Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel 385





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Veranda
Een aparte eetruimte
Privéspa buiten
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Veranda
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Veranda
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Veranda
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel 385 bevindt zich zowel in het stadscentrum als vlak bij het strand in Miyakojima. De natuurlijke schoonheid van de omgeving is bij Painagama-strand en Strand van Sunayama te bewonderen, terwijl Stedelijk Museum van Miyakojima en Dorp voor Duitse Cultuur Ueno de culturele hoogtepunten vormen. Een bezoek aan Tropische Botanische Tuin van Hirara mag je echt niet missen.

561 Hirara Nishizato, Miyakojima, Okinawa, 906-0012
In de buurt
- Miyako-schrijn - 9 min. lopen - 0.8 km
- Painagama-strand - 17 min. lopen - 1.5 km
- Tropische Botanische Tuin van Hirara - 4 min. rijden - 3.8 km
- Strand van Maebama - 10 min. rijden - 10.1 km
- Strand van Sunayama - 10 min. rijden - 4.7 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- もずく麺屋 んつばた まてぃだ通り店 - 4 min. lopen
- ラトゥール - 1 min. lopen
- 琉球居酒屋 あぱら樹 - 3 min. lopen
- 南樂 - 1 min. lopen
- れすとらん のむら - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 沖縄県宮古保健所第27
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel 385 Miyakojima
385 Miyakojima
Hotel 385 Hotel
Hotel 385 Miyakojima
Hotel 385 Hotel Miyakojima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel 385
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
24 nov 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Tanaka
Reisde met partner
21 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanaka
8 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
YUJI, ITBASHIKU
30 aug 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUJI
3 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
SOSUKE
Reisde met familie
30 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SOSUKE
5 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Takumi
Zakenreiziger
6 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takumi
3 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
HIDEO
Reisde met familie
4 jun 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
思ってた以上。
HIDEO
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Masaharu
5 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Masaharu
2 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 feb 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
TOMOKO
Reisde met familie
28 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした。
TOMOKO
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
街中で、とても立地が良いです。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jan 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
HIDEO, 大阪府
Reisde met partner
3 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEO
3 nachten verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Kaede
2 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaede
1 nacht verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 dec 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2020