Hotel Jodiya - Near CST

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Mumbai

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

2,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
29 dec - 30 dec

Kameropties

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Traagschuim
Een plafondventilator
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1sr & 2nd Floor Chakla Street Near Mohd, Bangalipura, Koliwada, Masjid Bandar Wes, Mumbai, 400003

In de buurt

  • Mohammed Ali Road - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Crawfordmarkt - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Shri Swaminarayan-tempel - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Marine Drive - 5 min. rijden - 1.7 km
  • Stadion Wankhede - 7 min. rijden - 2.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Masjid - 5 min. lopen
  • Mumbai CSMT Station - 15 min. lopen
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 48 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mohd Ali Road - ‬7 min. lopen
  • ‪Chinese-n-Grill - ‬6 min. lopen
  • ‪Noorani Milk Centre - ‬7 min. lopen
  • ‪JaiHind Hotel - ‬3 min. lopen
  • ‪Gulshan-E-Iran - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Jodiya - Near CST

Hotel in de buurt van Gateway of India
Hotel Jodiya - Near CST biedt onder meer voorzieningen zoals stomerij-/wasservices aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een 24-uurs receptie, een bagageopslagruimte en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Jodiya - Near CST bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en zeep
  • Ledtelevisies van 30 inch met digitale zenders
  • (kleding)kasten, plafondventilatoren en schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 50+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Matras van memory foam

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 30 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Geluiddichte kamers
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 11.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Registratienummer van de accommodatie 27AKZPA9355P1Z2
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel jodiya
Hotel Jodiya - Near CST Hotel
Hotel Jodiya - Near CST Mumbai
Hotel Jodiya - Near CST Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Jodiya - Near CST?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Jodiya - Near CST?

Vandaag, 17 dec. 2025, kost een verblijf bij Hotel Jodiya - Near CST van één nacht voor twee volwassenen op 29 dec. 2025 min. € 46,27, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Jodiya - Near CST te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Jodiya - Near CST?

Je kunt inchecken vanaf: 11.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Jodiya - Near CST uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Jodiya - Near CST?

Dit hotel ligt in Masjid Bandar, binnen 2 km afstand van Mohammed Ali Road en Marine Drive. Gateway of India ligt op 3,5 km. Mumbai CSMT Station ligt op 15 minuten lopen en naar CSMT Station is het 21 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Jodiya - Near CST

2,0

2,0

Netheid

2,0

Voorzieningen

2,0

Personeel en service

4,0

Milieuvriendelijkheid

2,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 1 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

anis

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Feedback Regarding My Experience with Expedia and Hotel Check-In Issue I recently faced a frustrating experience with Expedia during a hotel booking. Upon arrival, I was denied check-in because the hotel required a marriage certificate, which was not mentioned during the booking process. Despite having a valid booking, I was left stranded. Expedia must ensure critical requirements like these are clearly communicated during the booking process. I tried resolving the issue by finding alternative accommodation through the Expedia app, but it offered no flexibility to make real-time changes or cancellations. This lack of options added to my frustration, as there was no way to address the problem quickly. To make matters worse, I tried contacting Expedia’s customer support multiple times via chat, phone, and the app. However, I couldn’t reach any live agent. The chat was unhelpful and automated, calls had long wait times, and the app failed to provide access to meaningful support. This ordeal caused significant stress, financial burden, and ruined my travel experience. I urge Expedia to clearly communicate hotel policies, enable real-time booking flexibility, improve customer support accessibility, and offer compensation for such situations. I hope these changes are made to improve the customer experience and restore trust in the platform.
2 nachten verbleven in december 2024