Alassio Hotel and Thalasso

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het strand, met wellnessservices

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Alassio Hotel and Thalasso

Kapsalon

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Op privĂ©strand
  • Roomservice

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Zone Touristique Dkhila, Monastir, 05000

In de buurt

  • Strand van Sousse - 13 min. rijden - 13.3 km
  • Stade Mustapha Ben Jannet - 14 min. rijden - 12.9 km
  • Flamingo Golf Course - 15 min. rijden - 14.4 km
  • Ribat van Monastir - 16 min. rijden - 14.0 km
  • Strand van Monastir - 16 min. rijden - 14.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Sahline Ville - 4 min. rijden
  • Monastir (MIR-Internationale luchthaven Habib Bourguiba) - 7 min. rijden

Restaurants

  • â€ȘBar Sahara Beach - ‬6 min. rijden
  • â€ȘCafĂ© Dkhila Touristique - ‬4 min. rijden
  • â€ȘBdira food - ‬5 min. rijden
  • â€ȘRestaurant El Campo (Sahara beach) - ‬6 min. rijden
  • â€ȘShems Holiday Village - ‬14 min. lopen

Over deze accommodatie

Alassio Hotel and Thalasso

Hotel met een chique stijl in Skanes
Bij Alassio Hotel and Thalasso kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een nachtclub, een bar aan het zwembad en een midgetgolfbaan. In de sauna of het stoombad kom je gegarandeerd tot rust. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt. Naast voorzieningen zoals een koffiebar/café en een kapsalon kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad en een binnenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), tennisbanen en een zwembad met een waterval
  • ConciĂ«rgeservices, een lift en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 160 kamers bieden leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Balkons, satellietzenders en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Arabisch en Frans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/cafĂ©
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Midgetgolf
  • Nachtclub
  • Sauna
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Sportzwembad
  • Tennis
  • Zwembad met een waterval

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Midgetgolf
  • Seizoensgebonden buitenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • ConciĂ«rgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Aan een privĂ©strand

Spa

  • Spadiensten
  • Stoombad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 3 etages

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • PrivĂ©badkamer

Entertainment

  • Satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 21.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geĂŻnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: TND 12.00 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie te kunnen aantonen dat ze gehuwd zijn.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juni tot september.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 29 oktober tot 30 juni.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Pirates
Alassio Hotel Thalasso Monastir
Hotel Pirates Gate Monastir
Pirates Gate
Pirates Gate Hotel
Pirates Gate Monastir
Alassio Hotel Thalasso
Alassio Thalasso Monastir
Alassio Thalasso
Alassio And Thalasso Monastir
Alassio Hotel and Thalasso Hotel
Alassio Hotel and Thalasso Monastir
Alassio Hotel and Thalasso Hotel Monastir

Veelgestelde vragen

Is Alassio Hotel and Thalasso voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad en een seizoensgebonden buitenzwembad. De zwembaden omvatten een sportzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Alassio Hotel and Thalasso?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Alassio Hotel and Thalasso te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Alassio Hotel and Thalasso?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 21.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Alassio Hotel and Thalasso uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Alassio Hotel and Thalasso?

Dit hotel in Skanes ligt aan het strand en bevindt zich binnen 15 km afstand van Kasbah van Sousse, Strand van Sousse en Boujaffar Strand. Ook Falaise Park en Medinat Alzahra Parc liggen binnen 15 km afstand.

Beoordelingen over Alassio Hotel and Thalasso

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 32 beoordelingen

6,0/10

Netheid

5,8/10

Personeel en service

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotel is niet leuk

Wij heb all in geboek als wij drank gaan halen is op geen muziek de boxen zijn kapot eten waren slecht kamer zijn niet schoon noem maar op echt slecht hotel
10 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Melissa

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
The hotel changed last minute said they were closing for winter and I agreed to stay at another hotel. I have no received my 3 redeemed nights that I stay at the other hotel
3 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

momo

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hÎtel trÚs moche, balcon horrible, propreté pas au rendez-vous je ne recommande pas
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Isabelle

