Hotel 385

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Painagama-strand

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel 385

Lobby
Junior suite | Privékitchenette | Een koelkast, een magnetron, een kookplaat, een vriezer
Junior suite | 1 slaapkamer, een bureau, een laptopwerkplek, verduisterende gordijnen
Voorkant accommodatie - avond/nacht
1 slaapkamer, een bureau, een laptopwerkplek, verduisterende gordijnen

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Keuken
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Junior suite

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Privéspa buiten
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
  • 52 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Veranda
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars en 1 eenpersoonsbed

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Veranda
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een veranda
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 26 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
561 Hirara Nishizato, Miyakojima, Okinawa, 906-0012

In de buurt

  • Miyako-schrijn - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Painagama-strand - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Tropische Botanische Tuin van Hirara - 4 min. rijden - 3.8 km
  • Strand van Maebama - 10 min. rijden - 10.1 km
  • Strand van Sunayama - 10 min. rijden - 4.7 km

Lokaal vervoer

  • Miyakojima (MMY) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪郷家 - ‬1 min. lopen
  • ‪さとうきび - ‬4 min. lopen
  • ‪アニソンBar Coral - ‬2 min. lopen
  • ‪郷家はなれ - ‬1 min. lopen
  • ‪豚匠 - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel 385

Hotel in de buurt van Painagama-strand
Hotel 385 bevindt zich in de buurt van Tropische Botanische Tuin van Hirara en Stedelijk Museum van Miyakojima en biedt extraatjes zoals een gratis ontbijt met lokale gerechten, wasvoorzieningen en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Gratis kranten, een bagageopslagruimte en meertalig personeel
  • Een lift en een rookvrije accommodatie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten te spreken zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel 385 zijn voorzien van faciliteiten zoals laptopwerkplekken en airconditioning en bieden bovendien leuke extraatjes zoals aparte eetruimtes en badjassen.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met diepe baden en toiletten met elektronisch bidet
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Lanai-veranda's, (kleding)kasten en aparte eetruimtes

Gesproken talen

Engels, Japans en Koreaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijt met lokale gerechten beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Kitchenette in de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Gebouwd in 2018
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Kitchenette
  • Koelkast
  • Kookplaat
  • Magnetron
  • Vriezer

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Elke dag gratis kranten
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Mobiele toegangssleutel
  • Vliegenramen
  • Wasmiddel

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 21.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 21.00 uur geopend.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies en informatie over het ophalen van de sleutel. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 21.00 uur te arriveren. 
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Let op: als je het verblijf ter plaatse betaalt in plaats van tijdens het boeken, kun je inchecken tot 1.881,818 uur. Na 1.881,818 uur accepteert deze accommodatie geen betalingen meer.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden, sleutel ophalen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind per volwassene, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 沖縄県宮古保健所第27
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel 385 Miyakojima
385 Miyakojima
Hotel 385 Hotel
Hotel 385 Miyakojima
Hotel 385 Hotel Miyakojima

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel 385?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Hotel 385 te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel 385?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 21.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel 385 uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel 385?

Dit hotel ligt in het centrum van Miyakojima, op 1,6 km van Painagama-strand en binnen 5 km afstand van Tropische Botanische Tuin van Hirara en Stedelijk Museum van Miyakojima. Ook Strand van Sunayama en Strand van Maebama liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Hotel 385

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 78 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 52 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 140 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 140 beoordelingen

9,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

NAOKO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
また泊まりたい。 キッチンセットが有料はちょっと考えました。
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Tanaka

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が綺麗で8泊しましたが快適に過ごせました。また、スタッフの心遣いもとても良く、思い出に残る旅行になりました。
8 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

YUJI, ITBASHIKU

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

SOSUKE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔でアメニティも良いものを使っていて満足できました。 デジタル化を進めていてスタッフの数は少ないですが、まったく問題ありませんでした。 フロントの方もいろいろと親切にご対応いただけて申し分ないです
5 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
無料で洗濯ができて長期滞在にとっても良かった!
9 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋に収納がないのがかなり不便です。 せめて 洋服を置ける場所くらい欲しいところです。 それ以外は大満足です。
4 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
本当に綺麗なホテルです。 立地も便利。 次回も利用したい。
3 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was close to the center of the town. The staff was very friendly and helpful (I bought a peach pineapple and borrowed utensils from the kitchen.). I definitely would stay here again.
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Takumi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

HIDEO

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

思ってた以上。

知り合いが4月に宿泊して情報は得ていましたが、それ以上に良かったです。 朝食も弁当でしたが温かく思ってた以上でした。
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方がとても丁寧で親切でした。
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Masaharu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

TOMOKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

快適でした。

繁華街のど真ん中で立地に申し分なしです。 部屋も広くて、綺麗で、最高ですた。 洗濯機、乾燥機もあり、洗剤、柔軟剤、漂白剤も無料で 使えました。毎日繁華街の居酒屋三昧、堪能しました。
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

街中で、とても立地が良いです。

とてもきれいなお部屋で快適に過ごせましたが、お風呂にイスが欲しかったです。
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
何回か利用させてもらってます。 建物も綺麗で清潔感があり、アクセスも申し分ありません。あえて改善希望をするとするならば ・フロントの対応時間中は問題ないですが、夜中でも利用できる製氷機が欲しいです。 ・洗濯機は共同で用意されており、無料なのはありがたいですが、数が足りないです。(ほぼフル稼働状態でした) ・簡易キッチンはあるのですが、調理道具が無い ・チェックイン、チェックアウト時共に記名シートを記入しないといけないのが少々煩わしい
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
収納がもう少しあれば、よかった。 5泊6日だったので、一度くらいベッドのリネンを変えて欲しかった。
2 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
凄く清潔感がありました。朝食の弁当だけは微妙で必要を感じませんでした。
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

HIDEO, 大阪府

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
繁華街が近く、コスパと立地が良かった。 ホテルも綺麗で、スタッフさんの笑顔も可愛かった。
3 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Kaede

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
上階の足跡がはっきり聞こえる。
3 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2020