Lobby

Beoordelingen van Hilton Garden Inn Milan Malpensa

4 out of 5
Hilton Garden Inn Milan Malpensa
Via Lazzaretto, 1, Somma Lombardo, VA

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 233 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 365 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 224 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 117 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 63 van 1002 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Daniël

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kan beter voor een 4 sterren hotel
Personeel vriendelijk en behulpzaam, kamer (bed, badkamer, airco, wifi) ok, restaurant : pizzeria gesloten om 20u, breakfast ok doch plastiek bekers voor fruitsap horen hier niet thuis!
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ech leuk Hotel met mooie natuur en mooi uitzicht . Hotel is schoon en goed
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tussenstop
Prima hotel in de buurt van de luchthaven voor 1 nacht. Voldoende en efficiënt. Helaas zijn het restaurant en bar "vroeg" dicht. Dus bij late aankomst, jammer.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

s, rotterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Leuk maar afgelegen
Het personeel is zeer vriendelijk. Het enige minpuntje is dat het hotel erg afgelegen ligt waardoor het moeilijk is om ergens heen te gaan. Het is wel dichtbij Malpensa AirPort. De faciliteiten zoals de douche zijn wel aan vernieuwing toe. Verder een prima hotel met goede bedden.
4 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Frank

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet voor herhaling!
We werden weggezet op de 1ste verdieping op een kamer die volledig uitgewoond was en heel erg warm. Airco deed het niet, muren waren vies tot halverwege met vlekken. Gordijnen hingen er half af. Uitzicht versterkte gevoel van de kamer, vervallen gebouwtje met kapotte ramen. Toen we iets gezegd hadden over de warmte op de kamer, kregen we een andere kamer die wel gerenoveerd leek. Prima kamer met nette gordijnen, laminaat op de vloer en goede airco. Eigenlijk niks op aan te merken. Locatie blijft prut. Ik snap niet dat ze je eerst in een lullige kamer stoppen terwijl er meer dan genoeg goede kamers over zijn. We waren in totaal met ongeveer 30 personen in het hotel. Niet voor herhaling vatbaar. Het ontbijt waar zo positief over werd gesproken was simpel, maar oké.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Paolo Guidi FOM op 2 aug 2018
Dear Guest, We are apologize that your stay was not your expected, We are working Hard to give all our Guest the Best Stay. We hope to see you in another occasion because that was been exeptionally case. Best Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel voor tussenstop
fijne bedden en goed ontbijt dit was onze 2 e keer

8/10 – Goed

Vincent DR, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel, te ver van centrum
Hotel is zeker 4* waard, zeer comfortabel, functioneel, zakelijk. Wel ver van centrum gelegen.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed
prima hotel voor weinig geld. Uitgebreid ontbijt en heerlij gegeten 's avonds voor een zeer nette prijs. Ligging t.o.v. Nederland ideaal als doorreis plaats.

8/10 – Goed

Ria en Kees, Alphen aan den Rijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabele accommodatie
Kwaliteit van de hotelvoorzieningen was ruim voldoende en de service was boven de verwachting

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
goede prijs/kwaliteitsverhouding
Kamer: ruim genoeg, badkamer prima, airco zou echter wel mogen in deze kamer. Ontbijt: uitgebreid en goed, echter geen fruit of warme zaken zoals spek en eieren. Hotel algemeen: prima service, ruim, goede prijs/kwaliteitsverhouding.

4/10 – Matig

Ouder echtpaar, Leiden

Negatief: Personeel en service
Onvoldoende service
We vonden het verblijf, de kamer op zich, best wel goed. Waarom toch een mindere beoordeling. Dit komt door het feit dat de airco op de kamer na acht dagen nog steeds niet was gerepareerd en dat bij een temperatuur van rond de 30 gr. Het was bloedheet op de kamer. Het ontbijt was slecht. Het diner was ook slecht. Jammer. Het personeel mag ook wel een cursus volgen hoe met de klant opgegaan dient te worden. Ze waren erg onvriendelijk. Ook sprak men bijna geen andere taal.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeker de moeite waard
Super hotel goed eten,leuk personeel ,verzorgde kamers..in 1 woord geweldig

