Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Misasa Royal Hotel





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 112
25 aug - 26 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Familiekamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Eenvoudige kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Familiekamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Familiekamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, roken laden

Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer, roken laden

Driepersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1210 Ooze, Touhaku-gun, Misasa, Tottori, 682-0121
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1320 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juli tot augustus.
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Misasa Royal
Misasa Royal Hotel Hotel
Misasa Royal Hotel Misasa
Misasa Royal Hotel Hotel Misasa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Misasa Royal Hotel
Beoordelingen
7,4
Goed
6,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kimihiro
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimihiro
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Tadatoshi
Reisde met familie
25 jun 2025
Tadatoshi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hideo
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideo
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
たけし
1 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
たけし
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Izumi
Reisde met familie
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Izumi
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Experience the 90's and locality (not a bad way)




Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
SANG WOO
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SANG WOO
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
???
Reisde met partner, Reisde met familie
12 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
???
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
rika
Reisde met familie
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
rika
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
????
29 jul 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
INWOO
Reisde met familie
26 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
INWOO
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
GEUMJU
10 jul 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
GEUMJU
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Kaori
Reisde met familie
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kaori
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
KWOK FUNG
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
性價比高溫泉酒店
KWOK FUNG
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Tadatoshi
Reisde met familie
16 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tadatoshi
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
hashimoto
27 apr 2024
Positief: Comfort kamer
hashimoto
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
カズオ
15 apr 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
カズオ
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
CHIEMI
Reisde met familie
29 mrt 2024
Positief: Netheid
CHIEMI
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
WEI-CHING
5 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WEI-CHING
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
YASUNORI
25 feb 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
温泉良し、
YASUNORI
1 nacht verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
tak wai
Reisde met familie
6 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tak wai
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
fumiko
Reisde met familie
26 nov 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
fumiko
1 nacht verbleven in november 2023