Hotel Massimo Mishima
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Mishima
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Massimo Mishima





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, roken laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Superior Small A) laden

Tweepersoonskamer (Superior Small A)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

12-21 Ichiban-machi, Mishima, Shizuoka-ken, 411-0036
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Dormy Inn Mishima Natural Hot Spring
Dormy Inn Mishima Natural Hot Spring
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.015 beoordelingen
De prijs is € 83
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het selfserviceontbijt: ca. JPY 1000 per persoon
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: JPY 1000 per dag (onbeperkt in- en uitrijden)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Massimo Mishima
Massimo Mishima
Massimo Mishima Hotel
Hotel Massimo Mishima Hotel
Hotel Massimo Mishima Mishima
Hotel Massimo Mishima Hotel Mishima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Massimo Mishima
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 dec 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6/10 – Redelijk
Ryosuke
Reisde met partner
28 jun 2025
Negatief: Netheid
Ryosuke
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Misato
Reisde met partner
9 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Misato
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
tetsuo
20 feb 2025
tetsuo
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
EMIKO
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
EMIKO
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
joji
1 jan 2025
joji
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
kwok wa
21 dec 2024
kwok wa
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Shoko
Zakenreiziger
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shoko
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Kanae
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Kanae
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ナオ
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ナオ
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Nobushige
15 sep 2024
Nobushige
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
SOJU, Susono City
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SOJU
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Keisuke
9 sep 2024
Keisuke
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
SATOSHI
28 aug 2024
SATOSHI
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
JUNICHI
4 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
JUNICHI
1 nacht verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jul 2024
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Hiroaki
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
ホテルマッシモミシマに泊まって
Hiroaki
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
Linda
8 mei 2023
Linda
3 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
ももか
Zakenreiziger
4 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ももか
10/10 – Uitstekend
KEIGO
2 jul 2022
KEIGO
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Yoshida
29 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Yoshida
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテル自体は良いのですが、、、
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
4/10 – Matig
YOSHIKI
Zakenreiziger
14 nov 2021
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
YOSHIKI
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Minoru
Zakenreiziger
20 jun 2021
Positief: Netheid
Minoru
1 nacht verbleven in juni 2021