Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Royal Morioka





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Badjassen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Badjassen
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-11-11 Saien, Morioka, Iwate, 020-0024
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1430 per persoon
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 800 per dag (op 65 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Royal Morioka Hotel
Hotel Royal Morioka Morioka
Hotel Royal Morioka Hotel Morioka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Royal Morioka
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
kiyomi
18 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
kiyomi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshikazu
17 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshikazu
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
TSUBASA
17 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TSUBASA
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MEGUMI
Reisde met familie en kleine kinderen
10 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MEGUMI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Shigeru, Suginami
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigeru
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Richard
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Mamie
Reisde met partner
2 aug 2025
Mamie
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chun Pang
Reisde met familie en kleine kinderen
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chun Pang
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Haruka
Reisde met familie en kleine kinderen
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruka
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
noriyuki
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
noriyuki
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Shin
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Shin
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MINORU
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINORU
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
KOHEI
20 jul 2025
KOHEI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Haruka
11 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Haruka
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Shota
8 jul 2025
Shota
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
UEDA
Zakenreiziger
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
UEDA
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MINAMIDA
Reisde met familie en kleine kinderen
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINAMIDA
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroaki
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroaki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
yuki
Zakenreiziger
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuki
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Hajime
24 jun 2025
Hajime
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Atsumi
Reisde met een groep
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsumi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
tomoko
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tomoko
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sugimura
Reisde met familie en kleine kinderen
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sugimura
1 nacht verbleven in juni 2025