Senomoto Kogen Hotel
Ryokan met een lokale shuttleservice en een seizoensgebonden buitenzwembad in Minamioguni
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Senomoto Kogen Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, niet-roken laden

Eenvoudige Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Japanese-Western Style) laden

Kamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Japanese-Western Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5644 Manganji, Aso-gun, Minamioguni, Kumamoto, 869-2402
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kamenoi Hotel Aso Park Resort
Kamenoi Hotel Aso Park Resort
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
7.8 van 10, Goed, 211 beoordelingen
De prijs is € 80
17 jul - 18 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 15 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1620 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
San-ai Kogen Hotel Minamioguni
San-ai Kogen Hotel
San-ai Kogen Minamioguni
San-ai Kogen
San ai Kogen Hotel
Senomoto Kogen Hotel Ryokan
Senomoto Kogen Hotel Minamioguni
Senomoto Kogen Hotel Ryokan Minamioguni
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Senomoto Kogen Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
14 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
FENGJU
Reisde met een groep
13 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FENGJU
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
GAHEE
9 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최고!


GAHEE
1 nacht verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
ching ping
Reisde met een groep
7 feb 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ching ping
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Hungyu
Reisde met familie
28 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hungyu
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
YEO REUM
21 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
산 속 리조트 느낌
YEO REUM
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Dennis
1 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dennis
1 nacht verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
IKEGAMI
27 nov 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
IKEGAMI
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
NOBUYUKI
Reisde met familie
18 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NOBUYUKI
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Jaakko
12 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaakko
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Kiminori
Reisde met familie
17 jul 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kiminori
1 nacht verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Nakagami
23 jun 2022
Nakagami
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Lawrence
31 mei 2022
Lawrence
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
まりえ
Reisde met partner
26 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
まりえ
1 nacht verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
HIDEYUKI
27 mrt 2022

HIDEYUKI
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
HARUYOSHI
9 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HARUYOSHI
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
星空の下の露天風呂が最高です
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
TARO
26 feb 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リーズナブルな観光ホテル
TARO
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mei 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
九州旅行
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Wing Yue
5 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wing Yue
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 mei 2017
Positief: Personeel en service
日常を忘れられるホテル
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Nobuya
21 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
部屋や露天風呂から素晴らしい景色

