Turgutreis Mahallesi Istiklal Caddesi, No. 188, Mersin
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 73 van 152 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
73
Gastenscore: 8 - Goed. 56 van 152 beoordelingen" "
8 - Goed
56
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 152 beoordelingen" "
6 - Redelijk
13
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 152 beoordelingen" "
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 152 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
21 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van THE MENORD HOTEL op 29 aug 2019
Değerli Misafirimiz,
Değerli yorumunuz ve puanlamanız bizim için önemlidir.
Teşekkür ederiz.
Tekrardan görüşmek dileğiyle.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van THE MENORD HOTEL op 16 aug 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van GM op 11 okt 2019
Değerli misafirimiz, vakit ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için The Menord Hotel ailesi olarak teşekkür ederiz. Sizleri ağırlamaktan her zaman mutluluk duyarız. Saygılarımızla,
The Menord Hotel Yönetimi
10/10 – Uitstekend
SELMAN
Zakenreiziger
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SELMAN
1 nacht verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Mohamed Alaa
1 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohamed Alaa
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Mustafa
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir würden nochmal kommen, wenn wir in Mersin sind
Mustafa
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Mehmet Erdal
6 sep 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Mehmet Erdal
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Elena
30 dec 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Elena
3 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Anil
28 dec 2022
Anil
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Yakup
15 nov 2022
Yakup
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
EVGENII
Reisde met familie
14 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EVGENII
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Jeesoo
Zakenreiziger
13 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeesoo
5 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Alp
Zakenreiziger
24 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alp
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Muhittin
Reisde met familie
12 sep 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muhittin
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
ROCCO
11 sep 2022
ROCCO
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Mahmut
Reisde met een groep
22 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mahmut
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Fawaz
Reisde met familie
18 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra
Fawaz
2 nachten verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
Emin
5 mei 2022
Emin
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
igor
10 apr 2022
Positief: Personeel en service
igor
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Burak
20 mrt 2022
Burak
1 nacht verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
Jason
15 mrt 2022
Jason
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van the menord hotel op 17 mrt 2022
Sayın Misafirimiz,
Öncelikle TheMenord Hotel Mersin’e göstermiş olduğunuz nazik ilgiye teşekkür ederiz.
Görüşleriniz bizim için önemlidir. Daha iyiye giden yolda bize yardımcı olacaktır.
Sizleri ve misafirlerinizi her zaman TheMenord Hotel çatısı altında aile sıcaklığı ile misafir etmekten onur duyacağımızı belirtmek isteriz.
Saygılarımızla;
Nuray Kodal Ünlü
TheMenord Hotel Genel Mdr.
10/10 – Uitstekend
UMIT
9 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
UMIT
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
muhammed
24 jan 2022
muhammed
2 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
ahmet tugyan
6 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kahvaltıyı zayıf buldum
ahmet tugyan
2 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van MENORD op 9 feb 2021
TEŞEKKÜR EDERİZ.
8/10 – Goed
Engin
13 jan 2021
Engin
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van MENORD op 9 feb 2021
TEŞEKKÜR EDERİZ.
6/10 – Redelijk
Niyazi
13 jan 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Niyazi
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van MENORD op 19 jan 2021
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.
10/10 – Uitstekend
Vedat
9 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vedat
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van MENORD op 19 jan 2021
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ
10/10 – Uitstekend
Stanislav
3 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stanislav
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van MENORD op 19 jan 2021
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.
10/10 – Uitstekend
Andac
22 dec 2020
Andac
3 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Eda Ersoy / FO Manager op 24 dec 2020
Değerli Misafirimiz,
Vakit ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için teşekkür ederiz.
Sizleri otelimizde ağırlamaktan her zaman mutluluk duyarız.
Saygılarımızla,
8/10 – Goed
Serhat Mehmet
16 nov 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Serhat Mehmet
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van MENORD op 17 nov 2020
MENORD AİLESİ OLARAK TEŞEKKÜR EDERİZ.
6/10 – Redelijk
AZIZ
Zakenreiziger
23 okt 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
the hotel wanted to reclaim the room rate
AZIZ
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van MENORD op 24 okt 2020
TEŞEKKÜR EDERİZ.
6/10 – Redelijk
Ümit
Zakenreiziger
8 okt 2020
Positief: Netheid
Ümit
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van MENORD op 14 okt 2020
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.
