Grand Hotel Barone Di Sassj

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor gasten met huisdieren in Sesto S. Giovanni, met gratis parkeerplaatsen, bij het congrescentrum

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Hotel Barone Di Sassj

Receptie
Driepersoonskamer | Donzen dekbedden, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Interieur
Lobby
Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
De huidige prijs is € 100
inclusief belastingen en toeslagen
14 nov - 15 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Superior kamer

7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Via Padovani 38, Sesto San Giovanni, MI, 20099

In de buurt

  • Auchan - 7 min. rijden - 4.2 km
  • Teatro degli Arcimboldi - 8 min. rijden - 3.2 km
  • Ziekenhuis San Raffaele - 11 min. rijden - 6.6 km
  • Corso Buenos Aires - 18 min. rijden - 7.7 km
  • Piazza del Duomo - 26 min. rijden - 15.1 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Sesto Rondo - 7 min. lopen
  • Station Sesto S.Giovanni - 12 min. lopen
  • Luchthaven Linate (LIN) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪Furci - ‬7 min. lopen
  • ‪Grand Hotel Barone Di Sassj - ‬1 min. lopen
  • ‪La Cornucopia - ‬2 min. lopen
  • ‪Bella Napoli - ‬7 min. lopen
  • ‪La Teglia Di Sesto - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Hotel Barone Di Sassj

Hotel met een chique stijl in de buurt van Corso Buenos Aires
Als je bij Grand Hotel Barone Di Sassj verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals stomerij-/wasservices, een bar en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een bankethal en een automaat
  • Een 24-uurs receptie, een kluis bij de receptie en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle 147 kamers bieden extraatjes zoals (laptop)kluisjes en laptopwerkplekken en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 20 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • La Sfinge

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 10 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn gesloten op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag:
  • Bar/lounge
  • Eetgelegenheid/eetgelegenheden
De volgende voorzieningen zijn gesloten op vrijdag, zaterdag en zondag:
  • Bar/lounge
  • Eetgelegenheid/eetgelegenheden

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 10 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 4.00 per persoon, per nacht voor maximaal 5 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 20 per persoon
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Registratienummer van de accommodatie IT015209A1JDJWWKCA, 015209-ALB-00012
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Barone Di Sassj
Barone Di Sassj Hotel
Grand Barone Di Sassj
Grand Barone Di Sassj Sesto San Giovanni
Grand Hotel Barone
Grand Hotel Barone Di Sassj
Grand Hotel Barone Di Sassj Sesto San Giovanni
Grand Hotel Barone Sassj
Hotel Barone Di Sassj
Sassj
Grand Hotel Barone Di Sassj Milan/Sesto San Giovanni, Italy
Barone Di Sassj Sesto Giovanni
Grand Hotel Barone Di Sassj Hotel
Grand Hotel Barone Di Sassj Sesto San Giovanni
Grand Hotel Barone Di Sassj Hotel Sesto San Giovanni

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Hotel Barone Di Sassj?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 10 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij Grand Hotel Barone Di Sassj?

Vandaag, 2 nov. 2025, kost een verblijf bij Grand Hotel Barone Di Sassj van één nacht voor twee volwassenen op 14 nov. 2025 min. € 92,4, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Grand Hotel Barone Di Sassj te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Hotel Barone Di Sassj?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Hotel Barone Di Sassj uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Grand Hotel Barone Di Sassj?

Dit hotel ligt in Rondò - Torretta, binnen 5 km afstand van Auchan, Università di Milano-Bicocca en Teatro degli Arcimboldi. Ook Teatro alla Scala en Galleria Vittorio Emanuele II liggen binnen 10 km afstand. Metrostation Sesto Rondo ligt op 7 minuten lopen en naar Metrostation Sesto I Maggio is het 12 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Grand Hotel Barone Di Sassj

7,8

Goed

8,4

Netheid

7,4

Locatie

8,0

Personeel en service

6,8

Milieuvriendelijkheid

7,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 249 van 821 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 347 van 821 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 142 van 821 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 54 van 821 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 821 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Edwin, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Frank

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Kamaldjit S.

