Brizo Hotel and Beach Resort

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Morong

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Brizo Hotel and Beach Resort

Zwembad
Superior kamer (Super) | 1 slaapkamer, gratis wifi
Exterieur
Interieur
Strand

Beoordelingen

2,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Slaapzaal (Group Room)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Kabelzenders
  • Max. aantal: 12
  • 3 tweepersoons stapelbedden

Superior kamer (Super)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Kabelzenders
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Pani Beach, Poblacion Morong, Morong, 2108

In de buurt

  • Zoobic Safari - 18 min. rijden - 17.2 km
  • Ocean Adventure Park - 22 min. rijden - 20.6 km
  • Subicbaai - 25 min. rijden - 25.2 km
  • SM City Olongapo - 32 min. rijden - 32.6 km
  • Inflatable Island - 35 min. rijden - 35.3 km

Lokaal vervoer

  • Olongapo (SFS-Subic Bay) - 54 min. rijden

Restaurants

  • ‪Anvaya Cove Beach and Nature Club - ‬13 min. rijden
  • ‪Bamboo Cafe - ‬13 min. rijden
  • ‪Pawikan Bar And Grill - ‬11 min. rijden
  • ‪Apo Mayang - ‬8 min. lopen
  • ‪Loleng’s Hutieu-An Plus - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Brizo Hotel and Beach Resort

Hoogtepunten van de accommodatie
Brizo Hotel and Beach Resort biedt faciliteiten zoals een bar en een restaurant aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Brizo Hotel and Beach Resort zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders

Gesproken talen

Engels en Filipijns

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je kunt door de accommodatie worden gevraagd om documentatie te tonen van je recente reisgeschiedenis (zoals stempels in je paspoort) en/of een gezondheidsverklaring in te vullen.

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: PHP 100.00 per kamer, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Brizo And Beach Resort Morong
Brizo Hotel and Beach Resort Hotel
Brizo Hotel and Beach Resort Morong
Brizo Hotel and Beach Resort Hotel Morong

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Brizo Hotel and Beach Resort?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Brizo Hotel and Beach Resort te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Brizo Hotel and Beach Resort?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Brizo Hotel and Beach Resort uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Brizo Hotel and Beach Resort?

Dit hotel in Morong ligt op 15,3 km van Zoobic Safari en op 17,1 km van Funtastic Park Subic Bay. Ook Dungaree Beach en Subicbaai liggen binnen 25 km afstand.

Beoordelingen over Brizo Hotel and Beach Resort

Beoordelingen

2,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 1 beoordelingen

2,0/10

Netheid

2,0/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

2,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10

We checked-in here at Brizo Hotel and Beach Resort in Morong Bataan for Dec 3-4, 2022 (saturday-sunday), we were only informed that the pool is not available when we got to the property. We hoped that we were at least informed in advance regarding the situation as we should have made changes to our plans prior to travelling all the way to the property. It's as if we can still cancel on the spot, how are we able to make a different booking if it was that late. I hope readers could know how upsetting this feels, It really felt like we got scammed. Really ruined the trip completely, barely enjoyed with all the time wasted trying to coordinate regarding the situation. The staff were aware of our booking and were expecting us when we arrived. But didn't have anything to offer as a compensation, may it be a discount for our stay, extra hours of stay, complimentary meals, or voucher for a next stay (even if it's unlikely that we will be able to stay again anytime soon) Really nothing. Personally, any thought would've been appreciated because it matters a lot. I also looked up the Brizo Hotel, and saw that the property has been operating since 2014. I hope they get to prepare for scenarios like this and how much this matters to their guests. They called the day after our check-out and all they offered was their sorry, as if it magically healed how painful the whole experience was.