Hotel Shubhangan

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in de buitenwijken met een dakterras en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Shubhangan

Hypoallergeen beddengoed, pillowtop-bedden, een minibar
Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed | Dineren in de kamer
met airconditioning (Super Deluxe) | Technologie
Voorkant van accommodatie
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

met airconditioning (Super Deluxe)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
21st Road, Chitrakar Dhurandhar Marg, Khar Danda, Khar West, Mumbai, Maharashtra, 400052

In de buurt

  • Juhu Beach - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Lilavati Hospital - 4 min. rijden - 3.1 km
  • MMRDA Grounds - 6 min. rijden - 5.6 km
  • Consulaat Generaal van de VS - 6 min. rijden - 5.3 km
  • Jio World Convention Centre - 7 min. rijden - 5.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Khar Road - 2 min. rijden
  • Dadar Western Station - 7 min. rijden
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 26 min. rijden

Restaurants

  • ‪Poco Loco - ‬1 min. lopen
  • ‪Koinonia Coffee Roasters - ‬3 min. lopen
  • ‪Tori - ‬7 min. lopen
  • ‪Olive Bar and Kitchen - ‬7 min. lopen
  • ‪Out of The Blue - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Shubhangan

Hotel in de buurt van Juhu Beach
Bij Hotel Shubhangan kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven, een gratis, dagelijks ontvangst door de manager en een dakterras. Naast voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een limousine- of autoservice, een ontbijt met lokale gerechten (tegen een toeslag) en meertalig personeel
  • Gratis kranten, een rookvrije accommodatie en koffie/thee in de lobby
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Shubhangan zijn voorzien van faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en kussenkeuzemenu's en bieden bovendien extraatjes zoals (laptop)kluisjes en airconditioning.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Hypoallergeen beddengoed, pillowtop-bedden en extra bedden (tegen een toeslag)
  • Badkamers met baden of douches en haardrogers
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • Aparte zitruimtes, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 08.30 uur tot 10.00 uur: INR 250 voor volwassenen en INR 250 voor kinderen
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 2 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. INR 250 voor volwassenen en ca. INR 250 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1000 per voertuig
  • Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Shubhangan
Hotel Shubhangan Mumbai
Shubhangan
Shubhangan Hotel
Shubhangan Mumbai
Hotel Shubhangan Hotel
Hotel Shubhangan Mumbai
Hotel Shubhangan Hotel Mumbai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Shubhangan?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Shubhangan te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Shubhangan?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Shubhangan uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Shubhangan een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1000 per voertuig.

Waar ligt Hotel Shubhangan?

Dit hotel ligt in Khar, binnen 10 minuten lopen van Carter Road Promenade en Juhu Beach. Ook Linking Road en Lilavati Hospital liggen binnen 5 km afstand. Station Khar Road ligt op 22 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Shubhangan

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 52 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rajendra

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Jayson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great Value!

The Hotel Shubhangan is in a great location in Mumbai, within easy walking distance of Carter Road and Bandra (W). The hotel itself has great service, clean and well-appointed rooms (very comfortable beds), with a nice restaurant on the ground floor and hot Indian breakfast. Overall, this is one of the best value hotels in Mumbai!
19 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Simples

Hotel simples e bem localizado.
6 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Thomas, Karsruhe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel

Shubhanghan hotel is a very nice and clean hotel in Khar Danda, Mumbai.The hotel staff was very friendly and helpful. I stayed there for 5 days and I had the impression that I wasthe only foreign guest. But this was not a problem at all. Especially the guards at the entrance were really friendly and helped me a lot to find the right taxi. Be aware that they mainly serve non-veg Indian breakfast, which I pretty much enjoyed. The waiter at the breakfast buffet was really nice.
5 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

peter, canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Enjoyed

Friendly helpful staff. Absolutely everyone working in the hotel was pleasant. My room was large and clean and very comfortable. The walls are thin but people are considerate. The location was perfect for me and easy to get anywhere in an auto rickshaw. I would definitely stay there again. Breakfast was in the basement. The coffee was strong and I had a selection of fruit, Indian food and toast.
3 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Haresh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Haresh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good location !!

Well located... Easy to get around to cafe's, shopping and other modes of transport.
2 nachten verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Rakesh

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Below the bottom of our choice list

This is not a place for people with mobility issue . You have to climb stairs to access the elevators. A deluxe room is tiny and there is not much room. Works OK if you just need a place to sleep. The expense compared to the services received is not proportional. The drain in the shower would not drain the water fast enough resulting in overflow into the bathroom. Had to call for extra towels everyday to cleanup the floor to avoid slips. Would not stock extra towels when asked repeatedly. The wifi worked but could not connect to VPN (important reason for the stay) it worked 5 days out of the 13 days we stayed. Called repeatedly to address the issue with a response that we will let the IT Guy know. Overall we stayed there because my mother was sick and this hotel was closest to her house. Breakfast area is in the basement and the food was mediocre and devoid of choices. Again, made you climb stairs to go to the basement. Was told we would be charged for room service if they delivered free breakfast to the room. I had a broken foot in a boot and I had to avoid most of the breakfast. Oh, and he smell of drying fish and shrimps assaulted every part of your nostrils Never again!
11 nachten verbleven in mei 2017

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great place! Would go again.

