Hotel Lapeyronie
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Hôpital Lapeyronie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Lapeyronie





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, terras laden

Tweepersoonskamer, terras
Hoogtepunten
Een terras
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

JOST Hotel Montpellier Centre St Roch
Stadscentrum van Montpellier
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 251 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

80 rue des Petetes, Montpellier, Herault, 34090
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

ibis budget Montpellier Sud Près d'Arènes
ibis budget Montpellier Sud Près d'Arènes
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 397 beoordelingen
De prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
4 aug - 5 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: EUR 230 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.44 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
- Vóór het inchecken dien je een borgsom van EUR 230 te betalen.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 8.90 voor volwassenen en ca. EUR 6.00 voor kinderen
- Parkeerkosten: EUR 5.00 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Lapeyronie
Hotel Lapeyronie Montpellier
Lapeyronie Montpellier
Lapeyronie
Hotel Lapeyronie Hotel
Hotel Lapeyronie Montpellier
Hotel Lapeyronie Hotel Montpellier
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Lapeyronie
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 aug 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Valérie
Zakenreiziger
10 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valérie
1 nacht verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
Arlette
20 mrt 2020
Negatief: Personeel en service
Arlette
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
joëlle
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
joëlle
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Fabien
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabien
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
selfy
Zakenreiziger
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
selfy
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
MARIE FRANCE
23 okt 2019
Positief: Netheid
MARIE FRANCE
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
georges
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
éjour
georges
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
PATRICK
3 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PATRICK
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
christophe
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
christophe
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Philippe
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Philippe
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
laura
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
laura
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
marie
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande vivement cet hôtel
marie
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Robert
16 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
petit déjeuner cher par rapport a la prestation
Robert
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Alix
10 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alix
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
9 apr 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Catherine
3 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Catherine
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Oz'Inn Hôtel
- Aparthotel Adagio Toulouse Centre Ramblas
- Hotels in Taksim
- Lagrange Apart'HOTEL Montpellier Millénaire
- Sporthotels in Mallorca
- Particuliere vakantiehuizen La Gomera
- 4R Salou Park Resort I
- All inclusive hotels in Alcúdia
- Ramira City Hotel - Adults Only
- ibis budget Montpellier Sud Près d'Arènes
- Golden Tulip Leiden Centre
- Hotels in Matala
- Thornhill Safari Lodge
- Hôtel Eve
- Europe Hotel Paris Eiffel
- Dali Hôtel - Restaurant
- Hôtel Riad 5 Studio Cap Libertin Village Naturiste
- Cozy Villa for 2 with Terrace, A/C, Parking, Near Beach in Agde
- Holiday Inn Perpignan by IHG
- Novotel Atria Nimes Centre
- Park Inn by Radisson Lille Grand Stade
- La Villa Duflot Hôtel & Spa Perpignan
Activiteiten
Algemeen