4/10 – Matig

Robert, Breda

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Verschrikkelijk geslapen door defecte airco
De enige plek waar de airconditioning werkt in dit hotel is de lobby. Op de kamers in dit hotel is de airco uitgeschakeld (kostenbesparing?). Hierdoor is het niet uit te houden 's-nachts op de hotelkamer. De eerste nacht hadden wij een raam welke niet open en kon en daardoor een verschrikkelijke nacht gehad. Op verzoek een andere kamer gekregen en een ventilator. Hotel ligt vlakbij het vliegveld en snelweg langs een openbare weg. 's-nachts is er geluidsoverlast van het vliegveld en de nabijgelegen spoorlijn. Hotel enkel aan te raden als je goedkoop wilt verblijven en verder geen eisen hebt. Ontbijt is redelijk.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
familiekamer
familiekamer was een 2-persoons kamer met bijplaatsing van een extra bed. De airco deed het niet in het hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een overnachting!
Als overnachting richting Toscane hier geslapen met twee jongen kinderen. In alle opzichten uitstekend bevallen, goede prijs en ruime kamer voor het hele gezin.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Zeker geen 4 sterren !! Max 3 !
PLUS = grote familiekamers/badkamers, ondergrondse parking en goeie ligging (15 km van Maggioremeer/60 km van Milaan) MIN = 1) kamers worden maar deels gekuist 2) airco werkte niet (werkt reeds maanden niet (zie vorige recensies), dagelijks kwamen hier een tiental mensen over klagen, steeds dezelfde uitleg, technieker moet nog langskomen, voor ons dus 10 dagen +35 dagen in de kamer 3) mini-bar werkte niet, dit 3x doorgegeven, nooit iemand gezien ! PLUS/MIN = ontbijt voldoende maar steeds hetzelfde

10/10 – Uitstekend

Marjolein, Ulft

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel met vriendelijk personeel.
Net hotel met vriendelijk personeel voor een vriendelijke prijs.

6/10 – Redelijk

P., Nederland

Positief: Netheid, personeel en service
goede prijs/kwaliteit verhouding
Vriendelijk personeel, keurige kamer. Basic ontbijt, geen airco op kamer of balkon. Hotel ligt aan de rand van het dorp, 20 minuten lopen vanaf het station.

4/10 – Matig

Ben, Den Bosch, Nederland

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Dramatisch door niet werkende airco
Bij een buitentemperatuur van 38 graden en een niet werkende airco waren het 2 nachten die ik heel snel wil vergeten. Na thuiskomst zag ik bij andere revieuws dat de airco niet tijdelijk buiten gebruik was maar dat de airco er structureel niet aan staat.

6/10 – Redelijk

Frank, Eindhoven

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel heeft zijn beste tijd gehad.
Het hotel was een beetje oud en het personeel had er niet veel zin in. Avondeten vonden wij niet geweldig. Je zit midden in Bolsena dat was wel heel fijn.

8/10 – Goed

Krijn Coppoolse, Wijhe Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend overnachtingshotel
Het is een prima hotel voor reizigers die reizen via Malpensa Airport. Een shuttle brengt je in nog geen kwartier naar de luchthaven of andersom..Vanaf het dichtstbijzijnde station in Somma Lombardo.(,ongeveer een kwartier lopen)vertrekken per uur een tweetal treinen richting Milaan (station Porte Garibaldi ) reisduur ongeveer drie kwartier waar men op het openbaar vervoer van Milaan ATM kan overstappen.

8/10 – Goed

Mukke, Hilvarenbeek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor gezinnen met (oudere) kinderen!
Prima hotel. Voor de prijs die we betaalden voor het verblijf kregen we meer dan waar voor ons geld. Onze kamer was gescheiden van die van de kinderen, de kamers waren verbonden d.m.v. een deur. Er was echter geen airco. Volgens het personeel was er wel een airco maar stond die heel laag. Personeel was trouwens behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt was niet uitgebreid maar wel lekker. Het raam van onze kamer stond aan de voorkant van het hotel. Later bleek dat er veel groepen jongeren tot 's avonds laat nog opbleven en luidruchtig gingen feesten. We hebben hier verder geen punt van gemaakt en hebben geprobeerd om er doorheen te slapen. Dit hotel is ondanks dit een aanrader voor een bezoek aan Milan.

