Exterieur

Beoordelingen van Hilton Garden Inn Missoula

3 out of 5
Hilton Garden Inn Missoula
3720 N Reserve St, Missoula, MT

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 503 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 289 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 123 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 57 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Justin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
If you want a nice 1 start hotel this is the place for you. To start off they “ran out of pillows” and gave us some very uncomfortable throw pillows barely bigger than my head. AC unit was making a terrible noise all night, shower was backed up so we were standing in some really gross water. Breakfast was also very disappointing. Should have just slept on the airport floor.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Kari

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Willard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kimberly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was excellent made our stay very inviting!
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jessica

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Stanley, Parsippany

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kaely

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
So good
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

rade

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Alison

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prices were decent.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

vijayant

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

kellee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Konstantin, Van Nuys

9 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Eric

Reisde met partner
Negatief: Netheid
The bedding was stained, the floor was dirty, and had barely been vacuumed, the shower curtain was stained, and we were charged a ridiculous amount of money for a three night stay. Last stay at any Hilton.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

JASON

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jose Martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Barb

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Kasey

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was amazing great staff loved it all
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

gary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay!
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Tom

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Charles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Dustin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I appreciated the free hot tea and coffee down stairs. The Desk gal was friendly and helpful. The cleaning crewmen were friendly. The room would get warm enough, wifi was good.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Melissa

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mari

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
beautiful, quiet property in a convenient location
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, super clean and very friendly staff.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ryan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

richard p

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
convient
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Connie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was great !
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

thomas

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Pete

1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Michael B

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Check in time was at 3:00 PM. We arrived at 3:30, and the room was not ready. We had to leave and come back later to get our room. The front desk staff did not seem to care about this issue. I would like a discount on my room because of this difficulty.
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

James

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Week in Missoula
I was billed for some parking charge after I checked out.
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

dave

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was convenient for my visiting purpose. However, would've liked to see the hot tub as was advertised.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Therese

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was nice, close to restaurant and casino within walking distance. The only thing i didn't like was paying for parking as the cost for the room was high, would be nice to have parking included.
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kyle

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Holly - General Manager - HGI Missoula op 8 aug 2023
On behalf of our HGI Missoula team, I apologize that you were disappointed with your stay. If there is anything I can do to remedy this for you please let me know.

6/10 – Redelijk

Jenniifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Nice hotel. terrible beds and pillows
Great customer service at check-in. Hotel is clean and nice, easy to get to. The rooms are good size and bathroom was nice. The beds and pillows are a little less desired. Made for a night of very little sleep.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Holly op 8 aug 2023
On behalf of our HGI Missoula team, thank you for taking time to review your stay with us. I apologize that the bed did not exceed your expectations and you didn't get the rest you needed while with us. We will replace the pillows in that room to ensure that future guests do not encounter this. We hope to have the chance to welcome you back in the future!

10/10 – Uitstekend

Melissa

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ashley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Holly op 8 aug 2023
On behalf of the HGI Missoula team, thank you for your review. We look forward to welcoming you back as our guest in the future!

10/10 – Uitstekend

Jennie

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ronald

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Holly op 8 aug 2023
On behalf of our HGI Missoula team, thank you for your review! We're pleased to see that you enjoyed your visit and hope to welcome you as our guest again in the future!

10/10 – Uitstekend

SUZANNE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfy beds and pillows, clean & quiet. Helpful staff.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Holly op 8 aug 2023
On behalf of our HGI Missoula team, thank you for your review. We appreciate you taking the time to share your experience!

8/10 – Goed

Ross

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Holly op 8 aug 2023
On behalf of our Missoula HGI team, thank you for your review. We look forward to the opportunity to have you as our guest again in the future should your travels bring you back to Missoula!

6/10 – Redelijk

Brent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It worked well for a quick trip. People walking and talking in the hallway woke me up. They charge a parking recovery fee that I wasn’t expecting.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Holly - General Manager - HGI Missoula op 8 aug 2023
Hello Brent, thank you for your review! I have removed the parking recovery fee for you and issued a credit to your card. Sorry that fee wasn't clearly displayed upon booking. We hope you will give us the chance to have you as our guest in the future.

6/10 – Redelijk

John

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was clean and service team was friendly. $16 for the breakfast was overpriced since the food offered was no different than what your competitors offer for free. One of your elevators was broken for most of our stay and that was an inconvenience. The Blue Canyon was recommended by the front staff and it was disappointing. There were 6 patrons and the waitstaff seemed overwhelmed. I left there and dined at Chicago Pizza. I am not sure if you have a relationship with Blue Canyon but if you do, you should end it. I chose the Hilton Garden Inn, because I stayed their for business on multiple occasions about 9 years ago and felt it was a good value. You've raised prices since and have reduced the service offerings. Your strategy backfired as I will likely look to your competitors the next time I'm in town.
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Michelle, Cocolalla

Reisde met partner
This is a mediocre hotel, would it kill them to leave complementary waters in the room at $300 per night. Do yourself a favor and don’t go to the restaurant nearly half the items were not available and the ones that were are not worth eating, looks great from the photos and booked the hotel based on having an integral restaurant but the food definitely does not match up. I would not come back.
1 nacht verbleven in juni 2023