Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 34 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
23
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 34 beoordelingen" "
8 - Goed
10
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 34 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 34 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 34 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
9,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Hung Pong
Reisde met familie
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very cosy
Hung Pong
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Yusuke
Reisde met partner
17 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方の笑顔での対応が良かった。
Yusuke
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
みさこ
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
みさこ
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
yongkun
Reisde met familie
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yongkun
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
MANABE, OKAYAMA
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MANABE
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Kifunosato op 28 jan 2024
Thank you very much for visiting Kifunosato. Thank you again for your review. We look forward to welcoming you again.
10/10 – Uitstekend
SATOYO
Reisde met familie
12 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SATOYO
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
hirokatsu
16 jun 2023
hirokatsu
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Harue
23 jul 2022
Harue
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
KAZUYA
Reisde met familie
8 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUYA
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
KIYOTOMI
15 mei 2022
KIYOTOMI
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
KENJI
27 mrt 2022
KENJI
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
RIE
22 mrt 2022
RIE
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
31 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
服務態度真的很棒,房間很舒適,有機會一定會再去!
Winnie
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
A
23 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good experience, great good and service. Highly recommended for couples. Also free bicycles available, can travel to opposite street and shopping.
A
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
外からの電話を部屋に繋げられないとのことで、不便でした。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Kim Yan Elisa
13 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The service was awesome. The staff was extremely friendly and thoughtful to make it easy for our child to enjoy the long delicious meals.
Milly
10/10 – Uitstekend
PUI YEE PATRICIA
29 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service, room and food. Very friendly staffs all around.
The ryokan provided pick up and drop off service from Sayo JR station and Hayashino JR station which was very convenient to us (with JR pass).
English speaking staffs provided assistance to us right after our booking (via email) and during our stay.
The ryokan even organised a morning tour up to the mountain to see the fantastic cloud of sea which was unforgettable.
Although the district was a quiet country side and without much to see, the stay was brilliant.
Highly recommended.
PUI YEE PATRICIA
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent overall experience. First, when you enter the hotel, house warming service keeps you feel warm and relax. Then thorough explanation of inhouse room apartment. For dining experience, unexpected welcome wishes from hotel owner makes us an unforgetable memory. Highly recommeded.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Kam Fong, 香港
22 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
用心使旅客舒適
服務人員細心,有專車從Sayo JR車站接送,使行程安排順利
Kam Fong
10/10 – Uitstekend
Edith
27 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edith
10/10 – Uitstekend
Angel, Hong Kong
2 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer