Junior suite, op het water (Premium Bungalow) | Kameruitzicht

Beoordelingen van InterContinental Resort and Spa Moorea

4 out of 5
InterContinental Resort and Spa Moorea
Thiahura, Moorea-Maiao, Windward Islands

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 142 van 263 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 81 van 263 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 263 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 263 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 263 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
for the price and location - this place is awesome, my only problem was seeing they keep dolphins - for what reason??? let them go ! their pool is small and shallow, they have no place to hide from people; please please let them go - and if for some reasons they cannot be released - please give them more space and do not conduct shows and petting ...
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Achei o atendimento geral muito impessoal. Em época de coronavírus não disponibilizaram álcool em nenhum local, apesar de solicitado. A simpatia dos atendentes, mulheres, deixou a desejar.
5 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hotel hermoso, personal muy amable y servicial .
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Yvonne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
As Tahiti is an expensive destination we felt we hit pretty good value although we did choose the most expensive room, over water bungalow-awesome!
8 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Great access to all the tours. The concierge desk was amazing and incredible.
9 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 18 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your comment. We are delighted to see that you enjoyed you stay with us. Our concierge team indeed works very hard in finding the best solutions for our guests and your comments are very encouraging . Thank you on their behalf. We hope to have the pleasure to welcome you back one day. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tahiti paradise
Got snorkle gear and paddle board included in price of room. Spa reasonable prices.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cadre idyllique mais choisissez le calme
Hôtel très confortable, idéalement bien placé et agréable. Cependant il était très fréquenté en ce week-end de vacances scolaires et manquait de calme et de sérénité. Préférer les logements sur les îlots pour profiter de la beauté et le calme du lieu. Le petit-déjeuner est excellent, face au lagon, mais prenez le package avec petit-déjeuner inclus car son prix est prohibitif (autour de 40€ par personne)
Petit-déjeuner face au lagon
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

rudy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent juste un petit couac
Très bien... rien a dire bel établissement personnel accueillant et emplacement au top... le hic du séjour malgré le très bon score de l’hôtel ... un Check in tôt car on arrive très tôt et on me mets soit disant une chambre en priorité de nettoyage ... au final chambre dispo à 15h... le souci c’est de proposer un service qui n’arrive pas autant rien proposer lol... en attendant le 15h pas de proposition de pass serviette pour la piscine bref petit raté...
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Great property, beautiful views, tasty food yet sadly many individuals of the hotel staff could have had a better attitude customer service wise, lots of hardships with language barrier and even when in communication understood not great service all around had to speak with management a few times to get things resolved, the great few employees were absolutely helpful & fantastic but the rest very sub par, we hate to compare but absolutely different experience at Hilton Moorea which is always outstanding in every way or even Intercontinental Tahiti amazing staff there!! We sadly wouldn’t go back to that property again too many nuisances unfortunately especially with the extra considerations that should be common courtesy in traveling with a baby :(
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 14 feb 2020
Dear Guests, Thank you for sharing your experience during your stay at our Hotel. We apologize for the inconveniences you faced during your visit, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you will visit us again. Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to motu island, easy excursions to island activities
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The Management op 12 feb 2020
Dear Guest, Thank you for this comment. We are delighted to see that your enjoyed your stay with us and our activities. For all nature lovers, Moorea is indeed a very special place rich in Flora & Fauna but also culture and traditions. We hope to welcome you back one day. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Nice property, friendly staff, nice beach and snorkeling near by
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van The Management op 6 feb 2020
Dear Guest, Thank you so much for this lovely and very encouraging comment. We are glad to see that you have really enjoyed your stay with us. Be sure that we will transfer your message at all staff. We hope to have the pleasure to welcome you back one day. Sincerely,

