Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Hotel Thiesmann

4 out of 5
Hotel Thiesmann
Dimbeck 56, Muelheim an der Ruhr

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 17 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Surender

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness and staff promptness
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Holger

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Poul-Erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Poul-Erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

ELVIRA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Verena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es hat alles gepasst, klasse Restaurant
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Boubekeur

1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Aysha

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

JJH

3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jürgen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Svetshuset Örebro AB

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Ralf

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lippenstifthülse unterm Bett Haare im Rührei und auf einem Teller Stühle im Speiseraum völlig durchgesessen Merkwürdiger Geruch auf dem Gang sowie im Zimmer
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Jose, Santa Tecla

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, and very home like feeling. Highly recommend.
4 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Roy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent staff
A nice clean Hotel in a pleasant area. Staff were excellent and made me and my colleague feel very welcome.
1 nacht verbleven in november 2019