Fotogalerie voor Hotel Royal Morioka





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(36 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je vindt Hotel Royal Morioka in Morioka. Bij Morioka Cinema Straat en Bank van Iwate Rood Bakstenen Gebouw kun je voor een aantal culturele hoogtepunten terecht en een aantal leuke activiteiten vind je bij Wetenschapsmuseum voor Kinderen van Morioka en Tsunagi Onsen. Iwayamaminami-park en Museum van de Prefectuur Iwate zijn ook zeker het bezoeken waard.

1-11-11 Saien, Morioka, Iwate, 020-0024
In de buurt
- Kasteel van Morioka - 6 min. lopen - 0.5 km
- Cultuurhistorisch Museum van Morioka - 6 min. lopen - 0.5 km
- Kaiunbashi-brug - 7 min. lopen - 0.7 km
- Mikoda Ochtendmarkt - 3 min. rijden - 2.8 km
- Dierentuin van Morioka - 7 min. rijden - 4.7 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Starbucks - 1 min. lopen
- 白龍 カワトク分店 - 1 min. lopen
- 一風堂 盛岡店 - 1 min. lopen
- うし亭 - 1 min. lopen
- オリーブの実 - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel Royal Morioka
Vergelijkbare accommodaties

ART HOTEL Morioka
ART HOTEL Morioka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 31
19 okt - 20 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1430 per persoon
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 800 per dag (op 65 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Royal Morioka Hotel
Hotel Royal Morioka Morioka
Hotel Royal Morioka Hotel Morioka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Royal Morioka
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
8,8
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Clark
Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Clark
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
kurihara
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kurihara
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Masahide
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masahide
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Masachika
Zakenreiziger
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masachika
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mark S
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark S
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
kayo
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kayo
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yukiko
Reisde met familie
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukiko
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yuusuke
13 sep 2025
Yuusuke
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kousei
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kousei
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ryuji
7 sep 2025
Ryuji
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Megumi
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megumi
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
7 sep 2025
??
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
KAZUTO
Reisde met familie en kleine kinderen
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUTO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
UEDA
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
UEDA
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shin
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shin
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
??
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tatsuakira
Reisde met partner
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuakira
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Melvyn
Reisde met familie
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melvyn
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Reisde met familie en kleine kinderen
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Shin
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shin
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Mai
21 aug 2025
Mai
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Minoru
Zakenreiziger
20 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minoru
1 nacht verbleven in augustus 2025