4/10 – Matig

Rodrigo C M

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Deixou a desejar. Banheiro sujo com insetos, café da manhã fraco, praia cercada por um enorme pier cheio de barcos, golfinhos e tartarugas aprisionados. Definitivamente não merece a classificação desse site, está mais para um hotel 3 estrelas. Outras opções melhores em Moorea.
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Old rooms needing massive upgrading. Nothing special will be done if you plan tour honeymoon here. Basic room and very expensive food. Not what you can categorize as Romantic place, even if your get through Junior Suite Overwater Bungalow (only 4 are available and even these are close to the shore so barely overwater)
5 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

ines

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Ashley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is an amazing place with great staff and wonderful amenities
6 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Kevin, Houston

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Hotel employees were on strike. Many services were not available.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van The Management op 6 dec 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our Hotel for your visit to our beautiful island. We would like to sincerely apologize for all the inconveniences caused by the strike movement which was totally beyond our control. We hope that nonetheless, you have brought back home some pleasant memories of your time on our islands. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Ciara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour
Très bon hôtel 4* avec tous les services disponibles. Personnel accueillant et serviable (nous ont dépanné d’un transfert suite à défaut de location de voiture). Malheureusement pas de Spa cause travaux de réfection et non annoncé par l’hôtel sur son site et il est regrettable que le bar indoor ne soit ouvert que lorsqu’il pleut.
10 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Kristen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10+++
So glad I stayed here - stayed in 4 hotels during our vacation and this one was by far the best. Clean, friendly, kid friendly, awesome pools, AMAZING food. Will go again.
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Hinarii MAONO - Front Office Manager op 8 nov 2019
Ia Orana from Moorea, First of all we would like to thank you for having chosen the InterContinental Moorea Resort&Spa for your last visite in French Polynesia. Thank you for your feeback and we are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to have the chance to welcome you back in one of our hotels. Mauruuru roa,

8/10 – Goed

Jean Claude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Antonio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfecto
perfecto
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect place for a relaxing vacation, excellent beach and activity options nearby.
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Neil

2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
We had a great room but one night into our stay, the majority of the hotel staff went on strike. After that our room was not cleaned, they just delivered towels. There was no room service. Only one hotel restaurant was open each evening and they served an awful buffet.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Hinarii MAONO - Front Office Manager op 4 sep 2019
Ia Orana from Moorea, First of all we would like to thank you for having chosen the InterContinental Moorea Resort&Spa for your last visite in French Polynesia. Thank you for your feeback and be sure that our top management is concern about our guest experiences. We hope to have the chance to welcome you back in one of our hotels. Mauruuru roa, Hinarii MAONO Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Émilie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En voyage de noces
Très bel hôtel avec superbes infrastructures. On nous a réservé un très bel accueil, lit très confortable, prêt de canoë et paddle, petit déjeuner très varié ... nous avons passé une soirée avec repas, danses et chants polynésiens, très bon moment! Dommage que nous n’avons eu aucune attention pour notre voyage de noces
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Michael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Luxueusement décevant ! je ne recommande pas
La chambre avec piscine est sympa (toutefois la reception ne nous a pas averti des travaux très bruyants du spa, nous avons dû changer de chambre 2x ). L'hotel nous a proposé la demi pension en nous disant que c'était beaucoup plus interessant, MALHEUREUSEMENT nous nous sommes bien fait avoir car la demi pension ne comprend pas le petit déjeuner ( 8200 xpf soit 68€ jours pour 2 personnes ) le tarif demi pension est tout simplement plus cher que les tarifs à la carte du restaurant ce qui me semble juste inadmissible...Je dirais meme incroyable. La plage est ridicule nous avons dû nous rendre au Sofitel pour pouvoir profiter d'une belle plage. Le DIRECTEUR est mesquin et d'une rare lâcheté il se présente tout sourire à votre table au restaurant puis vous le retrouvez plus loin, lors du buffet demandant à couper " les morceaux de viande beaucoup plus petits" Lors du check out nous avons appris que le tarif (demi pension) ne comprenait pas le petit déjeuner. Suite à mon mécontentement j'ai demandé des explications, le personnel à l'accueil m'a répondu qu'il déconseillait toujours la demi pension. Je demande donc au directeur des explications qui me demande 2 minutes, malgré 45min d'attente pas de nouvelles. La literie de mauvaise qualité bref cela ne vaut pas du tout le coup de réserver dans cette hotel. `Le Sofitel ou l'Hilton sont beaucoup mieux Tarif uniquement pour les diners 3546 € ( hors hébergement) j'espère que ça aidera d'autres utilisateurs du site
5 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and friendly hotel, would definitively come again!
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van The Management op 21 aug 2019
Dear Guest, Thank you so much. This is all we should answer to such a great comment as you said it all. Your experience is exactly what we strive for and it is so rewarding to see that we made it. Your words will be passed on to the teams and the individuals. We hope to have the pleasure to welcome you back one day. Sincerely,