Very good hotel for its class and price. Great to have trendy Greek restaurant (Thalassa) adjoined to it as well. Great shower pressure, WIFI was good and location near the sea meant good breeze. Interact with the reception staff, they enjoy some good banter. Will return. Thanks!

10/10 – Uitstekend

Suraj

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean and convenient

Very comfortable and close to home

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Bra hotell för priset.

Nice

8/10 – Goed

Dan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pretty pretty good

Good clean room in good location close to Bandra

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Good breakfast. Helpful staff. No room service menu. Small rooms.

8/10 – Goed

Guna Raj, Kathmandu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best option for night stay

Better rooms, cleaned and updated, Supportive staffs Excellent room facilities

10/10 – Uitstekend

K. H.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Shveta, Minneapolis, MN USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great place

I had a really comfortable stay at Shubhangan. I was there for three days. The restaurant was under construction, so the breakfast was served outdoors. It was nice to wake up and get some fresh air, and enjoy the breakfast. They serve traditional Indian vegetarian breakfast. The staff is very attentive. If we needed anything in our rooms, it was delivered immediately. We could also order food from outside and have it delivered at the hotel. It's close to a lot of fun areas. I will highly recommend anyone to stay here. I will definitely stay here again.

6/10 – Redelijk

Naima, New York

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tight Squeeze in a Good Neighborhood

Pros: It was in a section of Mumbai that was within walking distance to Bandra where there are many restaurants, lounges and other shops. Although quite a distance from South Mumbai (especially with all the traffic), it was still a comfortable area. Cons: The hotel had extremely narrow hallways. We stayed on the 3rd floor, right next to the housekeeping office, which meant that we heard talking early in the morning to late at night. The wifi worked sporadically. The biggest con was the lack of clean bedding. There were stains in both the pillowcase as well as the sheets. I was glad I brought my sleep sac. Also, in the room they had a menu for the restaurant downstairs that was closed.

10/10 – Uitstekend

Lata, khar, mumbai

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

it is very close to bandra area... and good access

very good experience. hotel staff is very nice. its a very homely atmosphere.

4/10 – Matig

Eric, Chicago, USA

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad location, dirty/outdated room

We arrived late at night and were immediately not impressed with the area. We had to come in through a back entrance and go through the check-process which was speedy. When we got to the room, it was immediately clear that the rollaway bed we had ordered for our third person was not there and would barely fit. When it did arrive, the staff had to rearrange the sitting area furniture and squeeze it into place. The bed linens had a plasticy feel to them and came across as cheap. Underneath, the linens and different-colored stains and tears in it. It was very unclean and so one of us put on an extra jacket and covered their feet in order to go to sleep. We decided to sleep on top of the covers. The bathroom was the only redeemable aspect of the room and was rather comfortable. The breakfast in the morning was sufficient and met our needs. Overall, I would never stay here again and would not recommend this place to anyone I know.

6/10 – Redelijk

Alykhan, Vancouver, B.C.

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Value for money

Conveniently located in Bandra West. Close to bars and restaurants. Room service is good, but breakfast needs much improvement. They are strict on room occupancy. If you pay for single occupancy, they will hassle and charge extra for any guests. The reason to choose this hotel is: good room rate for the location.

2/10 – Ontzettend slecht

linda, toronto

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bed Bugs. Pure Vegetarian

My main issue was the that the bedsheets were stained and beds had bed bugs. Breakfast was included but it should have been mentioned that it was a pure vegetarian restaurant which means you get indian food for breakfast and you cant even get eggs...so if u cant swallow spicy indian veg food for breakfast, be ready to eat just toast.

4/10 – Matig

mother india, uk

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Not good value for money

It's ok if you're out all day but we had to ask constantly for basic things eg towels, shampoo, dustbin to be emptied, ac unit dripping water etc. the bed linen was NOT clean with dirty patches on the duvet. Breakfast was adequate but no eggs!

8/10 – Goed

Vijay, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel and excellent staff and food

Hotel service is excellent and very good food, Staff very helpful..Hotel is bit inside and took a while for the driver to find out but the hotel as such didn't disappoint. There is cafe in the ground floor

6/10 – Redelijk

Alexander, London, UK

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Mixed experience, probably wouldn't stay again.

Was staying here just for one night because it was relatively close to the airport. Was okay but I wouldn't stay here again. Largely just a place for me to crash; the room was large and clean, and the location was easy to get taxis from and very close to Bandra as well as the airport. Service mixed though, my Wifi password didn't work, and the shower was semi-broken, so I don't think I'd stay here again.

8/10 – Goed

mathieu, Paris

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good hotel in Bandra

Hotel was good in that price range, staff was nice, big room, clean, we liked the situation in Bandra too. The breakfast has room for improvment, the restaurant where it takes place could be more enlightened, welcoming. Cafe Coffee Day which is part of the hotel and use the whole terrace should be open way earlier in the morning too ! Anyway, I would really recommend it unless you look for a luxurious hotel or a stylish one.