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Een oude hotel jaren 80

Airco ging snachts steeds vanzelf uit. Een hotel van de jaren 80. Heeft zeker een make over nodig. Ontbijt crackers en een flesje water.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

C

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
goede ligging, aardige personeel, kamers zijn wel toe aan renovatie .
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is niet het aller modernste hotel maar de (bad)kamer is schoon en de lakens stralend wit. Grote supermarkt om de hoek en de metro redelijk dichtbij, zijn extra pluspunten. De bar van het hotel wordt gerund door heel vriendelijk en service gericht personeel. Je kan er ook simpele gerechten bestellen.
3 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer

Leuk

Het was leuk voor een keer
3 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Twee eenpersoonsbedden geboekt. De bedden waren tegen elkaar geschoven en opgemaakt met tweepersoons beddengoed. We moesten 5 euro betalen om dit te veranderen ondanks dat we duidelijk bij de boeking hadden gevraagd om twee separate bedden. De reden waarom we extra moesten betalen was omdat we aan het beddengoed hadden gezeten... Verder heeft dit hotel zijn beste tijd gehad. Alles straalt oud uit. De parkeergarage stinkt enorm. Het ontbijt is niet van een hoog niveau. Enige pluspunt is dat de metro dichtbij is.
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Ontbijt was redelijk. Vliegen bij de vruchten. Op loopafstand de metro naar centrum milaan. Bedden waren goed. Verouderd hotel
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ontbijt, grote kamers, dichtbij het centrum. Schoon. De receptie mag wat minder arrogant zijn, maar denk dat het meer een cultuur probleem is
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

christiane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer mooi hotel, goed ontbijt
3 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Bernadete, Netherlands

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Vlak bij Metro

Geen restaurant or room service! Wij waren heel erg ziek en kunnen niet eens een koppie thee bestellen met room service!
9 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Paolo, ST PETERSBURG

Positief: Personeel en service
Rooms are dated but sheets were clean. Great supermarket nearby and close to transportation
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ann

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly helpful staff . The hotel was lovely but a bit tired in a couple of areas . The station was 15 minutes walk away which we used to attend Monza GP .Breakfast was excellent.
4 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Gökhan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nie wieder
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

franck

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle salle un petit déjeuner bien fourni et un cadre enchanteur
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Riccardo

1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

JOONHO

4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Binean

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Joseph

3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Pernille

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

anandika

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed in this hotel for 3 nights. There’s no kettle, cups or even a single glass in the room and the water left in the minibar is over priced. The receptionists in this hotel really need to improve communication skills. First night I asked for some hot water to dissolve my medicine and the male receptionist initially refused but later agreed to give some and asked me to come to the reception. When I went he asked me whether I brought something to take hot water and when I said no he was so rude and said “ you want me to give it to your hand”. Thankfully when I returned to the room after dinner there was hot water in a jar but no cups. The next night (10th of June around 7.30pm) I asked for some hot water again and the female receptionist flatly refused to give some and was very rude and put the phone down on me. She said if I want hot water I should go to a nearby restaurant and ask. When I asked her name so that I can report to the manager she said “ I don’t have to give my name to you”. When I said I was given some water the previous night she said “ he was wrong to give you hot water “. I then went to a nearby restaurant and asked for some hot water and they were kind to give me some. Breakfast was basic but same all the 3 days. Room was large and clean but the telephone didn’t work. They did however sort it out when requested. Cleaning lady was nice and polite much more nicer than the reception staff. Hotel caters groups on coaches but doesn’t care about singles.
State of the iron board which was in the ground floor to iron clothes. No. Cover was given even after requesting. Is this acceptable in a 4 star hotel?
3 nachten verbleven in juni 2025