10/10 – Uitstekend
Alper
Zakenreiziger
5 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alper
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Engin
Zakenreiziger
7 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
recommended
Not very close to beach but comfy and clean. Service is good, breakfast is avarage. Nice rooms. I recommended.
Engin
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van MENORD op 9 sep 2020
THANK YOU.
6/10 – Redelijk
Ahmed, UM EL FAHEEM
Zakenreiziger
1 sep 2020
Regular as you know it is covid 19 time.
i do not have problem to stay again in this hotel
Ahmed
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van THE MENORD HOTEL op 1 sep 2020
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.
8/10 – Goed
Vanda
Reisde met familie
30 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Vanda
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van THE MENORD HOTEL op 1 sep 2020
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.
10/10 – Uitstekend
Ali oguz
Zakenreiziger
29 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ali oguz
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van THE MENORD HOTEL op 1 sep 2020
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 aug 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van MENORD HOTEL AİLESİ op 27 aug 2020
TEŞEKÜR EDERİZ.
10/10 – Uitstekend
osman bedri
Zakenreiziger
9 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
osman bedri
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van MESUT İNÖNÜ GENEL MÜDÜR op 12 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hakan
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Eda Ersoy op 5 aug 2020
Değerli Hakan Bey, vakit ayırıp konaklama deneyiminizi paylaştığınız için teşekkür eder, siz değerli misafirlerimizi The Menord Hotel ailesi olarak yeniden ağırlamaktan mutluluk duyarız. Saygılarımızla,
8/10 – Goed
Muhammet
25 jul 2020
Positief: Personeel en service
Muhammet
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Eda Ersoy op 5 aug 2020
Değerli Muhammet Bey, vakit ayırıp konaklama deneyiminizi paylaştığınız için teşekkür eder, siz değerli misafirlerimizi The Menord Hotel ailesi olarak yeniden ağırlamaktan mutluluk duyarız. saygılarımızla,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yeni ve güzel
Mersin için güzel bir otel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Eda ERSOY op 15 jun 2020
Değerli Misafirimiz,
Değerlendirmeniz için teşekkür eder, The Menord Hotel ailesi olarak sizleri ağırlamaktan her zaman mutluluk duyarız.
Saygılarımızla,
The Menord Hotel Yönetimi
8/10 – Goed
Egemen
6 mei 2020
Egemen
3 nachten verbleven in april 2020
Reactie van Eda Ersoy Ön Büro Müdürü op 21 mei 2020
Değerli Konuğumuz, vakit ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için teşekkür ederiz. The Menord Hotel ailesi olarak, sizleri yeniden otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız. Saygılarımızla,
6/10 – Redelijk
belgin
Zakenreiziger
13 mrt 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
otelin konumu oldukça kötü.sabah kahvaltısı zayıftı. standart odalarında banyolarının odanın içinde buzlu camala ayrılması insanı oldukça rahatsız ediyor. neyseki görevli arkadaşlar kapalı banya ve wc bulunan bir odaya geçiş sağladılar.
belgin
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Eda Ersoy Ön Büro Müdürü op 21 mei 2020
Değerli Konuğumuz, vakit ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için teşekkür ederiz. The Menord Hotel ailesi olarak, sizleri yeniden otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız. Saygılarımızla,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Eda Ersoy Ön Büro Müdürü op 21 mei 2020
Değerli Konuğumuz, vakit ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için teşekkür ederiz. The Menord Hotel ailesi olarak, sizleri yeniden otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız. Saygılarımızla,
4/10 – Matig
BEKIR
11 mrt 2020
BEKIR
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jan 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Eda ERSOY op 3 feb 2020
Değerli Konuğumuz, vakit ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için teşekkür ederiz.
The Menord Hotel ailesi olarak, sizleri yeniden otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız.
Saygılarımızla,
8/10 – Goed
Alexey
Reisde met een groep
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexey
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Eda ERSOY op 1 feb 2020
Değerli Konuğumuz, vakit ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için teşekkür ederiz.
The Menord Hotel ailesi olarak, sizleri yeniden otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız.
Saygılarımızla,
10/10 – Uitstekend
Osman
Zakenreiziger
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es wasr super ich war geschäftlich dort bin sehr zufrirden werde auch freunde weiter empfehlen
Osman
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van THE MENORD HOTEL op 21 nov 2019
Lieber Osman,
Ihr wertvoller Kommentar ist uns wichtig.
Wir freuen uns auf ein Wiedersehen.
Ich hoffe, wir begrüßen Sie wieder.