Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privébubbelbad
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe loft, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op bergen laden

Deluxe loft, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op bergen
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privébubbelbad
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard cottage, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard cottage, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privébubbelbad
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Privébubbelbad
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Other
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5349 Manganji Minami Ogunimachi, Minamioguni, Kumamoto, 8692402
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hanarenoyado Sennomori
Hanarenoyado Sennomori
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 15 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 15 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Hanagokoro Minamioguni
Hanagokoro Minamioguni
Ryokan Hanagokoro Guesthouse
Ryokan Hanagokoro Minamioguni
Ryokan Hanagokoro Guesthouse Minamioguni
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Hanagokoro
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
21 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Pang Yuen
28 jan 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pang Yuen
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Hin Wai
13 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店舒適寧靜
Hin Wai
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Yat Lung
23 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yat Lung
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Pik Mui
4 mrt 2018
Positief: Comfort kamer
很差
Pik Mui
2 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
kwok yeung
18 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kwok yeung
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
라이징, 서울
19 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
조용한 산장 온천
라이징
1 nacht verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Jonseun, ICN-FUK
4 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommendation if you want to experience
Jonseun
3 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
chu
20 dec 2017
Positief: Personeel en service
delicious half board and outside onsen
chu
1 nacht verbleven in december 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
22 nov 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
4/10 – Matig
안수연, 대구
16 okt 2017
Negatief: Personeel en service
주소.전화번호 고쳐주세요
안수연
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
HEAJUN
9 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HEAJUN
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Tat shing
7 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place to stay, just relax and enjoy




Tat shing
1 nacht verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Jackie
9 aug 2017
酒店名稱不符

Jackie
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jun 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
저렴한 개별온천 독채 료칸
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Lee, 서울
23 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
일본느낌의 숙소
Lee
1 nacht verbleven in juni 2017
4/10 – Matig
minji
14 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
minji
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
chun hung
27 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer