Hotel Royal Morioka
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Morioka
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Royal Morioka





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(28 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-11-11 Saien, Morioka, Iwate, 020-0024
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

ART HOTEL Morioka
ART HOTEL Morioka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 31
6 jul - 7 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1430 per persoon
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 800 per dag (op 65 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Royal Morioka Hotel
Hotel Royal Morioka Morioka
Hotel Royal Morioka Hotel Morioka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Royal Morioka
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Atsumi
Reisde met een groep
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsumi
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sugimura
Reisde met familie en kleine kinderen
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sugimura
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Keisuke
3 jun 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Keisuke
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
YUSUKE
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUSUKE
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Chihana
13 mei 2025
Chihana
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marta M, Washington
Reisde met familie
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marta M
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshiyuki
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiyuki
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
satomi
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
satomi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
SHIN
Reisde met familie en kleine kinderen
4 mei 2025
Positief: Voorzieningen
SHIN
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
hideaki
Reisde met familie
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hideaki
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yusuke
29 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Yusuke
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Minoru
28 apr 2025
Minoru
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Laila
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laila
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Toru
Reisde met partner
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toru
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
cesar
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cesar
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Takuro, Niza
7 apr 2025
Takuro
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
CHUMIN
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHUMIN
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
keiko
Reisde met familie
29 mrt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
keiko
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
TATSUYA
23 mrt 2025
TATSUYA
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
harumi
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
harumi
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Mick
16 mrt 2025
Mick
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ATSUSHI
Zakenreiziger
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ATSUSHI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
SANMING
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SANMING
1 nacht verbleven in februari 2025