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A fuir

HĂŽtel pas entrenu, tres mauvaise organisation, chambre sale, il faut faire la queue mĂȘme pr de l'eau, mĂȘme pour avoir une serviette de bain propre c'est compliquĂ©. Le buffet ben parlons pas. Je ne trouve aucun point positif Ă  donner Ă  cet hĂŽtel, l'horreur je suis mĂȘme partie 1 jour avant Je regrette davoir rĂ©serve dans celui ci, il faut prendre les avis en compte car ils sont fondĂ©s! Fuyez le sinon vous le regretterez...
5 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Daper, Rome

Pleasant location right on the beach

The hotel is rather run down and in need of an update however the location is lovely, right on the beach and the staff is very pleasant and helpful. There is a nice pool that is well maintained. Everything is very basic and not what you would normally expect in a 4 star hotel however considering the cost of the rooms it is certainly good value for your money.
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

waj, CAEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HÎtel prÚs de la plùge trÚs bon accueil j'ai passer un bon séjour
9 nachten verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chef de cuisine Ă  revoir menu identique tout les jours petit dĂ©jeunĂ© catastrophique Mais le pire sont l'isolation fenĂȘtre et porte aucun moyen de ce reposĂ© la nuit comme la journĂ©e
8 nachten verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All terrible since our arrival to this hell! At the reception we did not find anyone able to speak EN or FR or any other foreign language but finally we managed to get room's key. Seen that we arrived around 8 pm firstly we went for the dinner: we did not touch any single offered plate, all looked so dirty and unattractive that we decided to go and see promptly the room as we understood that the hotel is not our thing. No elevator and we got the second floor through dark corridors along with broken doors and dusty carpets, my wife was scarred. As we presumed, the room was dirty with a magnificent view over an internal courtyard were engines were installed. We saw each other and without discussing we took our bags and left. Indecent experience!
3 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Natacha .mickae, nice

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Hotel magnifique séjour agréable personnel trÚs ou

Bonne réception malgrer venu en basse saison Sinon direction trÚs ouvert puis restauration excellente revoir les petits déjeuner car pas assez de choix pour de internationale........ Sinon personnel et chambre trÚs spacieux Puis orientation trÚs bien décerné puis faire attention au taxi car trÚs divers tarifs selon personne pas trÚs correct alors mefiance!!!!!! En ville à SOUSSE personnes trop collante donc trÚs désagréable pour chiner paisiblement. .... Mais à part ça hotel trÚs trÚs bien à conseiller Merci la direction de nous avoir bien reçu Mr perron

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

hotel trop loin de laeroport

hotel non acueillant leau chaude est jaune hotel est trop loin de laeroport est centre ville

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

4/10 – Matig

Susan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer

Disappointed

Dissaspojnted as the hotel was run down. Really there was nothing at all at explained from the website No toiletries no tea/coffee facilities in the room No pillowcases and bed linen The staff however were Friendly and helpful

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ich wĂŒrde nicht emlfehlen! Doesnt worth a penny!

Hotel doesnt worth a penny. It was a disaster! I'll never go there again!

8/10 – Goed

Ismael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Haykel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Khaled, Nantes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

HĂŽtel magnifique

Je suis bluffé par cet hÎtel.vraiment rien a dire.piscine vue sur mer,restaurant au choix,trÚs propre.je vous conseille daller dans cet hÎtel

6/10 – Redelijk

STEFANIA NARDO, FOSSO VENEZIA

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

HOTEL POCO CURATO

IL MIO SOGGIORNO DI LAVORO NON E' STATO SODDISFACENTE, APPENA ARRIVATA E DOPO AVER VISTO LA CAMERA PRENOTATA, ME LA SONO FATTA CAMBIARE, HOTEL POCO CURATO, MANUTENZIONE NON FATTA, CIBO SCADENTE.

