Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Wood Boutique Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, geen ramen laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, geen ramen
Hoogtepunten
Airconditioning
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 queensize bedden, niet-roken laden

Deluxe kamer, 2 queensize bedden, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

37-3 Lorong Haji Ibrahim, Muar, 84000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Classic Hotel Muar
Classic Hotel Muar
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.0 van 10, Goed, 100 beoordelingen
De prijs is € 35
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: MYR 50 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Wood Boutique Hotel Muar
Wood Boutique Muar
Hotel The Wood Boutique Hotel Muar
Muar The Wood Boutique Hotel Hotel
The Wood Boutique Hotel Muar
Wood Boutique Hotel
Hotel The Wood Boutique Hotel
Wood Boutique
The Wood Boutique Hotel Muar
The Wood Boutique Hotel Hotel
The Wood Boutique Hotel Hotel Muar
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Wood Boutique Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ivor
Zakenreiziger
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivor
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Chee Yeong
15 dec 2024
Chee Yeong
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Michel
23 okt 2024
Michel
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Michel
21 sep 2024
Michel
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Paige
19 aug 2024
Paige
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Yap
10 aug 2024
Yap
4 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Chin ling
Reisde met een groep
31 dec 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Chin ling
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Shereen Moi Chun
Reisde met familie
24 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Shereen Moi Chun
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Aqida
Reisde met familie en kleine kinderen
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aqida
2 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Bee, Pandan Indah
Reisde met familie
17 jul 2023
Positief: Personeel en service
Bee
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Siew Siang
Reisde met familie
5 apr 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Siew Siang
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Alan
24 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
10/10 – Uitstekend
SIN CHONG
Reisde met familie
28 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SIN CHONG
8 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Seng Yang
Reisde met familie
25 dec 2021
Positief: Personeel en service
Seng Yang
1 nacht verbleven in december 2021
4/10 – Matig
ailee
Reisde met een groep
20 nov 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dirty
ailee
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Leong Sze
Zakenreiziger
11 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leong Sze
2 nachten verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Yap
Zakenreiziger
6 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Satisfied stay but can make it better
Yap
3 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
siti, kuala lumpur
Reisde met familie
24 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
siti
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
MayaLove, Kuala Lumpur
Reisde met partner
19 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MayaLove
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
CY, KL
Reisde met een groep
16 sep 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CY
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Yap
Zakenreiziger
9 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yap
5 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
MYUK MUI
27 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MYUK MUI
3 nachten verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Azzah
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Azzah
1 nacht verbleven in februari 2020