8/10 – Goed

Paul, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Goed hotel, goede locatie
Hotel niet ver van de snelweg, mooie kamers en verzorgd hotel. Geen airco op de kamer was wel een grote tegenvaller. Ontbijt was lekker en veel keuze. Er mochten ook wat meer bovengrondse parkeerplaatsen voorzien zijn.

8/10 – Goed

Irene, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super service
We hebben een zeer prettig verblijf gehad in het hotel, het meer was heel dicht bij. Verder was er niet veel te beleven.

8/10 – Goed

Sabine, Vremde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IN het algemeen waren we zeer tevreden. Enkel het eten "s avonds en 's ochtends is geen vier sterren waard.Kamers waren dik in orde.

8/10 – Goed

Bresseleers, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamers!
kamers waren super mooi,wij waren op doorreis maar 1 nacht gebleven.Hebben in hotel avondeten gegeten en dat was niet super en duur!

8/10 – Goed

Tejo, Huissen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prijs/kwaliteit verhouding uitmuntend
Prijs/kwaliteit verhouding uitmuntend, Prijs/kwaliteit verhouding uitmuntend

6/10 – Redelijk

Frits, Nieuwegein

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
HOTEL HEEFT DRINGEND ONDERHOUD NODIG
Het hotel maakt vooral aan de buitenzijde een versleten indruk. De gevel is hier en daar beschadigd en er is zo op het oog al jaren geen onderhoud meer gepleegd. Kamers zijn eenvoudig maar schoon. Het personeel spreekt Engels en het ontbijt is (naar Italiaanse maatstaven) redelijk. Voor dedenen die de hoge hotelprijzen in Milaan willen vermijden kan dit hotel een goed alternatief zijn. Er is een goede en goedkope Italiaan-Chinees op 100 meter loopafstand.

10/10 – Uitstekend

Gijs, Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is kei goed hotel, goede mensen en goede service, daarnaast is het ok nog en kei goedkoop hotel

8/10 – Goed

Renato

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Paolo Guidi FOM op 4 mrt 2020
Grazie Molte

10/10 – Uitstekend

CathyOC, USA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We have only good things to say about this property. It was conveniently located for our rental car location. They had shuttles to/from the airport. The property looked new or newly renovated, the room was large, clean and very comfortable. There was a restaurant on premises as well as a lounge/bar area. The staff were VERY helpful and courteous - and spoke many different languages.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Paolo Guidi FOM op 28 feb 2020
Dear, on behalf of all the staff at the Grand Hotel Milano Malpensa, we thank you very much for taking the time to share your experience. All the staff is committed to giving good moments to all our guests and what they write gratifies us and confirms that we are going in the right direction, We remind you that all our Hotel rooms are sanitized to guarantee a peaceful and comfortable journey, our Staff is prepared and at your disposal to support you in any need. Do not forget that, if you want to fill more protected, at the front office desk there is always a pack of hand sanitizer gel. Best Regards Paolo Guidi FOM

8/10 – Goed

Louis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good breakfast. I would like to see "sugarless" choices for cereals. Great friendly, helpful staff. Finally put in a footpath to town and onto the railway station. Yai!!!
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Polo Guidi FOM op 19 feb 2020
Dear Louis, on behalf of all the staff at the Grand Hotel Milano Malpensa, we thank you very much for taking the time to share your experience. All the staff is committed to giving good moments to all our guests and what they write gratifies us and confirms that we are going in the right direction. I keep note about your suggest, Best Regards Paolo Guidi FOM

