Fotogalerie voor Hotel Morinokaze Ousyuku





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 292
14 okt - 15 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, bijgebouw (Japanese Western Style, Open-air bath) laden

Kamer, niet-roken, bijgebouw (Japanese Western Style, Open-air bath)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Diep bad
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, bijgebouw (Japanese Western Style, Open-air Bath) laden

Kamer, niet-roken, bijgebouw (Japanese Western Style, Open-air Bath)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Diep bad
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele kamer, roken laden

Traditionele kamer, roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Diep bad
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken laden

Traditionele kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Diep bad
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

10-64-1 Oushuku, Iwate-gun, Shizukuishi, Iwate, 020-0574
Over deze accommodatie
Hotel Morinokaze Ousyuku
Vergelijkbare accommodaties

Tsunagi Onsen Shikitei
Tsunagi Onsen Shikitei
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 78 beoordelingen
De prijs is € 213
30 okt - 31 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Morinokaze Oushuku Shizukuishi
Morinokaze Oushuku
Hotel Morinokaze Ousyuku Shizukuishi
Morinokaze Ousyuku Shizukuishi
Morinokaze Ousyuku
Hotel Morinokaze Oushuku
Hotel Morinokaze Ousyuku Hotel
Hotel Morinokaze Ousyuku Shizukuishi
Hotel Morinokaze Ousyuku Hotel Shizukuishi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Morinokaze Ousyuku
8,4
Zeer goed
8,4
Netheid
8,0
Locatie
8,6
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
SHINJI
Reisde met familie
16 aug 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINJI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
TOSHIRO
Reisde met partner
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIRO
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met partner
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
裕二
Reisde met familie en kleine kinderen
7 jan 2025
Positief: Netheid
裕二
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
MICHIKO
2 jan 2025
MICHIKO
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
??
27 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
WATANABE
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WATANABE
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
???
Reisde met partner
19 mei 2024
Positief: Voorzieningen
???
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
yusuke
3 jan 2022
yusuke
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Isao
24 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お休みが
Isao
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
michihiro
Reisde met familie
5 okt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
くつろげました
michihiro
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
景色が素晴らしい!

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
KAWAMURA
Reisde met een groep
28 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAWAMURA
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Amelia
25 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
物超所值
Amelia
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
宿泊目的による
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Yasuo
28 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また、泊まりたい
Yasuo
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Nikki
14 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Friendly staff and great food
Nikki
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Ss, 日本
2 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ss
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
エンターテイメントホテル
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
yoshie
15 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoshie
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2017