8/10 – Goed

Fumie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Fernando

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Jaap

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relax
Great location, good snorkeling and friendly staff
8 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hinarii MAONO - Front Office Manager op 4 sep 2019
Ia orana from Moorea, Dear guest, Thank you once again for having chosen the InterContinental Moorea Resort&Spa for your last visit in French Polynesia. We hope you brought good memories home. We remain at your disposal should you require any assistance. Mauruuru roa,

8/10 – Goed

Thomas B.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is one of the most beautiful settings in the world. Everyone a the hotel is so pleasant and helpful. Sometimes they are a little slow in getting your room cleaned, but they will get it done and work around your schedule.
9 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Hinarii MAONO - Front Office Manager op 14 jul 2019
Ia orana from Moorea, Dear guest, Thank you once again for having chosen the InterContinental Moorea Resort&Spa for your last visit in French Polynesia. We hope you brought good memories home. We remain at your disposal should you require any assistance. Mauruuru roa,

2/10 – Ontzettend slecht

lela

Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hinarii MAONO - Front Office Manager op 14 jul 2019
Ia orana from Moorea, Dear guest, Thank you once again for having chosen the InterContinental Moorea Resort&Spa for your last visit in French Polynesia. We hope you brought good memories home. We remain at your disposal should you require any assistance. Mauruuru roa,

8/10 – Goed

Shay, Dallas, TX

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a very large property. It had a lot of activities on a resort which was nice. I also enjoyed the Dolphin encounter. My Bungalow only had 1 regular US plug so be sure to bring a converter.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van The Management op 12 jul 2019
Dear Guest, Thank you for this kind comment. We are delighted to see that you really enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure to welcome you back one day. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Red Stag Timber Ltd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Hinarii MAONO - Front Office Manager op 14 jul 2019
Ia orana from Moorea, Dear guest, Thank you once again for having chosen the InterContinental Moorea Resort&Spa for your last visit in French Polynesia. We hope you brought good memories home. We remain at your disposal should you require any assistance. Mauruuru roa,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Good local restuarants, also close to ray feeding area. Food was satisfactory only. Generally an expensive place.
9 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Hinarii MAONO - Front Office Manager op 30 jun 2019
Ia Orana from Moorea, First of all we would like to thank you for having chosen the InterContinental Moorea Resort&Spa for your last visite in French Polynesia. We hope you brought good memories home. We remain at your disposal should you require any assistance. Mauruuru roa,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel hôtel bon accueil
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Relaxing , reasonable prices, beautiful, clean, friendly
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Hinarii MAONO - Front Office Manager op 23 jun 2019
Ia Orana from Moorea, Thank you for having chosen the InterContinental Moorea Resort&Spa for your stay in French Polynesia. We hope you brought good memories home. Mauruuru roa,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Hinarii MAONO - Front Office Manager op 21 jun 2019
Ia Orana from Moorea, Thank you for having chosen the InterContinental Moorea Resort&Spa for your stay in French Polynesia. We hope you brought good memories home. Mauruuru roa,