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Paolo Guidi FOM op 19 feb 2020
Dear, on behalf of all the staff at the Grand Hotel Milano Malpensa, we thank you very much for taking the time to share your experience. All the staff is committed to giving good moments to all our guests and what they write gratifies us and confirms that we are going in the right direction. I keep note about your suggest, Best Regards Paolo Guidi FOM

10/10 – Uitstekend

Naty, Rimini

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prezzo conveniente, struttura nuova e molto ben tenuta. Molto confortevole. Colazione molto abbondante. Perfetto.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Polo Guidi FOM op 27 jan 2020
Grazie davvero molte, alla prossima

10/10 – Uitstekend

Nazario

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tutto ok
Hotel perfetto come appoggio per partenze da Malpensa, tutti i servizi a disposizione ed ottimo prezzo
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Paolo Guidi FOM op 29 jan 2020
Grazie molte per la sua recensione, ci fa molto piacere che il suo soggiorno sia stato all'altezza delle sue aspettative.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto perfetto bello e pulito e molto vicino all'aeroporto!!!
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Paolo Guidi FOM op 27 jan 2020
E' sempre bello sapere di aver atteso le aspettative. Questo è il nostro impegno, e leggere che lo avete percepito ci dice che stiamo facendo bene. A presto

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Buona struttura per partire da Malpensa e con un'ottimo transfer. Riscontrato un peggioramento nella pulizia della stanza e nell'assegnazione della stessa (era una deluxe!) che abbiamo dovuto subito cambiare per un forte e fastidioso rumore interno… Al ns ritorno avevamo una doppia classic con vecchia moquettes e tende sporche! Molto gentile e collaboratrice la ragazza alla reception di nome Alice!
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Paolo Guidi FOM op 27 jan 2020
La ringrazio per la sua recensione, e contento che Alice abbia prontamente risolto la questione. Mi auguro di rivederla presto

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Passato in questo albergo la notte di capodanno, tutto bene. Ritornerò!
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Paolo Guidi FOM op 27 jan 2020
Ci rivediamo volentieri allora! al prossimo anno

6/10 – Redelijk

Daniele

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Paolo Guidi FOM op 27 jan 2020
Grazie molte Daniele, mi sarebbe piaciuto molto ricevere una descrizione sul voto che ha dato. Il commento completo ci consente di attivare le giuste correzioni per garantire il migliuor servizio. A presto

10/10 – Uitstekend

Dr Mohammad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Convenient Hotel 15mins from Malpensa airport Transfer shuttle is provided. But must book 24hrs ahead. Excellent reception staff in particular Anna who is a star. Avoid 1st floor rooms as we find them to be tired and dusty Rooms on 3rd were brilliant.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Paolo Guidi Fom op 29 jan 2020
Thenk ypou veru much for your review.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guten Lage. Es gibt einen Fitnessraum, weshalb ich dieses Hotel ausgesucht habe. Die 2 Crosstrainer quietschen allerdings unerträglich, was sie unbrauchbar macht. Dies wurde trotz Meldung an die Rezeption nicht behoben. Waschservice im Haus funktioniert gut. Sehr freundliches und hilfreiches Personal.
8 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Paolo Guidi FOM op 31 jan 2020
Danke viele mals

10/10 – Uitstekend

Jose Maria

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Paolo Guidi FOM op 29 jan 2020
Grazie Molte

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Personale educato e disponibile ampio e comodo parcheggio
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Paolo Guidi FOM op 29 jan 2020
Grazie molte,

10/10 – Uitstekend

Antonietta, Sardegna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura ideale x soggiorno di transito x malpensa. Personale professionale e gentilissimo. Navetta x aeroporto comodissima.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Paolo Guidi FOM op 29 jan 2020
Ottimo!

6/10 – Redelijk

Sweendwqg, milan

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The gym was horrible, old poorly maintained machines a handful of weights and water in a vending machine that they charge 2 € for!
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Don't know why so many negative opinions but in our case everything was in high level including free airport shuttle transfer
3 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Vanessa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Cecilia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The atention was great, the breakfast i like very much, and I thanks for all the help that l have recieved
3 nachten verbleven in oktober 2019