Exterieur

Beoordelingen van Hotel Senator

4 out of 5
Hotel Senator
Via Milano 37, Gorgonzola, MI

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 38 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 38 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 38 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 38 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 38 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Antonino

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Serafina

2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Michel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Antonino

Nn male
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

fortunato

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Giuseppe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto bene ad eccezione dei letti, molto bassi e scomodi e dai materazzi si sentivano in modo molto evidente le molle della rete.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Vittorio

2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Jesper

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ottima struttura con personale altamente professionale e disponibile. Non e' la prima e certamente non sara' l'ultima volta che visitero' questo hotel.
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

ANDREA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eccellente colazione, stanza ampia e comoda, bagno ampio
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Fabrizio

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

ANDREA

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo rapporto qualità/prezzo, stanza grande e comoda con ampio bagno, personale sempre molto gentile e disponibile, possibilità di parcheggio scoperto e coperto, eccellente colazione varia e abbondante
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Fabrizio

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Maurizio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale qualificato e servizio e pulizia ottimo, parcheggio ampio e ottima posizione
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura recente e ben gestita. Buona colazione anche se il piatto forte della zona, il gorgonzola, e' stato offerto al buffet solo per uno dei due giorni che ho frequentato l'hotel. Complessivamente, il mio giudizio e' piu' che positivo. Certamente riprenotero' in quest'albergo ogni qualvolta andro' a Milano.

8/10 – Goed

Nicolino

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In linea rispetto alle aspettative
7 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Laura

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto ok. Camera pulita e buona colazione
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Jérémy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Vjekoslav

3 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Jesper

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Disappointed to the price.
Been here before, the hotel seems a bit empty, and the rooms a bit ols styled / not so modern...The price EUR 150/night is high compared to what is expected for a 4 star hotel. everything is functional, staff is freindly and helpful however I would rate it 3 stars compared to what you can expect for a stay like this.
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Luca

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Lorena veronica

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estupendo
Muy tranquilo, lindo hotel.
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Luis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Simo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo hotel, posizione strategica, stanza pulita e moderna!
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Olivier, Provins

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rien a dire sur la propreté mais des petits détails de maintenance loin d être parfait
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Nikolaj

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok Hotel
Not interesting area, but close to my meeting. A bit pricy for the hotel condition and location.
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

pietro, pescopagano

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
albergo confortevole e ben organizzat prezzi convenienti
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Synne

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
8 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Tomasz

Hotel poprawny
Poprawny hotel w dobrej lokalizacji. Widać, że jest to starszy hotel i wymaga wkrótce większej renowacji.
2 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

RYU

Positief: Netheid, comfort kamer
周辺レストランが少ないため、 不便です。

10/10 – Uitstekend

Serge, Lyon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hotel que je conseille
Très bon hotel que je conseille. Un peu éloigné de Milan mais bien desservi.

8/10 – Goed

paolo, firenze

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tutto OK
Sono tornato dopo il precedente soggiorno di maggio e con piacere ho constatato che la rete WIFI è stata ripristinata. Hotel e personale gradevoli. Si consiglia.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Stanley, Hull

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Not a great experience.
I only stayed for one night with a very late check in and early check out so its hard to give a full review. I was though annoyed upon arrival to be told that although I had booked for two nights I could only stay for one, they blamed Hotels.com but I asked why had they let hotels.com book an unavailable room on my behalf, they had no answer, they also did not offer to assist in finding another nearby hotel. The room was spacious with all the best furniture been made of white plastic which felt a little weird and didn't make the room feel comfortable. The breakfast was nice. Plenty of parking is about the only positive I can think of.

6/10 – Redelijk

paolo, firenze

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
dire la verità
All'arrivo mi è stata indicata la password da usare in camera per la WIFI. Non funzionava. Mi è stato risposto che avevano un problema e che dopo un reset del sistema avrebbe funzionato. Il giorno dopo hanno sostenuto che avevano un problema con il loro operatore. Al check out, mi e' stato detto che la WIFI non funzionava da trenta giorni. Sono stato preso in giro. E' un comportamento deprecabile. Se avessero detto subito che non funzionava sarebbe stato piu' dignitoso. La televisione si vedeva malissimo.

8/10 – Goed

Manuel

Positief: Personeel en service, comfort kamer