Castle Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Merthyr Tydfil
Fotogalerie voor Castle Hotel





Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 90
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Executive Family Room with Ensuite laden

Executive Family Room with Ensuite
Hoogtepunten
Verwarming
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kledingkast of kast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Castle Street, Merthyr Tydfil, Wales, CF47 8BG
Over deze accommodatie
Castle Hotel
Vergelijkbare accommodaties

BESSEMER HOTEL
BESSEMER HOTEL
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
7.6 van 10, Goed, 14 beoordelingen
De prijs is € 85
inclusief belastingen en toeslagen
19 nov - 20 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. GBP 5.50–5.50 voor volwassenen en ca. GBP 0–0 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: GBP 3.00 per dag
- Toeslag voor extra bed: GBP 20.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft een officiële sterrenclassificatie van Visit Wales ontvangen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Castle Hotel Merthyr Tydfil
Castle Merthyr Tydfil
Castle Hotel Hotel
Castle Hotel Merthyr Tydfil
Castle Hotel Hotel Merthyr Tydfil
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Castle Hotel
6,6
7,0
Netheid
7,0
Locatie
7,2
Personeel en service
6,2
Milieuvriendelijkheid
6,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
15 aug 2014
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mei 2012
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
centraal gelegen
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Margarita
Zakenreiziger, Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Margarita
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
11 sep 2025
Kevin
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Robert
11 aug 2025
Robert
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Sintija
Reisde met partner
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sintija
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
Zakenreiziger
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Justin
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Vivek
21 jul 2025
Vivek
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Stephen
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stephen
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Anthony
Reisde met partner
13 jul 2025
Positief: Netheid
Anthony
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
sachu
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sachu
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
A C
11 jul 2025
A C
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Adam
Reisde met familie
5 jul 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Get what you pay for, so pay more and stay away.
Adam
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
doony
30 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
doony
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
N
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
N
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Gary
Reisde met familie
1 jun 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JOHN, NORTHAMPTON
Reisde met een groep
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOHN
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Trevor
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevor
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Damien
Reisde met een groep, Reisde met familie
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not the worst
Damien
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ffion
Reisde met partner
6 apr 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ffion
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Dylan
8 okt 2024
Dylan
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Mark
Reisde met familie
10 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Mark
Reisde met familie
9 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
jonathan
26 aug 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
jonathan
1 nacht verbleven in augustus 2024








