Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Super Hotel morioka





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (with Loft Bed) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (with Loft Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, roken (Run of House) laden

Kamer, roken (Run of House)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of House) laden

Kamer, niet-roken (Run of House)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

10-38 Moriokaekimaekitadori, Morioka, Iwate, 020-0033
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

ART HOTEL Morioka
ART HOTEL Morioka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 31
6 jul - 7 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor overdekt parkeren: JPY 500 per nacht (onbeperkt in- en uitrijden)
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 500 per nacht (op 200 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Super Hotel Morioka Hotel
Super Hotel Morioka Morioka
Super Hotel Morioka Hotel Morioka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Super Hotel morioka
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
?
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
さちこ
Reisde met partner
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
さちこ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
めぐみ
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
めぐみ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
サービスの良いホテルです
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
26 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Tsutomu
26 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝食がおいしい
Tsutomu
1 nacht verbleven in april 2021
6/10 – Redelijk
kazumasa
Reisde met familie
21 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kazumasa
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
p概ねグッド
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
6/10 – Redelijk
YUKIHITO
Reisde met familie
12 mrt 2021
Positief: Netheid
YUKIHITO
1 nacht verbleven in maart 2021
4/10 – Matig
YUKIHITO
Reisde met familie
6 mrt 2021
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
YUKIHITO
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 feb 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
kaoru
Reisde met familie
23 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kaoru
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020