6/10 – Redelijk

Zizo, France

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

hÎtel accueillant mais all inclusive défaillant

La formule all inclusive est dĂ©faillante. La restauration est nulle: PD, dĂ©jeuner et Dinner et le vin est de trĂšs mauvaise qualitĂ©. Nous avons senti que l'hotel rĂ©alise des Ă©conomies aux dĂ©pens de la qualitĂ© de la nourriture. Cependant, nous avons notĂ© un personnel globalement agrĂ©able. Les chambres sont propres et la dĂ©co est originale cependant les porte fenĂȘtres donnant sur le balcon ne sont pas du tout Ă©tanche. Heureusement il fait beau. Globalement, nous sommes satisfaits de la prestation de cet hotel

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L'entreprise qui peut ĂȘtre mis en concurrence par le client ne doit et en aucun cas avoir comme stratĂ©gie seulement la rĂ©duction des coĂ»t, cela ne suffit pas du tout. Cet hĂŽtel doit recentrer sa stratĂ©gie sur le client. Une fuite d'eau, un systĂšme de chauffage obsolĂšte rĂ©duit beaucoup la qualitĂ© des service je recommande cet hĂŽtel car c'est mon pays, les dĂ©faillances sont facilement rĂ©cupĂ©rables

8/10 – Goed

Elaine, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel Miramar Thalassa

Would have been nice to know there was no lift. Changed my room as phone had been wrenched out of the socket and my view was a very large fern tree. This was no problem though. All the staff were very friendly, food was ok. Overall very satisfied. Was only able to use steam room at allocated hours and it wasnt working very well. Recommend spa treatments.

8/10 – Goed

Tarja, Suomi

Negatief: Comfort kamer

Hotel Royal Miramar Thalassa Monastir Tunisia

Hotellin henkilökunta oli asiakaspalveluhenkistÀ ja ystÀvÀllistÀ, joskin palvelu oli alussa vÀhÀn hidasta.KyseessÀ oli sesongin ulkopuolinen vierailu, joten senkin ymmÀrtÀÀ. Saimme huoneen ihanalla merinÀköalalla, mutta kosteuden kyllÀ haistoi huoneessa. LÀmmitys toimi onneksi. Hieman vanhentuneet materiaalit, mutta kylpylÀ oli erittÀin siisti ja palvelu oli hyvÀÀ. Sijainti oli melko kaukana keskustasta, mutta takseja oli hotellin edestÀ saatavilla. HInta-laatusuhde on todella kohdallaan. Vietimme hotellissa Jouluaaton, jonka gaalaillallinen ja mainio ohjelma sisÀltyivÀt puolihoitohintaan! En suosittelisi ystÀvÀlleni neljÀn tÀhden hotellina vaan mielestÀni todellinen taso olisi max 3. Juomien hinnat olivat kyllÀ tÀhtien luokkaa.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

hotel miramar monastir

l hotel etait tres bien, rapport qualite prix excelent. un probleme cependant, une jeune fille vendant des excursions via cet hotel nous a escroques en nous vendant une excursion tunis carthage et sidi bousaid avec un guide qui n en etait pas un. resultat, nous n avons fait que de la voiture. attention donc a bien demander Ă  la reception une excursion fiable. d autres personnes ont fait la meme excursion vendu par un jeune homme dans l hotel et ont vraiment apprecie (guide de qualite, resto de qualite et visites de qualites). Nous n'avons d ailleurs pas pu voir cette jeune fille avant notre depart.

4/10 – Matig

Régine, France

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le personnel de cet hotel est tres bien et a l'écoute des clients ...l'hotel est propre et les chambres tres agréables Le restaurant est tres bien fait et nous avons pu apprécier divers mets de différents pays un bonne note pour cet hotel que je recommande surtout pour le rapport qualité/prix

8/10 – Goed

Justin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

No internet, couldn't work

I can't recommend this hotel, because the internet was down for several days. Also, even when the internet was operating, wireless (which isn't free) is only available in the lobby. This is a lovely hotel, truly lovely. But I need to be able to work when I travel.

8/10 – Goed

zozo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

pas mal

Je n'ai passé que 1 nuit dans cet hotel.