rate
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van MENORD op 24 okt 2020
TEŞEKKÜR EDERİZ.

6/10 – Redelijk

Ümit

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van MENORD op 14 okt 2020
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.

10/10 – Uitstekend

Alper

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Engin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
recommended
Not very close to beach but comfy and clean. Service is good, breakfast is avarage. Nice rooms. I recommended.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van MENORD op 9 sep 2020
THANK YOU.

6/10 – Redelijk

Ahmed, UM EL FAHEEM

Zakenreiziger
Regular as you know it is covid 19 time. i do not have problem to stay again in this hotel
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van THE MENORD HOTEL op 1 sep 2020
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.

8/10 – Goed

Vanda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van THE MENORD HOTEL op 1 sep 2020
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.

10/10 – Uitstekend

Ali oguz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van THE MENORD HOTEL op 1 sep 2020
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van MENORD HOTEL AİLESİ op 27 aug 2020
TEŞEKÜR EDERİZ.

10/10 – Uitstekend

osman bedri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van MESUT İNÖNÜ GENEL MÜDÜR op 12 aug 2020
SAYIN BEDRİ , BİZLERİ TERCİH ETTİĞİNİZ VE OLULU YORUM YAPTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.

8/10 – Goed

Hakan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Eda Ersoy op 5 aug 2020
Değerli Hakan Bey, vakit ayırıp konaklama deneyiminizi paylaştığınız için teşekkür eder, siz değerli misafirlerimizi The Menord Hotel ailesi olarak yeniden ağırlamaktan mutluluk duyarız. Saygılarımızla,

8/10 – Goed

Muhammet

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Eda Ersoy op 5 aug 2020
Değerli Muhammet Bey, vakit ayırıp konaklama deneyiminizi paylaştığınız için teşekkür eder, siz değerli misafirlerimizi The Menord Hotel ailesi olarak yeniden ağırlamaktan mutluluk duyarız. saygılarımızla,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yeni ve güzel
Mersin için güzel bir otel
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Eda ERSOY op 15 jun 2020
Değerli Misafirimiz, Değerlendirmeniz için teşekkür eder, The Menord Hotel ailesi olarak sizleri ağırlamaktan her zaman mutluluk duyarız. Saygılarımızla, The Menord Hotel Yönetimi

8/10 – Goed

Egemen

3 nachten verbleven in april 2020
Reactie van Eda Ersoy Ön Büro Müdürü op 21 mei 2020
Değerli Konuğumuz, vakit ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için teşekkür ederiz. The Menord Hotel ailesi olarak, sizleri yeniden otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız. Saygılarımızla,

6/10 – Redelijk

belgin

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
otelin konumu oldukça kötü.sabah kahvaltısı zayıftı. standart odalarında banyolarının odanın içinde buzlu camala ayrılması insanı oldukça rahatsız ediyor. neyseki görevli arkadaşlar kapalı banya ve wc bulunan bir odaya geçiş sağladılar.
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Eda Ersoy Ön Büro Müdürü op 21 mei 2020
Değerli Konuğumuz, vakit ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için teşekkür ederiz. The Menord Hotel ailesi olarak, sizleri yeniden otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız. Saygılarımızla,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Eda Ersoy Ön Büro Müdürü op 21 mei 2020
Değerli Konuğumuz, vakit ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için teşekkür ederiz. The Menord Hotel ailesi olarak, sizleri yeniden otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız. Saygılarımızla,

4/10 – Matig

BEKIR

1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Eda ERSOY op 3 feb 2020
Değerli Konuğumuz, vakit ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için teşekkür ederiz. The Menord Hotel ailesi olarak, sizleri yeniden otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız. Saygılarımızla,

8/10 – Goed

Alexey

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Eda ERSOY op 1 feb 2020
Değerli Konuğumuz, vakit ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için teşekkür ederiz. The Menord Hotel ailesi olarak, sizleri yeniden otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız. Saygılarımızla,

10/10 – Uitstekend

Osman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es wasr super ich war geschäftlich dort bin sehr zufrirden werde auch freunde weiter empfehlen
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van THE MENORD HOTEL op 21 nov 2019
Lieber Osman, Ihr wertvoller Kommentar ist uns wichtig. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen. Ich hoffe, wir begrüßen Sie wieder.