Kita Hotel
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Kasteel van Morioka
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kita Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 63
22 jul - 23 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken laden

Superior eenpersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17-45 Uchimaru, Morioka, Iwate-ken, 020-0023
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Royal Morioka
Hotel Royal Morioka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 259 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 940 voor volwassenen en ca. JPY 940 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 900 per nacht (op 10 meter afstand; 24 uur geopend)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kita Hotel Morioka
Kita Morioka
Kita Hotel Hotel
Kita Hotel Morioka
Kita Hotel Hotel Morioka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kita Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
けいのすけ
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
けいのすけ
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Sanae
Zakenreiziger, Reisde met familie
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sanae
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
SATORU
Zakenreiziger
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SATORU
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
MASAFUMI
Zakenreiziger
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAFUMI
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋습니다
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
ゆきこ
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆきこ
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
chie
3 dec 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
chie
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ユウガ
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユウガ
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
philip
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
philip
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Masanori
3 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Masanori
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
YOSHIHISA
31 okt 2024
YOSHIHISA
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
kazuko
16 okt 2024
Positief: Netheid
kazuko
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
YUTAKA
Zakenreiziger
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUTAKA
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
むつこ
10 sep 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
むつこ
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Shigeki
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigeki
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
ヨシコ
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨシコ
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Masayuki
23 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masayuki
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
YUTAKA
Zakenreiziger
22 jul 2024
YUTAKA
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
YUTAKA
12 jul 2024
YUTAKA
5 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
あや
9 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
あや
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Takashi
Zakenreiziger
8 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
YUTAKA
5 jul 2024
YUTAKA
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Mari
5 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mari
1 nacht verbleven in juli 2024