Hotel Okhotsk Palace

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een 24-uurs receptie in Monbetsu

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Okhotsk Palace

Exterieur
Een bureau, gratis wifi, beddengoed
Lobby
2 restaurants, serveren lunch, diner, internationale gerechten
Een bureau, gratis wifi, beddengoed

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 12 m²
  • Uitzicht op de baai
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe eenpersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 15 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe eenpersoonskamer, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 15 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe eenpersoonskamer, roken, uitzicht op bergen (with Sofa Bed)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 15 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoons slaapbank

Twin kamer, roken, uitzicht op oceaan

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 20 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer, roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 12 m²
  • Uitzicht op de baai
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe eenpersoonskamer, niet-roken, uitzicht op bergen (with Sofa Bed)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 15 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoons slaapbank

Twin kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Diep bad
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 20 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1-35, Saiwai-cho 5-chome, Monbetsu, Hokkaido, 094-0005

In de buurt

  • Okhotsk Shinrin-park - 13 min. lopen - 1.1 km
  • Zee-ijsmuseum van Ochotsk - 4 min. rijden - 3.4 km
  • Zeehondencentrum Okhotsk Tokkari - 4 min. rijden - 3.1 km
  • Sky Tower - 7 min. rijden - 5.1 km
  • Omusaro Genseikaen - 8 min. rijden - 8.9 km

Lokaal vervoer

  • Monbetsu (MBE-Okhotsk - Monbetsu) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪炭火居酒屋俊 - ‬4 min. lopen
  • ‪おもちゃ箱 - ‬4 min. lopen
  • ‪らーめん西や 氷紋の駅店 - ‬3 min. lopen
  • ‪タイガーカレー紋別店 - ‬4 min. lopen
  • ‪海鮮遊食Rin - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Okhotsk Palace

Hoogtepunten van de accommodatie
Hotel Okhotsk Palace biedt faciliteiten zoals wasvoorzieningen en 2 restaurants aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een uitgebreid ontbijt (tegen een toeslag), een automaat en een bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie, een bankethal en een lift
  • Vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle 100 kamers zijn voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met diepe baden en toiletten met elektronisch bidet
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 1.080 per persoon
  • 2 restaurants

Restaurants ter plaatse

  • Kitaji
  • Marina

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 5 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 1080 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Okhotsk Palace Mombetsu
Okhotsk Palace Mombetsu
Hotel Okhotsk Palace Monbetsu
Hotel Okhotsk Palace
Okhotsk Palace Monbetsu
Okhotsk Palace
Hotel Okhotsk Palace Hotel
Hotel Okhotsk Palace Monbetsu
Hotel Okhotsk Palace Hotel Monbetsu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Okhotsk Palace?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Okhotsk Palace?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Okhotsk Palace uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Okhotsk Palace?

Dit hotel in Monbetsu ligt op 1,2 km van Okhotsk Shinrin-park en binnen 5 km afstand van Zee-ijsmuseum van Ochotsk en Sky Tower. Omusaro Genseikaen ligt op 7,6 km.

Beoordelingen over Hotel Okhotsk Palace

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 87 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 42 van 87 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 87 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 87 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 87 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

NAGAHISA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel is old. However, the staff service was very good. Food in the restaurant also very good and reasonably priced. Location very convenient.
4 nachten verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Tsuyoshi

Positief: Comfort kamer

コンセント位置

泊まることに問題はないが、やはりスマホの充電が不快になっている。
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

朝10時に出されるのはツラい

飲むために泊まったが、もっと安いと頻度が上がるし、グループでも使用したいと思える。
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Tsuyoshi

Reisde met een groep

3キツ

喫煙所が無い階でキツかった 翌日10:00チェックアウトが急かされてる感がありキツかった 10:00に出すクセに1階のレストランは閉まっていてキツかった
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Toshiyuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
WiFiの通信速度が
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Yasuharu

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

快適に過ごせました。

部屋の設備の一部が古いですが許容範囲で、快適に過ごせました。朝食は品数が豊富で、尚且つ、美味しくいただきました。特に野菜のお浸しが用意されていたのはよかったと思います。また、宿泊したいと思います。欲を言えば、提携している入浴施設で朝風呂に入れれば良いかと思います。
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

yasuhiro

Reisde met een groep
レストランが予約無しだと利用できないのが不便
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger

立派なビジネスホテル

地元一のホテルだと思います。 が、普通のビジネスホテル。 館内の飲食店が夜開いてなくて寂しい
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

masako

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2度目の紋別

コロナ対策も十分できていたと思いますが、きずいた点を記載します。 ①食堂テーブルの配置ですが、4人席は何も対策がされていませんでした。2人使用にした方がよいのでは。椅子を少なくするとか2面に禁止マークを貼るとか。より一層コロナ対策になると思います。 ②ロビーのソファー咳も①と同様です。 安心してくつろげるようにしていただけると嬉しいです。
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

水は購入!

知人が埼玉から紋別に来るということで地元だが宿泊することにした。 hotels.comのおかげで、かろうじて代行サービスより安くなった。都心では100%ある水のサービスがなかったのに驚いた。 それ以外は不可もなく良かった。 部屋が空いているなら、飲んだ時に代行サービスより安い料金で宿泊させるサービスを実施してほしい。
2 nachten verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

よし, 日本

Negatief: Netheid
"のーぐっど"です。
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Benny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Toshiro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

歴史の紋別、現風景を感じてみては。

綺麗に整備された、清潔感のあるホテルです。 ロビーも広々として、開放感がゆとりを感じます。 フロントスタッフさんも親切な対応して頂けます。 すぐ隣が駐車場ですので、ちょっと大きめの荷物も、移動には助かります。 部屋からの眺めも最高でした。夜景も明け方の景色も、綺麗に見渡せます。 短期滞在でしたが、長期での利用も嬉しい、ランドリー施設もあります。 館内のレストランもメニュー豊富で、美味しく頂けました。朝食は現在お弁当スタイルです。20種類のおかずが楽しめるお弁当。といった感じのサイズ感です。
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Noriaki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

クロ, 北海道

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
徒歩圏内に飲食店多数あり。ただ、食べたかった特選海鮮丼は店が貸し切りにされていて食べることができず…状況の確認が必要。 空調の細かい調節ができず、朝方結構乾燥していた。加湿器代わりにユニットバスのドア開けっぱなしかバスタオル濡らして干しとくとよい。
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

KEI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

部屋から日の出が見えたよ

1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020